Debi novog Golf Kabrioleta sa klasičnim mekanim krovom

Volkswagen predstavlja novu generaciju svog bestselera u gradovima, na ulicama i na plažama. On nudi sve prednosti koje Golf inače pruža. Ima i još jednu prednost: mekani krov koji se otvara potpuno automatski za 9 sekundi, i to se može uraditi za vreme vožnje pri brzini do 30 km/h...
Volkswagen model je višestran kabriolet za vožnju tokom cele godine zahvaljujući svojoj praktičnosti i sofisticiranom dizajnu mekanog krova.
Volkswagen nastavlja tradiciju sa Golf Kabrioletom. U slučaju prethodna 3 modela, koji su proizvedeni u periodu od 1979. do 2002. godine, preko 680,000 vozača je odabralo kabriolet verziju. U to vreme on je bio najuspešniji kabriolet na svetu. Novi model ima potencijal da nastavi ovu priču. Sve što mu nedostaje je jedna stavka: roll bar. U 2011. godini ovu funkciju roll bar-a izvršava krajnje brzi zaštitni sistem protiv kotrljanja. Prednji i bočni zavesasti vazdušni jastuci za glavu/grudi, vazdušni jastuk za kolena na vozačevoj strani i ESP su uvek u standardnoj opremi. Jer ovde je bezbednost najveći prioritet.

Kada je krov podignut, ovaj VW model je jedan od najtiših vozila u toj kategoriji. Pored toga, Golf Kabriolet ima jedan od naprostranijih enterijera u svojoj klasi - zahvaljujući mekanom krovu - neograničena upotreba prtljažnog prostora sa kapacitetom od 250 litara, čak i kada je krov spušten. Pored toga, sedište zadnje klupe koje se savija, je odvojeno, što znatno povećava tovarni kapacitet.
Maksimalna bezbednost: Karoserija Golf Kabrioleta pruža maksimalnu bezbednost zahvaljujući krajnje brzom zaštitnom sistemu protiv kotrljanja, ojačan okvir vetrobranskog stakla i brojne druge strukturne modifikacije. Mnoga navedena ojačanja pružaju ovom modelu dužine 4,25 m, 1,78m širine i 1,42, visine (sa podignutim krovom) krajnju torzionu krutost.

U pogledu spoljašnjosti, Golf Kabriolet liči na model sa tvrdim krovom, ali njegov zadnji deo, niža linija krova i savijeniji okvir zadnjeg stakla mu takođe pružaju visok stepen nezavisnosti, što je bilo karakteristično i za prethodne modele ovog kabrioleta. Kada je mekani krov spušten, Golf Kabriolet ima elegantan, produženi izgled. Sa podignutim krovom kompaktne i jasne linije oko "imaginarnih" C stubova i prtljažnik nepogrešivo oslikavaju karakter prethodnog modela i prenose ga u savremeno doba - premošćujući tako čitavu deceniju.
Kabriolet verzija Golfa prati visoke standarde stajlinga i kvaliteta materijala klasičnog Golfa sa tvrdim krovom. Kao i Eos pre njega, Golf se izdvaja od mnogih drugih kabrioleta u kompaktnoj klasi po jednoj ključnoj stvari: okvir zadnjeg stakla je iznenađujuće kratak, poboljšavajući time osećaj vožnje u kabrioletu.

Jedan kabriolet, jedan nivo opreme: Golf Kabriolet, kao i modeli Eos, Passat CC, Touareg i Phaeton, dostupan je u jednom nivou opreme, koji se može dopuniti raznim paketima dodatne opreme (npr. "Performance", "Design & Style", "Comfort", "Technology"), 9 boja karoserije, 9 vrsta tapacirunga i boja, kao i 50 individualnih opcionala. Osnovni model vozila već nudi veliki spisak opreme. Što se tiče spoljašnjosti, standardna oprema obuhvata prigušena svetla u LED tehnologiji, felne od 16 inča sa gumama 205 i hromiranom maskom hladnjaka. Dopunjena nadograđena unutrašnjost i funkcionalne karakteristike koje spadaju u standardnu opremu obuhvataju i potpuno automatski mekani krov, klima uređaj, EasyEntry funkciju prednjih komfornih sedišta podesivih po visini, električno podesiva stakla i unutrašnje elemente u "Matt Chrome" varijanti.

Bilo koji od 6 motora sa turbo direktnim ubrizgavanjem koji su u ponudi idealni su za duga i kraća putovanja u toku cele godine. Oni imaju snagu od 77 kW/105 KS do 155 kW/210 KS. Ono što je bitno pomena je i ekonomičan menjač sa duplim kvačilom (DSG), koji je dostupan kod 4 motora. BlueMotion tehnologija (rekuperacija akumulatora i Start/Stop sistemi) će biti dostupni kod jednog od benzinskih motora (TSI) i kod oba dizel motora (TDI). Primer za to koliko je novi VW model ekonomičan po potrošnji goriva je model 1.6 TDI sa 105 KS i BlueMotion tehnologijom: on ima kombinovanu potrošnju goriva od samo 4.4 l/100 km (što odgovara 117g/km CO2). U prilogu je pregled svih verzija motora koji će se pojaviti tokom 2011. godine:
- 1.2 TSI - 77 kW/105 KS (6 brzina)
- 1.4 TSI - 90 kW/122 KS (6 brzina / 7 brzina DSG)
- 1.4 TSI - 118 kW/160 KS (6 brzina / 7 brzina DSG)
- 2.0 TSI - 155 kW/210 KS (6 brzina DSG)
- 1.6 TDI - 77 kW/105 KS (5 brzina)
- 2.0 TDI - 103 kW/140 KS (6 brzina / 6 brzina DSG)
Tehnologija bestselera: Svi modeli Golf Kabrioleta su sa prednjim pogonom. Po pravilu, Golf Kabriolet ima najmodernije agregate i šasije kao kod verzije sa tvrdim krovom. U zadnjem delu ovaj novi model ima inovativnu multilink zadnju suspenziju, koja obezbeđuje da se ESP sistem veoma retko aktivira.
Porsche SCG