AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia i Vodafone će u Evropi zajedno razvijati IKT rešenja

Kia i Vodafone će u Evropi zajedno razvijati IKT rešenja

Kia Motors je sa kompanijom Vodafone Global Enterprise potpisala dogovor o poslovnoj saradnji na području informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT). Saradnja, koja će se za sada ograničiti na Evropu, po očekivanjima oba giganta trebala bi povećati konkurentnost bežičnih IT sistema u Kijinim vozilima...

Time će Kia još dodatno povećati broj svojih stranaka. Kia će se fokusirati na stvaranje novih poslovnih mogućnosti na automobilskim IT sistemima, koji će koristiti Vodafonove postojeću evropsku komunikacionu mrežu. Pored saradnje na razvoju novih IKT usluga, Kia će korišćenjem IKT infrastrukture razviti nova automobilska IT rešenja sa kojima će korisnicima omogućiti nove i jednostavnije IKT poslovne modele.

Kia inače od početka ove godine u Americi nudi Microsoftov pametni infotainment sistem UVO, koji omogućava sigurnu i jednostavnu upotrebu svih tehnologija sa kojima mogu napraviti personalizovani infotainment sistem.

Vodafone Global Enterprise

Vodafone je jedan od najvećih mobilnih operatera na svetu sa preko 358 miliona korisnika. Vodafone je trenutno vlasnički prisutan u više od 30 zemalja na pet kontinenata, a sa više od 40 telekomunikacionih preduzeća širom sveta je partnerski povezan. Vodafone Global Enterprise je deo grupacije Vodafone, koji pruža komunikacione usluge u pet regija: Severna, Srednja i Južna Evropa; Severna in Južna Amerika; pacifička Azija i Afrika.

Kia Auto

Novi Jeep Grand Cherokee stiže na sajam automobila u Beograd

Novi Jeep Grand Cherokee stiže na sajam automobila u Beograd

Kompanija Fiat Automobili Srbija će na predstojećem Međunarodnom salonu automobila u Beogradu zvanično predstaviti novi Jeep Grand Cherokee. Dugo očekivani Jeep Grand Cherokee unapređnog dizajna, tehnoloških performansi i kvaliteta uvodi nove standarde u kategoriju SUV vozila...

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Početak nove ekspanzije, kompanija Škoda Auto započela je promocijom novog korporativnog dizajna. Škoda planira veliki rast. Do 2018. godine, češka kompanija planira da udvostruči svoju globalnu prodaju, a optimizam je izražen i vizelno...

Reklame: Citroën Bip Bip

Reklame: Citroën Bip Bip

Francuska agencija H-Paris, na zahtev kompanije Citroën odgovorila je zanimljivom reklamom za model C3, sa nazivom „Bip Bip“. Cilj ovog zanimljivog reklamnog spota je zabava na račun automobila sa niskim nivoom opreme, među koje Citroën C3 definitivno ne spada...

Ženeva 2011: Lumma CLR 558 GT

Ženeva 2011: Lumma CLR 558 GT

Na sajmu automobila u Ženevi, mogli smo videti "poplavu" modifikovanih modela Poreche Cayenne. Pred nama je zanimljiv tjuning dizelske verzije modela Cayenne, koji se pored povećanja snage, može pohvaliti agresivnim bodykit paketom...

Sajam automobila u Beogradu počinje 25. marta

Sajam automobila u Beogradu počinje 25. marta

Najznačajnija izložba automobila u regionu, Međunarodni sajam automobila u Beogradu, zasijaće svojim punim sjajem od 25. marta do 3. aprila. U zvaničnom kalendaru Međunarodne asocijacije proizvođača motornih vozila (OICA), 49. izdanje sajma automobila u Beogradu biće sajam putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila...

Ford Focus - prodajni hit!

Ford Focus - prodajni hit!

Shodno očekivanjima uvoznika, Focus Classic je trenutno ne samo jedan od najtraženijih Fordovih automobila, već i jedno od najpopularnijih putničkih vozila u Srbiji: Grand Motors je od 14. februara do 7. marta primio više od 200 porudžbina za ovaj, najbolje opremljen, a sa maloprodajnom cenom od 9.990 evra (u dinarskoj protivvrednosti)...

BMW na 49. Međunarodnom Sajmu automobila u Beogradu

BMW na 49. Međunarodnom Sajmu automobila u Beogradu

Na predstojećem 49. Međunarodnom Sajmu Automobila u Beogradu, Delta Motors će premijerno prestaviti BMW Serije 6 Kabriolet, a uz to je pripremio i akcijske ponude za potencijalne kupce BMW vozila sa veoma atraktivnim uslovima finansiranja.

Toyota proizvela 3 miliona hibrida

Toyota proizvela 3 miliona hibrida

Japanska kompanija Toyota, od avgusta meseca 1997. godine do danas, prodala je više od 3 miliona hibridnih automobila. Zanimljivo je da je u periodu od avgusta 2009. godine do februara tekuće, Toyota prodala više od 1 milion hibridnih automobila...

ABS Show: program 148. epizode

ABS Show: program 148. epizode

U okviru epizode ABS Show 148, možete pogledati vesti iz auto-kuća i aktuelne teme automobilske industrije. Gost emisije je Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja, koji govori na temu auto škola i programa obuke, a tu je i prvi deo reportaže sa sajma automobila u Ženevi...

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje