AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Cepelin Goodyear promoviše sigurnost u putničkom saobraćaju u Evropi

Cepelin Goodyear promoviše sigurnost u putničkom saobraćaju u Evropi

Vizija kompanije Goodyear da odgovornost za sigurnost u putničkom saobraćaju delimo svi, učvrstiće se povratkom cepelina Goodyear. Cepelin kao ikona robne marke Goodyear dolazi ove godine u Evropu posle više od 10 godina...

Krenuće, naime, na veliku sigurnosnu turneju Goodyear 2011. (2011 Goodyear Safety Tour) da promoviše sigurnost u evropskom putničkom saobraćaju. Cepelini Goodyear već više od 85 godina krase nebo. Prati ih glas ‘anđela čuvara’ kompanije jer predstavljaju simbol rada inovacijskih centara Goodyear koji žele da smanje broj saobraćajnih nesreća širom planete. Dva od slavnih cepelina, »Spirit of Safety I« i »Spirit of Safety II«, čija istorija seže u davnu 1917. godinu, posetiće u periodu od marta do oktobra 2011. čak 20 evropskih država. Sa njima Goodyear želi da upozori na značaj pneumatika u poboljšanju sigurnosti u putničkom saobraćaju.

Cepelin Goodyear promoviše sigurnost u putničkom saobraćaju u Evropi

»Cepelin Goodyear će preuzeti glavnu ulogu u brojnim inicijativama za bezbednost u putničkom saobraćaju, a oko njega će biti skoncentrisane sve aktivnosti i prezentacije kompanije Goodyear za potrošače,« kaže Hugues Despres, direktor robne marke Goodyear za Evropu, Bliski Istok i Afriku, i zatim dodaje »Zahvaljujući sigurnosnoj turneji koja će putovati po evropskom nebu, moći ćemo da upoznamo ljude sa svojom kampanjom za sigurnost. Dobićemo takođe i platformu sa koje možemo da promovišemo napredak postignut u tehnologiji naših pneumatika kojom smo se pobrinuli za sigurnost vozača i njihovih porodica i zaštitu životne sredine.«

Cepelin Goodyear promoviše sigurnost u putničkom saobraćaju u Evropi

Cepelini Goodyear su poslednje decenije na turneji širom sveta. Bili su u SAD-u i Kini, a u Evropu će ove godine doći prvi put posle 1999. godine

Goodyear – ambasador sigurnosti i u Sloveniji

Goodyear je svestan da svi zajedno možemo još mnogo da uradimo za poboljšanje sigurnosti na putu. Upravo zbog toga poslednjih godina mnogo investira u aktivnosti koje doprinose većoj i boljoj sigurnosti. U prethodne dve godine u prvom planu su bila dva projekta. U projektu »Za sigurnost dece« su deci iz škola i vrtića deljeni fluorescentni prslučići da bi deca bila što bolje vidljiva na putu. Kroz saobraćajnu igru Goodyear deca su učila kako da se pravilno ponašaju kao učesnik u saobraćaju.

Akciju »Sigurnih 111« Goodyear je organizovao zajedno sa Savetom za preventivu u putničkom saobraćaju. Cilj akcije je bio obaveštavanje vozača o tehničkoj ispravnosti vozila, sa naglaskom na ispravnosti pneumatika. Uz pomoć ambasadora akcije Küzmič Brane, automobilske legende, Jerančič Nine, zagovornice sigurne vožnje i Ališič Mirana, komentatora Formule 1, vozači oba pola su podsticani na sigurnu vožnju. Organizovana je i nagradna igra u kojoj je od svih prijavljenih vozača koji u periodu od pet meseci nisu napravili ni jedan saobraćajni prekršaj žrebom izvučeno 111 dobitnika raznih praktičnih nagrada.

Cepelin Goodyear promoviše sigurnost u putničkom saobraćaju u Evropi

Sigurnosna turneja u inostranstvu

Sigurnosnom turnejom Goodyear biće obuhvaćeno više evropskih država. U Austriji i Švajcarskoj će  se porodicama i mlađim učesnicima u saobraćaju obraćati u vreme letnjeg raspusta, a u Belgiji, Holandiji i Luksemburgu cepelin će biti prateći element istraživanja o odnosu vozača prema sigurnosti u putničkom saobraćaju. U Nemačkoj će se u okviru akcije povezati sa automobilskim klubovima, inicijativom za sigurnost i dobrovoljnom organizacijom Srce za decu, a Velika Britanija će putem anketa podizati svest o značaju saobraćajnih propisa.

