Kampanja „Ili voziš ili piješ“ na 49. Međunarodnom sajmu automobila

U okviru projekta “Bezbednost mladih u saobraćaju“ Kancelarija za mlade grada Beograda nastupa na 49. Međunarodnom sajmu automobila sa kampanjom „Ili voziš ili piješ“. U hali 1 beogradskog sajma, posetioci sajma, auto kuće, osiguravajuća društva i drugi imaju prilike da se, putem flajera, upoznaju sa kampanjom...
Glavni cilj kampanje je ukazivanje na štetnost vožnje u alkoholisanom stanju. Povod za kampanju „Ili voziš ili piješ“ bilo je istraživanje CESID-a rađeno za potrebe grada Beograda, u kome se 18% ispitanika uzrasta od 18 do 30 godina izjasnilo da opravdava potrebu za vožnjom u pijanom stanju. Stoga, ova kampanja, koju je Kancelarija za mlade sprovodi u saradnji sa Turističkom organizacijom Beograda i srpskim komitetom za saobraćaj, namenjena je, pre svega, mladim vozačima uzrasta od 18 do 22 godine. Prema statistikama vožnja pod dejstvom alkohola predstavlja jedan od četiri osnovna faktora stradanja u saobraćaju, a mladi vozači u alkoholisanom stanju, po pravilu, izazivaju saobraćajne nezgode sa većim brojem poginulih i teško povređenih.

Kancelarija za mlade nastavlja sa projektom bezbednosti mladih u saobraćaju i u 2011, posle odličnih rezultata u 2010. godini, kada su mladi, o štetnosti vožnje u alkoholisanom stanju, mogli neprestano da čuju putem medija, postavljenih bilborda u gradu, u noćnim klubovima, tržnim centrima i po kafićima. Poseban aspekt akcije „Ili voziš ili piješ “ predstavlja održavanje edukativnih predavanja namenjenih budućim vozačima.
Akciji će se, u 2011. pridružiti i Udruženja ugostitelja, a biće i povećana saradnja sa srednjim školama na teritoriji Beograda. Kancelarija za mlade grada Beograda je za kampanju „Ili voziš ili piješ“ dobila dva zlatna priznanja Udruženja propagandista Srbije (UEPS) u 2010. godini.
Automagazin.rs