BMW Grupa u martu 2011. ostvarila rekordne prodajne rezultate

BMW grupa je u martu prodala više vozila nego u bilo kom mesecu od početka prodaje. Total prodatih BMW, MINI i Rols Rojs vozila iznosi 165 842, što ne samo da premašuje mart 2010. godine (141 717 vozila), već i poslednji zabeleženi rekord zabeležen decembra 2007. godine (152 721 vozila).
BMW i MINI kao brendovi, zabeležili su i rekorde u individualnoj prodaji.
Osim ovog rezultata, BMW Grupa je u prvom kvartalu 2011. godine, prodala ukupno 382 758 vozila, što je u poređenju sa prvim kvartalom prošle godine, više za 21.3%. Ovaj rezultat je ostvaren zahvaljujući izvanrednoj prodaji na svim kontinentima, i u uglavnom svim zemljama. Prodaja u martu je na Evropskom kontinentu povećana za 7.8% u odnosu na prošlu godinu, 18.6% u Americi, i neverovatnih 52% u Aziji.

Razlog za ovako dobre rezultate, Ian Robertson, Član Upravnog odbora BMW grupe, zadužen za prodaju i marketing, nalazi u atraktivnoj ponudi modela i oporavku brojnih tržišta na kojima je BMW Grupa zastupljena. On očekuje da broj prodatih vozila u 2011. godini dostigne cifru od 1.5 miliona, što bi bio novi rekord.
Gledajući po brendovima, prošlog meseca prodato je ukupno 134 892 BMW automobila, najviše u jednom mesecu ikada. Gledajući kvartalno, BMW je u prvom kvartalu prodao 20.8% više vozila nego u istom periodu prošle godine. Ovom rezultatu je najviše doprinela prodaja većih vozila, a posebno zahvaljujući modelima BMW serije 5, koji je više nego udvostručio broj prodatih automobila, nego marta prošle godine. BMW serije 5 je i dalje najprodavaniji model u klasi, čime dodatno učvršćuje lidersku poziciju. Ostali modeli koji su doprineli odličnim rezultatima prodaje su BMW Serije 7, X1 i X3.

MINI je takođe dostigao rekordne prodajne rezultate. U poređenju sa najboljim mesešnim prodajnim rezultatom, mart 2008. godine, MINI je povećao prodaju za 28.5%, sa prodatih 30 689 vozila. Posmatrajući kvartalno, sa 60 860 prodatih vozila, MINI je ostvario za 22.9% bolji rezultat u odnosu na isti period prošle godine. Odličnim rezultatima, u mnogome je doprinela prodaja MINI Countrymana- sa prodatih 8 392 automobila, ostvaruje više od četvrtine ukupne prodaje svih MINI modela.

BMW Grupa
BMW Grupa je jedan od najuspešnijih proizvođača automobila i motocikala na svetu sa svojim robnim markama BMW, MINI i Rols - Rojs. Kao firma svetskih razmera, Grupa BMW vodi 24 proizvodna pogona u 13 zemalja i ima prodajnu mrežu razvijenu u preko 140 zemalja sveta.
BMW grupa je dostigla prodaju od približno 1,46 miliona prodatih automobila i preko 110.000 motocikala u fiskalnoj 2010. godini. Ukupan prihod je iznosio 60.5 milijardi evra. Na dan 31. decembra 2010, firma je zapošljavala približno 95.500 saradnika u celom svetu.
Uspeh BMW Grupe je oduvek zasnovan na dugoročnom razmišljanju i odgovornom delovanju. Kompanija je stoga uspostavila ekološku i društvenu održivost kroz lanac vrednosti, sveobuhvatnu odgovornost proizvodnje, kao i jasnu opredeljenost za očuvanje prirodnih resursa kao integralnog dela strategije. Kao rezultat ovih napora, Grupa BMW je u poslednjih šest godina rangirana kao lider u industriji, prema Dou Džonsovim indeksima održivosti.
Delta Motors