BMW - omiljeni auto brend na društvenim mrežama kod nas i u svetu

Mesec dana od osnivanja, BMW Srbija Facebook stranica sa preko 3000 fanova, najposećenija od svih stranica auto brendova u Srbiji. Društvene mreže (Social Media) su u zadnjih nekoliko godina zastupljene u skoro svakom segmentu našeg života...
Kompanije ih koriste zbog umrežavanja, interakcije sa potrošacima, kao i iniciranja interesovanja javnosti. Društvene mreže približavaju kompaniju klijentu na nekonvencionalniji, prijateljskiji način, i ostvaruju sa njim mnogo prisniji kontakt nego što se to može učiniti preko zvaničnog sajta. Osim novosti koje mogu saznati među prvima, klijenti, u ovom slučaju fanovi, mogu imati veći uticaj na sam proizvod, usluge i ponašanje kompanije, postavljanjem pitanja i davanjem sugestija. Ova veza je dvosmerna, pošto i kompanije takođe dobijaju direktno mišljenje klijenata.
Za BMW kompaniju, veoma je važan direktan kontakt sa korisnicima društvenih mreža, ne samo zbog mišljenja o automobilima, već i zbog brojnih predloga uz pomoć kojih mogu postati još bolji. Profili na društvenim mrežama su savršena forma, zahvaljujući kojoj se posetioci istih mogu redovno informisati o novostima u BMW-u na kratak i precizan način. Fanovi, pre svega Facebook stranica, imaju priliku da direktno komuniciraju, razmenjuju mišljenja, i da stupe u kontakt sa ostalim BMW entuzijastama i sa njima razmene sadržaje. Naš fokus je da na ovaj način promovišemo zabavan sadržaj, koji je pritom veoma kvalitetan.
Sa više od 5 miliona fanova širom sveta, globalna BMW Facebook stranica (osnovana novembra 2009. godine) je najuspešnija među svim stranicama auto industrije u svetu. Više od 550 000 fanova pridružilo se i svojim nacionalnim BMW Facebook stranicama (među kojima je i BMW Srbija), a broj iz dana u dan raste. BMW, osim nacionalnih, ima i veliki broj specijalizovanih Facebook stranica kao što su BMW Design, BMW Classic, BMW Motorrad, BMW i…), a prisutan je i na ostalim društvenim mrežama- Youtube, Twitter…..
Ne samo u svetu, BMW Facebook stranica je omiljena i među fanovima u Srbiji. Za samo mesec dana od osnivanja, ovoj stranici se pridružilo više od 3000 fanova, a svakog dana ih je sve više. Na ovoj stranici se fanovi redovno informišu o BMW aktivnostima u svetu i kod nas, o prodajnim akcijama, redovno postavljaju slike svojih automobila, snimke testova sa Youtube-a, i još puno, puno toga.
BMW Srbija nije prva Facebook stranica koju je Delta Motors osnovao. MINI Srbija Facebook stranica, osnovana novembra 2010. je već duže vreme jedna od omiljenih i okuplja preko 1600 fanova MINI brenda.
Korisni linkovi:
http://www.facebook.com/BMW.Srbija
http://www.facebook.com/MINI.Srbija
http://www.facebook.com/BMW
http://www.facebook.com/BMW.Classic
http://www.facebook.com/BMW.Design
http://www.facebook.com/BMWi
Delta Motors