BMW Z4 sDrive28i: 4-cilindrični motor za sportski roadster

BMW Z4 je, posle modela X1, novi predstavnik minhenskog proizvođača, pod čijom haubom će disati turbo dvolitarski agregat. To će se dogoditi promenom verzije BMW Z4 sDrive30i u sDrive28i, gde će redni šestocilindrični motor zapremine 2.996 cm3, zameniti 4-cilindrični motor zapremine 1.997 cm3, opremljen sistemom BMW TwinPower Turbo...
Novi agregat ima aluminijumski blok motora, turbo punjenje preko dva turbopunjača sa dvostrukom komorom, sistem direktnog ubrizgavanja goriva preko solenoidnih brizgaljki - High Precision Injection i unapređeni sistem za varijabailan rad ventila - VALVETRONIC.
BMW je objavio samo informacije o verziji motora za severno-američko tržište sDrive28i, koji će u modelu Z4 biti uparen sa osmostepenim automatskim menjačem. Maksimalna snaga motora iznosi 240 konjskih snaga pri 5.000 o/min, a maksimalni obrtni moment iznosi 353 Nm pri 1.250 o/min. U zvaničnom saopštenju, nemački proizvođač ističe da novi motor ima za 20 % manju potrošnju u odnosu na verziju sDrive30i.
Podsetimo, u salonima BMW u Srbiji, kupci trenutno mogu izabrati jednu od tri ponuđene motorizacije modela BMW Z4. Osnavnu motorizaciju predstavlja motor sDrive23i (2.5, 150 kW, 250 Nm), sledi agregat sDrive30i (3.0, 190 kW, 310 Nm), a vrhunac ponude je motor sDrive35i (3.0, 225 kW, 400 Nm).
Automagazin.rs