AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Početak nove ekspanzije, kompanija Škoda Auto započela je promocijom novog korporativnog dizajna. Škoda planira veliki rast. Do 2018. godine, češka kompanija planira da udvostruči svoju globalnu prodaju, a optimizam je izražen i vizelno...

Na sajmu automobila u Ženevi, Škoda Auto je predstavila je najvažnije detalje novog korporativnog dizajna, koji će od 1. marta 2010. godine koristiti u svim unutrašnjim i spoljašnjim sredstvima komunikacije ove komapnije. Novi imidž, pipremila je agencija "Syndicate Brand & Corporate Design AG“ iz Hamburga.

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Novi logo

Najvažniju promenu vidimo na glavnom delu loga - Ukras sa glave Indijanca i strela, sada su mnogo veći i daleko vidljiviji. Takođe, promenjena je i nijansa zelene boje, iz "prirodno zelene" u svežu zelenu „ŠKODA green”. Novi logo je dinamičan, a zahvaljujći hromiranom okviru logotipa, izgleda elegantnije (do sada je bio crni okvir). Natpis "ŠKODA AUTO" više se ne nalazi u krugu, kao do sada. Sada se iznad logoa nalazi jasno vidljivo, samo reč "ŠKODA".

Nove osnovne boje, novi font slova

Važan detalj novog grafičkog identiteta kompanije je i novi font "ŠKODA PRO". Novi font je redukovan, i prema tvorcu (Mota Italic), izražava jednostavnost i preciznost. Nova boja se u sistemima boja u celom svetu, smatra standardnom bojom. Dosadašnji sistem boja u Škodi obuhvatao je preko 400 boja, a nova struktura se zasniva na pet: „ŠKODA green”, „ŠKODA white”, „ŠKODA black” i dve sekundarne boje „Pantone cool grey” i „Pantone warm grey”.

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Novi izgled prodajnih mesta

Izgled svih zastupnika marke Škoda, u budućnosti će se promeniti. "Ne radi se samo o kozmetičkim promenama, već o korporativnom identitetu, odnosno o konzistentnoj vizuelizaciji naših vrednosti." - izjavio je Jurgen Stackmann, član predsedništva Škoda Auto za oblast marketinga i prodaje.

To znači da će se promeniti i dizajn prodajnih objekata. Stakleni saloni više se neće graditi, a osveženje će "preživeti" i enterijeri, gde će biti korišćeni kvalitetniji materijali, naprednije komunikacione tehnologije, i detalji koji će istaći darežljivost i veću otvorenost za nove klijente.

Škoda Auto: Novi logo i novi korporativni dizajn

Na automobilima od 2012. godine

Novi Škoda logo pojaviće se na automobilima 2012. godine. U Ženevi je predstavljen koncept model, na koji je instaliran logo izrađen od kristalnog stakla.

 

Postoji više legendi o streli na amblemu Škode. Jedna govori da je svojevremeno neki direktor prodaje sa putovanja doveo Indijanca kao slugu. Ukras sa glave Indijanca počinje da krasi amblem Škode samo nekoliko godina posle osnivanja kompanije. Kompanija Škoda je jedna od najstarijih fabrika automobila na svetu. Osnovali su je Laurin i Klement, a ideja "gvozdene zavese" oslobodila se 1991. godine, kada je moćni Volkswagen uložio oko 7 milijadi maraka i postavio nove temelje za Češku autoindustriju.

 

Automagazin.rs

Citroen na sajmu proslavio zaslužene nagrade i priznanja

Citroen na sajmu proslavio zaslužene nagrade i priznanja

Kompanija Vitro Group, zvanični uvoznik i distributer Citroen vozila na teritoriji Srbije i Crne Gore, na ovogodišnjem Sajmu automobila slavi 7 godna postojanja, a da se to slavlje dodatno uveliča pobrinuo se najtraženiji model Citroen C3. Sinoć je u slavljeničkoj atmosferi i pred brojnim novinarima i posetiocima, stigla na pravo mesto nagrada dobijena krajem prošle godine...

Nova NIS Kartica za gorivo

Nova NIS Kartica za gorivo

Naftna industrija Srbije predstavila je danas na 49. Međunarodnom sajmu automobila u Beogradu novu kompanijsku karticu za gorivo, koja po svojim karakteristikama odgovara najvišim evropskim standardima za usluge bezgotovinskog plaćanja...

Hyundai Elantra osvojila nagradu Oskar prestiža

Hyundai Elantra osvojila nagradu Oskar prestiža

Nova Hyundai Elantra je od strane ''Automobilskog foruma'' dobila nagradu ''Oskar prestiža'' za najbolji automobil u 2011. godini u Srbiji. Nagradu je u ponedeljak 28. marta u prostorijama Beogradskog sajma  primio generalni direktor Hyundai Auto Beograda, gospodin Slavc Habič...

Sajam automobila u Beogradu - atmosfera

Sajam automobila u Beogradu - atmosfera

Pred nama su nove zanimljive fotografije sa 49. Međunarodnog sajma automobila u Beogradu, snimljene objektivima naših fotografa Maria Čupkovića i Milomira Boškovića. Fotografije možete pogledati u galeriji Automagazin portala...

Vlade Divac na štandu Peugeota

Vlade Divac na štandu Peugeota

Vlade Divac, predsednik Olimpijskog komiteta Srbije, posetio je danas u 11h u hali 1 Beogradskog sajma štand Verano Motorsa, generalnog uvoznika i distributera Peugeot proizvoda...

Plasman ulja i maziva povećan, NISOTEC još kvalitetniji

Plasman ulja i maziva povećan, NISOTEC još kvalitetniji

Naftna industrija Srbija je danas na preskonferenciji na Sajmu automobila predstavila planove u proizvodnji i plasmanu ulja i maziva. Brendove G-energy i NISOTEC predstavili su Aleksandar Truhan, generalni direktor Gasprom njeft Lubrikants, Roman Zimovec, direktor marketinga Gasprom njeft Lubrikants i Dmitrij Vukolov, direktor Direkcije maziva NIS a.d

Kijini proizvodni rekordi

Kijini proizvodni rekordi

Zbog velike potražnje po vozilima Kia Motors, prošli mesec su u najstarijem korejskom proizvođaču automobila postigli čak tri proizvodna rekorda. Prvi rekord je pao kad su u Kiji postigli 10-milionito izvezeno vozilo...

Sebastien Ogier - Rally Sardinia 2025
Slika nedelje