Hyundai – prvi brend po lojalnosti kupaca

Hyundai je već dve godine za redom proglašen za brend broj 1 po lojalnosti kupaca prema istraživanju ‘’Brand Keys Customer Loyalty Engagement Index’’. Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine počevši od 1997. god. i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija...
Brand Keys je konsultansko-istraživačka kompanija osnovana 1984. god. sa centralom u Njujorku i brojnim predstavništvima širom sveta (Dablin, Dubai, London, Madrid, Sidnej, Tokio …)
I prema drugom istraživanju, ‘’JD Power 2010 Comsumer Retention Study’’, koje ocenjuje u kojoj meri pojedini kupci, vlasnici automobila, ostaju verni svom brendu, Hyundai zauzima zavidno mesto. Hyundai je ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika Hyundai vozila, 60% što predstavlja najbolji rezultat ovog automobilskog brenda u osam godina dugoj tradiciji ovog istraživanja.
Hyundai je, prema ovom istraživanju, u periodu od samo godinu dana ostvario najveći napredak od svih brendova koji se ogleda u poboljšanju za 8 pozicija odnosno skoku sa 11. pozicije /2009 god./ na 3. poziciju /2010. god./. Vlasnici Hyundai automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanju u vožnji, ekonomičnost i bezbednost.
O porastu tražnje Hyundai brenda na srpskom tržištu govore rezultati prodaje za prošlu godinu. U prethodnoj, 2010. godini, Hyundai Auto Beograd je prodao 2.525 vozila, ostvario rast prodaje od 33% u odnosu na prethodnu godinu i pozicionirao se na četvrto mesto po prodaji uvoznih automobila u Srbiji.
Hyundai Auto Beograd PR