AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Početak nove ekspanzije, kompanija Škoda Auto započela je promocijom novog korporativnog dizajna. Škoda planira veliki rast. Do 2018. godine, češka kompanija planira da udvostruči svoju globalnu prodaju, a optimizam je izražen i vizelno...

Na sajmu automobila u Ženevi, Škoda Auto je predstavila je najvažnije detalje novog korporativnog dizajna, koji će od 1. marta 2010. godine koristiti u svim unutrašnjim i spoljašnjim sredstvima komunikacije ove komapnije. Novi imidž, pipremila je agencija "Syndicate Brand & Corporate Design AG“ iz Hamburga.

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Novi logo

Najvažniju promenu vidimo na glavnom delu loga - Ukras sa glave Indijanca i strela, sada su mnogo veći i daleko vidljiviji. Takođe, promenjena je i nijansa zelene boje, iz "prirodno zelene" u svežu zelenu „ŠKODA green”. Novi logo je dinamičan, a zahvaljujći hromiranom okviru logotipa, izgleda elegantnije (do sada je bio crni okvir). Natpis "ŠKODA AUTO" više se ne nalazi u krugu, kao do sada. Sada se iznad logoa nalazi jasno vidljivo, samo reč "ŠKODA".

Nove osnovne boje, novi font slova

Važan detalj novog grafičkog identiteta kompanije je i novi font "ŠKODA PRO". Novi font je redukovan, i prema tvorcu (Mota Italic), izražava jednostavnost i preciznost. Nova boja se u sistemima boja u celom svetu, smatra standardnom bojom. Dosadašnji sistem boja u Škodi obuhvatao je preko 400 boja, a nova struktura se zasniva na pet: „ŠKODA green”, „ŠKODA white”, „ŠKODA black” i dve sekundarne boje „Pantone cool grey” i „Pantone warm grey”.

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Novi izgled prodajnih mesta

Izgled svih zastupnika marke Škoda, u budućnosti će se promeniti. "Ne radi se samo o kozmetičkim promenama, već o korporativnom identitetu, odnosno o konzistentnoj vizuelizaciji naših vrednosti." - izjavio je Jurgen Stackmann, član predsedništva Škoda Auto za oblast marketinga i prodaje.

To znači da će se promeniti i dizajn prodajnih objekata. Stakleni saloni više se neće graditi, a osveženje će "preživeti" i enterijeri, gde će biti korišćeni kvalitetniji materijali, naprednije komunikacione tehnologije, i detalji koji će istaći darežljivost i veću otvorenost za nove klijente.

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Na automobilima od 2012. godine

Novi Škoda logo pojaviće se na automobilima 2012. godine. U Ženevi je predstavljen koncept model, na koji je instaliran logo izrađen od kristalnog stakla.

 

Postoji više legendi o streli na amblemu Škode. Jedna govori da je svojevremeno neki direktor prodaje sa putovanja doveo Indijanca kao slugu. Ukras sa glave Indijanca počinje da krasi amblem Škode samo nekoliko godina posle osnivanja kompanije. Kompanija Škoda je jedna od najstarijih fabrika automobila na svetu. Osnovali su je Laurin i Klement, a ideja "gvozdene zavese" oslobodila se 1991. godine, kada je moćni Volkswagen uložio oko 7 milijadi maraka i postavio nove temelje za Češku autoindustriju.

 

Automagazin.rs

VIDEO: Pagani Huayra

VIDEO: Pagani Huayra

Jedanaest godina od uvođenja modela Zonda, Horacio Pagani predstavlja novi model, koji nosi ime Boga vetra. Osnovu modela Pagani Huayra, čiji dizajn je razvijan pet godina, čini monokok od karbona i titanijuma, što je masu automobila smanjilo na 1.350 kilograma...

Mazda na Sajmu automobila u Beogradu

Mazda na Sajmu automobila u Beogradu

Na ovogodišnjem Sajmu automobila u Beogradu koji se održava od 25. marta do 3. aprila, kompanija Mazda Srbija i Crna Gora izlaže čitavu gamu svojih proizvoda u Hali 4 na ukupno 400 metara kvadratnih...

Novi Jeep Grand Cherokee stiže na sajam automobila u Beograd

Novi Jeep Grand Cherokee stiže na sajam automobila u Beograd

Kompanija Fiat Automobili Srbija će na predstojećem Međunarodnom salonu automobila u Beogradu zvanično predstaviti novi Jeep Grand Cherokee. Dugo očekivani Jeep Grand Cherokee unapređnog dizajna, tehnoloških performansi i kvaliteta uvodi nove standarde u kategoriju SUV vozila...

Reklame: Citroën Bip Bip

Reklame: Citroën Bip Bip

Francuska agencija H-Paris, na zahtev kompanije Citroën odgovorila je zanimljivom reklamom za model C3, sa nazivom „Bip Bip“. Cilj ovog zanimljivog reklamnog spota je zabava na račun automobila sa niskim nivoom opreme, među koje Citroën C3 definitivno ne spada...

Ženeva 2011: Lumma CLR 558 GT

Ženeva 2011: Lumma CLR 558 GT

Na sajmu automobila u Ženevi, mogli smo videti "poplavu" modifikovanih modela Poreche Cayenne. Pred nama je zanimljiv tjuning dizelske verzije modela Cayenne, koji se pored povećanja snage, može pohvaliti agresivnim bodykit paketom...

Sajam automobila u Beogradu počinje 25. marta

Sajam automobila u Beogradu počinje 25. marta

Najznačajnija izložba automobila u regionu, Međunarodni sajam automobila u Beogradu, zasijaće svojim punim sjajem od 25. marta do 3. aprila. U zvaničnom kalendaru Međunarodne asocijacije proizvođača motornih vozila (OICA), 49. izdanje sajma automobila u Beogradu biće sajam putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila...

Ford Focus - prodajni hit!

Ford Focus - prodajni hit!

Shodno očekivanjima uvoznika, Focus Classic je trenutno ne samo jedan od najtraženijih Fordovih automobila, već i jedno od najpopularnijih putničkih vozila u Srbiji: Grand Motors je od 14. februara do 7. marta primio više od 200 porudžbina za ovaj, najbolje opremljen, a sa maloprodajnom cenom od 9.990 evra (u dinarskoj protivvrednosti)...

BMW na 49. Međunarodnom Sajmu automobila u Beogradu

BMW na 49. Međunarodnom Sajmu automobila u Beogradu

Na predstojećem 49. Međunarodnom Sajmu Automobila u Beogradu, Delta Motors će premijerno prestaviti BMW Serije 6 Kabriolet, a uz to je pripremio i akcijske ponude za potencijalne kupce BMW vozila sa veoma atraktivnim uslovima finansiranja.

AMG Experience 2025
Slika nedelje