AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel nastavlja punom brzinom napred

Opel nastavlja punom brzinom napred

Opel/Vauxhall planira da uvede dodatne smene u svojim fabrikama u Gljivicama (Poljska) i Elsmir Portu (Velika Britanija) kako bi zadovoljili veliku potražnju za  modelom Astra Sports Tourer i za modelom Astra sa petoro vrata. Ukupno osam dodatnih smena po fabrici se planira u maju, junu i julu...

Opel/Vauxhall sada uključuje i treću fabriku u proizvodnju Astre. Pripreme su u toku za početak proizvodnje modela Astra u Riselshajmu. Čak i dok se nastavlja sa proizvodnjom Insignia modela u punom kapacitetu, proizvodni tehničari pripremaju sisteme, mašine i alate za proizvodnju ovog kompaktnog modela sa petoro vrata. Od kraja avgusta, Astra će se proizvoditi na istim proizvodnim linijama kao i Opelova uzdanica Insignia.

Opel nastavlja punom brzinom napred

Opel je u aprilu ostvario rekordan tržišni udeo u čitavoj Evropi, šesti mesec za redom, u poređenju sa istim mesecom prošle godine. Evropski tržišni udeo je porastao sa 5,8% u aprilu 2010. godine na oko 6% u aprilu 2011. U prva četiri meseca, prodaja je porasla za 32.000 vozila, tj. za 8,2% u poređenju sa istim periodom 2010. godine. Opel je prodao ukupno oko 420.000 vozila u tom periodu.

Modeli Meriva i Astra Sports Tourer su posebno uspešni – oba su broj jedan u svojim segmentima. U Nemačkoj, prodaja Astra Sports Tourer modela je duplirana u prva četiri meseca 2011. godine u poređenju sa istim periodom prošle godine, a u aprilu je bila skoro utrostručena.

Prošle nedelje, Opelova matična kompanija GM je objavila svoje prve kvartalne finansijske rezultate. U Evropi, gde na rezultat u velikoj meri utiče kompanija Opel/Vauxhall, pozitivna nula je dostignuta po prvi put od 2007. godine.

Karl-Fridrih Strake, izvršni direktor kompanije Adam Opel AG, je izjavio: „Zahvaljujući našem osveženom portfoliu modela, Opel se može pohvaliti kontinuiranim uspehom. Popularnost modela Astra posebno nastavlja da raste, a sa novim dodatnim smenama ćemo biti u mogućnosti da još kvalitetnije ispunimo zahteve klijenata. Uz predstavljanje modela Astra GTC koje je planirano za sledeću godinu, dodaćemo posebno sportsko poglavlje u priču o uspehu serije ovog modela.“

Opel

Hamann: paket unapređenja i za BMW 5 Touring

Hamann: paket unapređenja i za BMW 5 Touring

Vreme bezličnih karavana odavno je prošlo, a pravi dokaz da karavan može biti atraktivan i kompaktan jednako kao sedan, upravo je BMW 5 Touring. Za novu "peticu" karavan, nemačka kompanija Hamann, pripremila je seriju dodataka, koji ga čine još atraktivnijim...

Mercedes-Benz Star Experience 2011 - staza NAVAK

Mercedes-Benz Star Experience 2011 - staza NAVAK

Mercedes-Benz je juče na bezbednoj stazi NAVAK, za predstavnike medija organizovao trening vožnju novih modela sa trokrakom zvezdom na masci. Svi učesnici treninga su mogli da uživaju u uzbudljivoj vožnji najnovijih i najboljih automobila, među kojima je nova generacija C-Class, C-Coupe i CLS, a vrhunac je bila vožnja AMG modela CLS 63 AMG i SL 63 AMG...

Video: Nova Subaru Impreza

Video: Nova Subaru Impreza

Četvrta generavija modela Subaru Impreza ima novi motor, lakša je i jednako velika kao prethodna generacija. Dizajn automobila je potpuno nov, ali su dimenzije gotovo identične: dužina automobila iznosi 4.414 mm (sedan: 4.580 mm), a međuosovinsko rastojanje produženo je sa 2.620 mm na 2.644 mm...

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Opel predstavlja svoju novu strategiju i dizajn komunikacije brenda. Kampanja za Opelov model Insignia predstavlja početak međunarodnog partnerstva sa novom kreativnom agencijom Scholz & Friends. Sama strategija će obuhvatati 36 zemalja i koristiće raznovrsne kanale komunikacije...

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu

Toyota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brend u 2011. godini prema, BrandZ godišnjoj listi 100 najvrednijih brendova na svetu, objavljenoj 9. maja 2011. Vrednost Toyota brenda se je povećala za 11% i sada vredi procenjenih 24.2 milijarde USD (17 milijardi €)...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje