Novitec Rosso Ferrari 458 Italia

Nakon što nam je, pre samo nekoliko dana, predstavio California Race 606, kompanija Novitec Rosso ponovo nas je obradovala. Ovoga puta, svoje znanje u energiju usmerila je na najvažnijeg člana maranellske "štale", model 458 Italia...
Novitec Rosso je model 458 Italia opremio potpuno novim izuvnim sistemom, izrađenim od legure imena Inconel, koji obezbeđuje uštedu mase od čak 21 kilogram. Naravno, tu je i sportski katalizator. Zanimljivo je da izduvni sistem ima elektronski kontrolisan ventila, pa vozač preko komande navolanu, može izabrati jačinu zvuka.

Reprogramirana centralna elektronska jedinica motora, osmocilindričnom motoru zapremine 4,5 litra, obezbedila je dodatnih 45 konjskih snaga, što znači da italijanska lepotica pod haubom ima 617 KS. Obrtni moment povećan je sa 540 Nm na 569 Nm, što nije zanemarljivo unapređenje. Za postizanje maksimalne brzine od 330 km/h, Novitec Rosso se spojio sa Univerzitetom u Stuttgartu i njihovim vazdušnim tunelom.

Zadnji spojler, izmenjen prednji branik, difuzor za vazduh i spoljni retrovizori, krov i hauba, izrađeni su od karbona. Modifikovana Italia 458 stoji na felnama Novitec Rosso NF3, specijalno proizvedenim za ovaj automobil. Na felne su montirani pneumatici Pirelli PZero dimenzija 255/30 R21 napred, i 335/25 R22 pozadi. Ne smemo zaboraviti ni sportsko oslanjanje, koje je Italiu približilo asfaltu za dodanih 35 mm! Srećom, postoji elektro-hidraulički sistem podizanja automobila za 40 mm, kako bi se povećala efikasnost vožnje u gradskim uslovima.

Automagazin.rs