AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Početak nove ekspanzije, kompanija Škoda Auto započela je promocijom novog korporativnog dizajna. Škoda planira veliki rast. Do 2018. godine, češka kompanija planira da udvostruči svoju globalnu prodaju, a optimizam je izražen i vizelno...

Na sajmu automobila u Ženevi, Škoda Auto je predstavila je najvažnije detalje novog korporativnog dizajna, koji će od 1. marta 2010. godine koristiti u svim unutrašnjim i spoljašnjim sredstvima komunikacije ove komapnije. Novi imidž, pipremila je agencija "Syndicate Brand & Corporate Design AG“ iz Hamburga.

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Novi logo

Najvažniju promenu vidimo na glavnom delu loga - Ukras sa glave Indijanca i strela, sada su mnogo veći i daleko vidljiviji. Takođe, promenjena je i nijansa zelene boje, iz "prirodno zelene" u svežu zelenu „ŠKODA green”. Novi logo je dinamičan, a zahvaljujći hromiranom okviru logotipa, izgleda elegantnije (do sada je bio crni okvir). Natpis "ŠKODA AUTO" više se ne nalazi u krugu, kao do sada. Sada se iznad logoa nalazi jasno vidljivo, samo reč "ŠKODA".

Nove osnovne boje, novi font slova

Važan detalj novog grafičkog identiteta kompanije je i novi font "ŠKODA PRO". Novi font je redukovan, i prema tvorcu (Mota Italic), izražava jednostavnost i preciznost. Nova boja se u sistemima boja u celom svetu, smatra standardnom bojom. Dosadašnji sistem boja u Škodi obuhvatao je preko 400 boja, a nova struktura se zasniva na pet: „ŠKODA green”, „ŠKODA white”, „ŠKODA black” i dve sekundarne boje „Pantone cool grey” i „Pantone warm grey”.

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Novi izgled prodajnih mesta

Izgled svih zastupnika marke Škoda, u budućnosti će se promeniti. "Ne radi se samo o kozmetičkim promenama, već o korporativnom identitetu, odnosno o konzistentnoj vizuelizaciji naših vrednosti." - izjavio je Jurgen Stackmann, član predsedništva Škoda Auto za oblast marketinga i prodaje.

To znači da će se promeniti i dizajn prodajnih objekata. Stakleni saloni više se neće graditi, a osveženje će "preživeti" i enterijeri, gde će biti korišćeni kvalitetniji materijali, naprednije komunikacione tehnologije, i detalji koji će istaći darežljivost i veću otvorenost za nove klijente.

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Na automobilima od 2012. godine

Novi Škoda logo pojaviće se na automobilima 2012. godine. U Ženevi je predstavljen koncept model, na koji je instaliran logo izrađen od kristalnog stakla.

 

Postoji više legendi o streli na amblemu Škode. Jedna govori da je svojevremeno neki direktor prodaje sa putovanja doveo Indijanca kao slugu. Ukras sa glave Indijanca počinje da krasi amblem Škode samo nekoliko godina posle osnivanja kompanije. Kompanija Škoda je jedna od najstarijih fabrika automobila na svetu. Osnovali su je Laurin i Klement, a ideja "gvozdene zavese" oslobodila se 1991. godine, kada je moćni Volkswagen uložio oko 7 milijadi maraka i postavio nove temelje za Češku autoindustriju.

 

Automagazin.rs

Nova Opel Zafira - špijunske fotografije

Nova Opel Zafira - špijunske fotografije

Na severu Skandinavije, špijunski fotografi su "uhvatili" na testiranju novu, treću generaciju modela Opel Zafira, za modelsku godinu 2012. Automobil je kompletno zamaskiran, a vidljiva su jedino prednja i zadnja svetla...

Video: VW Golf Cabriolet

Video: VW Golf Cabriolet

Krajem prošle godine, Volkswagen je potvrdio dolazak novog Golf Cabrio modela i pokretanje proizvodnje u proleće 2011. godine, u Osnabrücku, u fabrici karoserija Karmann. Posle premijere u Ženevi, pred nama je prvi video...

Renault Latitude stigao u Srbiju - cene poznate

Renault Latitude stigao u Srbiju - cene poznate

Kao što je najavljeno, novi model u gami Renault je stigao u Evropske salone početkom 2011. godine. Svi zainteresovani kupci u Srbiji, imaće priliku da se upoznaju sa novom francuskom limuzinom više srednje klase, na predstojećem sajmu automobila u Beogradu (25. mart - 3. april). Prodaja modela Renault Latitude u Srbiji je već počela, po ceni od 20.500 €...

Subaru WRX STI Convertible: sportista ostao bez krova

Subaru WRX STI Convertible: sportista ostao bez krova

Lokalni diler automobila marke Subaru, u mestu Manchester, u američkoj državi New Hampshire, izložio je automobil koji ne postoji u redovnoj ponudi japanskog proizvođača - Subaru WRX STI Convertible. Automobil, čija cena iznosi 74,999 $, izazvao je veliku pažnju svetske javnosti...

BMW Design Pure Balance: novi paket za Z4

BMW Design Pure Balance: novi paket za Z4

Zašto kupovati "obični" Z4, kada možete imati automobil sa specijalno dizajniranim paketom dodataka. Paket Design Pure Balance namenjen je poznavacima brenda, i onima koji od svog već atraktivnog automobila žele viši stepen individualnosti i prepoznatljivosti...

VIDEO: Pagani Huayra

VIDEO: Pagani Huayra

Jedanaest godina od uvođenja modela Zonda, Horacio Pagani predstavlja novi model, koji nosi ime Boga vetra. Osnovu modela Pagani Huayra, čiji dizajn je razvijan pet godina, čini monokok od karbona i titanijuma, što je masu automobila smanjilo na 1.350 kilograma...

Mazda na Sajmu automobila u Beogradu

Mazda na Sajmu automobila u Beogradu

Na ovogodišnjem Sajmu automobila u Beogradu koji se održava od 25. marta do 3. aprila, kompanija Mazda Srbija i Crna Gora izlaže čitavu gamu svojih proizvoda u Hali 4 na ukupno 400 metara kvadratnih...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje