AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Opel predstavlja svoju novu strategiju i dizajn komunikacije brenda. Kampanja za Opelov model Insignia predstavlja početak međunarodnog partnerstva sa novom kreativnom agencijom Scholz & Friends. Sama strategija će obuhvatati 36 zemalja i koristiće raznovrsne kanale komunikacije...

uključujući TV, štampu, Internet, tržišni kao i dialogue marketing.

 

“‘Wir leben Autos’ ostaje evropski brend,”  navodi Alan Viser, Potpredsednik Prodaje, Marketinga i Postprodaje u Adam Opel AG-u. “Želimo da jasnije pokažemo koliko je Opel prisutan u društvu. Brend nudi praktične tehničke inovacije po pristupačnim cenama, kao i pojedinačni futuristički dizajn.”

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

“Novi pristup predstavlja jasan samopouzdan način kako bi se brend uspešno komunicirao. Na ovaj način jačamo komunikaciju između naših vozila i korisnika. Opel nastoji da obezbedi praktična rešenja za realne potrebe modernih korisnika.” - navodi Tomaš Kaetano, Brend i Marketing direktor Opel/Vauxhall-a. “Opel je širokouman i odgovoran. Kroz novu strategiju komunikacije brend se ponosno predstavlja startujući dinamično sa kampanjom uspešnog Insignia modela”.

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

“Očekujemo da će nova brend komunikacija dovesti do veće vidljivosti naše ponude na tržištu i Opela u društvu.” dodaje Alan Viser.  Novi moto kampanje Insignije naglašava ovu novu notu samopouzdanja .“Naš najbolji auto ikada” Sa mnogobrojnim međunarodnim nagradama, ovaj model posebno ističe Opelov uspeh u vraćanju na pravi put.

Kao dodatak jasnim i boldiranim porukama, u elemente koji definišu novu strategiju brenda  uključuje dizajn komunikacije sa posebnim Opelovim fontom i tradicionalnim Opelovim bojama: žutom, belom i crnom.  U predstojećim mesecima, nova komunikacija Opelovog brenda će takođe biti ključni element u mnogim drugim premijerama modela. Ovo podrazumeva i dugo očekivano lansiranje električne Ampere, sledeće generacije Zafire i kompaktnog sporstskog Astra GTC kupea.

Scholz & Friends  je Opelov partner od novembra 2010. godine, kada je ova kompanija postala Opelova zvanična agencija u Evropi.

Opel

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu

Toyota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brend u 2011. godini prema, BrandZ godišnjoj listi 100 najvrednijih brendova na svetu, objavljenoj 9. maja 2011. Vrednost Toyota brenda se je povećala za 11% i sada vredi procenjenih 24.2 milijarde USD (17 milijardi €)...

Hyundai i40: Prve fotografije i informacije

Hyundai i40: Prve fotografije i informacije

U Barseloni je danas predstavljen novi sedan srednje klase, koji će Hyundai početi da prodaje krajem godine. Dva meseca posle karavan modela i40 CW, Hyundai je na Barcelona Motor Show 2011 predstavio sedan verziju ovog atraktivnog automobila...

AK Kole nagrađuje kupce

AK Kole nagrađuje kupce

Svi koji do kraja maja kupe automobil kod ovlašćenog prodavca i servisera Fiata, u Auto kući Kole u Zemunu, mogu da odaberu i vredan poklon - u ponudi su tri opcije: radio CD sa MP3 plejerom, navigacioni uređaj ili komplet obavezne opreme za automobil i uz njega i odgovarajuće patosnice...

Lada Granta: Ruski Logan je stigao!

Lada Granta: Ruski Logan je stigao!

Rusija je juče imala veliki dan. Domaća kompanija AvtoVAZ, i zvanično je predstavila, svoj novi model. Granta će biti najjeftiniji automobil u Evropi, čija cena će iznositi oko 5.000 evra. Na promociji novog automobila, pojavio se i ruski premijer Vladimir Putin...

Dunlop SP QuattroMaxx oduševio svojim performansama

Dunlop SP QuattroMaxx oduševio svojim performansama

Renomirana nemačka revija Auto Motor Sport je u svom najnovijem testu ocenila pneumatik Dunlop SP QuattroMaxx kao ‘vrlo preporučljiv'. Pneumatik Dunlop SP QuattroMaxx je razvijen sa ciljem da rastućem segmentu vozača SUV vozila vrhunskih performansi (sportskih terenskih vozila) omogući sportsku vodljivost i izuzetan odziv...

ABS show - tri godine uz vas

ABS show - tri godine uz vas

BS produkcija je počela sa radom u martu 2008 godine kada je na Beogradskom Sajmu napravljena i prva epizoda naše a sada i vaše emisije ABS show. Od prvog dana trudili smo se da vam na male ekrane donesemo najzanimljivije teme i dešavanja iz sveta automobila i auto moto sporta. Uspelo nam je!!!

Valentino Rossi ima novi Iveco kamion

Valentino Rossi ima novi Iveco kamion

Sedmostruki Moto GP šampion, Valentino Rossi, preuzeo je svoj novi kamion. Vozilo mu je predao Marco Monacelli, direktor za komunikacije i reklamu u kompaniji Iveco. Neformalna ceremonija održana je na stazi Estoril, gde će za tri nedelje biti održan Grand Prix Portugal...

Audi AG nastavlja trend rasta prodaje

Audi AG nastavlja trend rasta prodaje

AUDI AG nastavlja sa velikim porastom prodaje: kompanija je prodala nekih 109,400 vozila širom sveta u aprilu mesecu, što predstavlja porast od 13.2%. U toku prva četiri meseca ove godine, kupcima je isporučeno oko 422,000 vozila – 17.0 % više u odnosu na isti period 2010. godine...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje