AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Cepelin Goodyear promoviše sigurnost u putničkom saobraćaju u Evropi

Cepelin Goodyear promoviše sigurnost u putničkom saobraćaju u Evropi

Vizija kompanije Goodyear da odgovornost za sigurnost u putničkom saobraćaju delimo svi, učvrstiće se povratkom cepelina Goodyear. Cepelin kao ikona robne marke Goodyear dolazi ove godine u Evropu posle više od 10 godina...

Krenuće, naime, na veliku sigurnosnu turneju Goodyear 2011. (2011 Goodyear Safety Tour) da promoviše sigurnost u evropskom putničkom saobraćaju. Cepelini Goodyear već više od 85 godina krase nebo. Prati ih glas ‘anđela čuvara’ kompanije jer predstavljaju simbol rada inovacijskih centara Goodyear koji žele da smanje broj saobraćajnih nesreća širom planete. Dva od slavnih cepelina, »Spirit of Safety I« i »Spirit of Safety II«, čija istorija seže u davnu 1917. godinu, posetiće u periodu od marta do oktobra 2011. čak 20 evropskih država. Sa njima Goodyear želi da upozori na značaj pneumatika u poboljšanju sigurnosti u putničkom saobraćaju.

Cepelin Goodyear promoviše sigurnost u putničkom saobraćaju u Evropi

»Cepelin Goodyear će preuzeti glavnu ulogu u brojnim inicijativama za bezbednost u putničkom saobraćaju, a oko njega će biti skoncentrisane sve aktivnosti i prezentacije kompanije Goodyear za potrošače,« kaže Hugues Despres, direktor robne marke Goodyear za Evropu, Bliski Istok i Afriku, i zatim dodaje »Zahvaljujući sigurnosnoj turneji koja će putovati po evropskom nebu, moći ćemo da upoznamo ljude sa svojom kampanjom za sigurnost. Dobićemo takođe i platformu sa koje možemo da promovišemo napredak postignut u tehnologiji naših pneumatika kojom smo se pobrinuli za sigurnost vozača i njihovih porodica i zaštitu životne sredine.«

Cepelin Goodyear promoviše sigurnost u putničkom saobraćaju u Evropi

Cepelini Goodyear su poslednje decenije na turneji širom sveta. Bili su u SAD-u i Kini, a u Evropu će ove godine doći prvi put posle 1999. godine

Goodyear – ambasador sigurnosti i u Sloveniji

Goodyear je svestan da svi zajedno možemo još mnogo da uradimo za poboljšanje sigurnosti na putu. Upravo zbog toga poslednjih godina mnogo investira u aktivnosti koje doprinose većoj i boljoj sigurnosti. U prethodne dve godine u prvom planu su bila dva projekta. U projektu »Za sigurnost dece« su deci iz škola i vrtića deljeni fluorescentni prslučići da bi deca bila što bolje vidljiva na putu. Kroz saobraćajnu igru Goodyear deca su učila kako da se pravilno ponašaju kao učesnik u saobraćaju.

Akciju »Sigurnih 111« Goodyear je organizovao zajedno sa Savetom za preventivu u putničkom saobraćaju. Cilj akcije je bio obaveštavanje vozača o tehničkoj ispravnosti vozila, sa naglaskom na ispravnosti pneumatika. Uz pomoć ambasadora akcije Küzmič Brane, automobilske legende, Jerančič Nine, zagovornice sigurne vožnje i Ališič Mirana, komentatora Formule 1, vozači oba pola su podsticani na sigurnu vožnju. Organizovana je i nagradna igra u kojoj je od svih prijavljenih vozača koji u periodu od pet meseci nisu napravili ni jedan saobraćajni prekršaj žrebom izvučeno 111 dobitnika raznih praktičnih nagrada.

Cepelin Goodyear promoviše sigurnost u putničkom saobraćaju u Evropi

Sigurnosna turneja u inostranstvu

Sigurnosnom turnejom Goodyear biće obuhvaćeno više evropskih država. U Austriji i Švajcarskoj će  se porodicama i mlađim učesnicima u saobraćaju obraćati u vreme letnjeg raspusta, a u Belgiji, Holandiji i Luksemburgu cepelin će biti prateći element istraživanja o odnosu vozača prema sigurnosti u putničkom saobraćaju. U Nemačkoj će se u okviru akcije povezati sa automobilskim klubovima, inicijativom za sigurnost i dobrovoljnom organizacijom Srce za decu, a Velika Britanija će putem anketa podizati svest o značaju saobraćajnih propisa.