Oktobra će Goodyear organizovati i čitav niz dana nazvanih »Road Safety Days«. Cilj ovih dana je da učesnike obavesti o sigurnosti u putničkom saobraćaju i da ih pod budnim okom cepelina »Spirit of Safety I« uči sigurnijoj vožnji.

Goodyear

Fordovo odelo za treće doba pomaže arhitektama

Fordovo odelo za treće doba pomaže arhitektama

S godinama dolazi mudrost. Samo je šteta što godine često donose artritis i ostale poznate bolesti i ograničenja. Budući da populacija u Evropi i širom sveta iz godine u godinu sve više stari, Ford Motor Company je pre nekoliko godina stvorila Odelo za treće doba...

Mercedes-Benz Beograd: Dan otvorenih vrata

Mercedes-Benz Beograd: Dan otvorenih vrata

Mercedes-Benz Beograd, 20. aprila od 10h do 18h, organizuje (Open Day) ili prezentaciju dostavnih i kombi vozila za sve postojeće i potencijalne klijente. Svi posetioci će moci da dobiju informacije o uslovima finasiranja i karakteristikama Mercedes-Benz dostavih i kombi vozila: Vito, Viano i Sprinter...

Citroën DS5 HYbrid4: Prve zvanične informacije

Citroën DS5 HYbrid4: Prve zvanične informacije

Najveći predstavnik serije DS, biće prvi model ove marke, koji će dobiti hibridni pogon HYbrid4. Parametri sistema, koji je debitovao u modelu Peugeotu 3008 HYbrid4, dobro su nam poznati: napred turbodizel 2.0 HDi, a pozadi elektromotor...

Citroeni ponovo predvodili maratonce

Citroeni ponovo predvodili maratonce

I ove godine kompanija Vitro Group i Citroen bili su zvanični prevoznik 24 Beogradskog maratona. Kao i mnogo puta do sada Beogradjani i njihovi gosti napunili su plato ispred crkve Svetog Marka, a ove godine broj učesnika popeo se na rekornih 30.000...

Stipendisti Fonda za budućnost u poseti kompaniji Delta Automoto

Stipendisti Fonda za budućnost u poseti kompaniji Delta Automoto

U subotu 16.4. stipendisti Delta Humanitarnog Fonda, deca bez roditeljskog staranja, posetila su Delta Automoto i upoznala se sa radnim procesima ove kompanije. Za vreme posete prodajnim salonima i servisima Honde i Fiata, stipendisti su se upoznali sa brendovima koje Delta Automoto zastupa...

Renault Twizy: U Francuskoj već od 6990 evra

Renault Twizy: U Francuskoj već od 6990 evra

Prodaja modela Renault Twizy počinje 2012. godine, ali u Francuskoj je već poznata cena ovog zanimljivog automobila. Twizy predstavlja novi pristup u konstrukciji gradskog automobila: ima električni pogon, ali i neobičan raspored sedišta...

Među vlasnicima automobila Ferrari samo 6,4% žena

Među vlasnicima automobila Ferrari samo 6,4% žena

Rezultati ove zanimljive analize nam pokazuju, da za volanom automobila iz Maranella dominiraju muškarci. Prošle godine, pripadnice lepšeg pola su činile samo 6,4 % ukupnog broja kupaca Ferrari automobila, a od ukupnog broja novih vlasnika automobila marke Lamborghini, samo 7,4 % su žene...

Gemballa Mistrale: Porsche Panamera u novom odelu

Gemballa Mistrale: Porsche Panamera u novom odelu

Na Top Marques Monaco, kompanija Gemballa je debitovala sa radikalno izmenjenim modelom Panamera, koja nosi naziv Mistrale. Gemballa Mistrale nije samo dobila sportski bodykit, već se može poohvaliti agregatom koji razvija čak 700 konjskih snaga!

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje