Ženeva 2011: Nova Škoda i novi logo su tu

U nižoj srednjoj klasi, Škoda Auto do sada je proizvodila samo loiftback modele. Ovogodišnji sajam automobila u Ženevi, koji počinje sutra, pokazuje nam da se i to može promeniti. Vision D (D kao Design), je veliki petovratni liftback, čiju karoseriju karakterišu veoma čiste linije...

Na pitanje, da li je Vision D prethodnik novog hatchback modela, koji će u ponudi biti iznad modela Fabia, iz Škoda Auto odgovaraju: "To je primer budućeg dizajnerskog smera marke Škoda, ovakav konkretan automobil neće se proizvoditi, ali niz detalja ćemo brzo videti na novim modelima. Prve serijske modele sa novim stilom, možemo očekivati već 2012. godine."

Češka kompanija nije objavila tehničke detalje o ovom zanimljivom automobilu. Među detalje, koji izgledaju najbliže serijskim, spada maska hladnjaka sa agresivinijim dizajnom i novim rešenjem oko loga. Novi dizajn svetlosnih grupa podseća nas na neka rešenja koja smo videli na novim modelima marke Audi. Na novim Škoda modelima uskoro ćemo videti i oštrije linije na bokovima i poklopcu motora.

Čini se i da neki delovi enterijera, nisu daleko od serijske proizvodnje. Možemo očekivati da će nova Octavia, koja stiže 2013. godine, imati sličan volan i instrument tablu. Novi dizajn imaju i spoljni retrovizori, kvake ili bogato prostakljen krov. Vision D stoji na velikim felnama prečnika 20 inča, i pneumaticima 235/35 ZR20. Škoda Vision D je jedan od nekoliko eksponata, koji su u Ženevi apsolutne novine.

Pod sloganom The New Power of ŠKODA, kompanija iz Mlade Boleslave prikazala je i svoj novi logo i modernizovani korporativni identitet (novi font slova i grafički dizajn).
Automagazin.rs