Oktobra će Goodyear organizovati i čitav niz dana nazvanih »Road Safety Days«. Cilj ovih dana je da učesnike obavesti o sigurnosti u putničkom saobraćaju i da ih pod budnim okom cepelina »Spirit of Safety I« uči sigurnijoj vožnji.

Goodyear

Fiat 0,9 TwinAir motor stiže na sajam automobila u Beogradu

Fiat 0,9 TwinAir motor stiže na sajam automobila u Beogradu

Na Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, kompanija Fiat Automobili Srbija premijerno predstavlja revolucionarni TwinAir motor, koji ostvaruje rekordno nisku emisiju ugljen-dioksida i potrošnju goriva. Ovaj ekološki napredan motor emituje svega 95 g/km CO2, što je za 30 odsto manje u odnosu na motore iste snage...

Arden Range Rover Evoque

Arden Range Rover Evoque

Na novi Evoque, moramo sačekati još nekoliko meseci, a tjunerske kompanije već "kuju planove". Jedna od njih je kompanije Arden, koja očigledno s velikim nestrpljenjem očekuje promociju najnovijeg i najmanjeg Range Rover modela...

Video: Toyota FT-86 II Concept

Video: Toyota FT-86 II Concept

Toyota FT-86 II razvija izgled svog istoimenog prethodnika, i krupnim koracima se približava serijskom izdanju, koje će svetlost dana ugledati 2012. godine. Toyota FT-86 II je zadržala je glavne linije koncepta iz 2009. godine, ali razlikuje se u detaljima...

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora na salonu automobila u Beogradu

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora na salonu automobila u Beogradu

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora d.o.o. na ovogodišnjem salonu automobila tradicionalno nastupa u HALI 3, Beogradskog sajma na povrsini od 3000 m2 sa 30 modela i 3 premijere. Odmah nakon premijernog predstavljanja u Ženevi publici u Beogradu će biti prikazana nova generacija C-Klase, C-Klasa Kupe i SLK Roadster...

Sajam automobila u Beogradu: Predstavljen novi Citroen C4!

Sajam automobila u Beogradu: Predstavljen novi Citroen C4!

Kompanija Vitro Group, zvanični uvoznik i distributer Citroen vozila na teritoriji Srbije i Crne Gore, na ovogodišnjem Sajmu automobila slavi 7 godna postojanja i predstaviće veoma atraktivna iznenađenja i sjajne prodajne Akcije za ukupno 7 modela. PREMIJERA: Ono što će kupcima i svim posetiocima Sajma biti najzanimljivije jeste NOVI Citroen C4...

Salon automobila u Beogradu 2011 - spisak premijera

Salon automobila u Beogradu 2011 - spisak premijera

Od svih prezentovanih vozila na 49. Međunarodnom Salonu Automobila u Beogradu (25. mart - 3. april), posebnu pažnju će svakako privući 85 novih modela automobila. Iako su svoju promociju i komercijalizaciju ostvarila u periodu između dva naša sajma, 27 izloženih modela će svoju sajamsku premijeru imati na ovogodišnjem Salonu automobila.

Video: Ford Ranger Wildtrak

Video: Ford Ranger Wildtrak

Novi Ford Ranger imao je premijeru na prošlogodišnjem sajmu automobila u Sydneyu, a ove godine u Ženevi je predstavljen u verziji Wildtrak. To je sportski, kompaktan pick-up koje isporučuje impresivnu snagu i bezbednost, uz izvanredno nisku potrošnju goriva i značajne sposobnosti...

BMW objavio cenu nove generacije kupea serije 6

BMW objavio cenu nove generacije kupea serije 6

U aprilu mesecu tekuće godine, svetsku premijeru će imati nova generacija kupea BWM serije 6. To će se dogoditi na sajmu automobila u Šangaju, a nemačka kompanija je objavila da će novi BMW 640i Coupe, u Nemačkoj koštati 74.700 eura, što je za 9.000 eura manje od kabrioleta 640i Convertible...

Campagna V13R: Tri točka su dovoljna

Campagna V13R: Tri točka su dovoljna

Kanadska kompanija Campagna Motors, za novu sezonu je pripremila je novi model. Kompanija iz Montreala, u svojoj ponudi ima tri trotočkaša, koji su namenjeni za ljubitelje adrenalinskog užitka na glatkom asfaltu. Najnoviji model nosi oznaku Campagna V13R...

AMG Experience 2025
Slika nedelje