AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Verano Motors predstavio poslovnu strategiju za 2011

Verano Motors predstavio poslovnu strategiju za 2011

Povodom predstavljanja novih modela i prezentovanja poslovne strategije na globalnom nivou za 2011. godinu, održana je konferencija na kojoj su prisustvovali predstavnici medija iz Srbije i dileri PEUGEOT vozila iz Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine...

Tom prilikom,  gospodin Milan Vukasović, izvršni direktor kompanije Verano Motors, predstavio je nove planove kompanije Verano Motors u Srbiji za 2011. godinu. Prema njegovim rečima Peugeot porodica dobiće nove članove, a na čelu te porodice stajaće Peugeot 508. Vozilo koje je dugo najavljivano i koje predstavlja zamenu za predhodna dva Peugeot modela 407 i 607. On je spoj pokretljivost i stabilnosti 407-ice i luksuza i udobnosti 607-ice. Po svim karakteristikama, ovo je model koji će zasigurno izazvati ogromnu pažnju javnosti u 2011. godini, dok mu na evropskom nivou predviđaju vrhunske rezultate i pozicioniranje među prva tri najprodavanija modela u svom segmentu.

Verano Motors predstavio poslovnu strategiju za 2011

Nagrada zа vozаčа i putnike je njegov izuzetan enterijer, sa vrhunskim nivoima opreme, koji nude unutrašnji komfor na veomа visokom nivou. Novi francuski lav već posle prve vožnje dokazuje da su posle svakodnevnih poslovnih obaveza jedini istinski momenti uživanja upravo u vožnji sa njim.

U toku 2011. godine Peugeot je spremio još nekoliko iznenađenja. Na predstojećem sajmu automobila u Beogradu, pored Peugeota 508, biće predstavljeni mnogi noviteti pored kojih i restilizovana 308-ica. Prodaja prvog dizel hibrid vozila na svetu - 3008 Hybrid4 počeće u drugoj polovini godine. Porudžbine za ION, Peugeotov 100% električni model, primljene su za prvi kvartal 2011. godine i planirana serija za ovaj deo godine je već rasprodata, što dovoljno govori o zahtevima kupaca za ovim tipom automobila.

Verano Motors predstavio poslovnu strategiju za 2011

Pored tehničkih unapređenja, u cilju strateškog pozicioniranja Peugeot brenda kao jednog od lidera na Evropskom tržištu automobila, početkom godine Peugeot je omogućio trogodišnju garanciju na svoja vozila.

Za svaki kupljeni Peugeot automobil, od 01. januara 2011. godine, na dosadašnju dvogodišnju garanciju, poklanjamo još jednu godinu, što znači da je garantni period tri godine ili pređenih 100.000km. Verano Motors i ovlašćeni serviseri će u ovom periodu, o svom trošku, izvršiti zamenu delova za koje utvrde da su neispravni ili će izvršiti njihovu popravku u svojim servisima. Ovom garancijom, obuhvaćena je garancija na mehaniku, garancija na boju i garancija na zaštitu od korozije.

Verano Motors

Fiat - Lider u očuvanju životne sredine

Fiat - Lider u očuvanju životne sredine

Kompanija Fiat S.p.A. učestvovala je na četvrtom sajmu MoTechEco, jednoj od najznačajnijih manifestacija o održivim tehnologijama u saobraćaju koja je priređena u Rimu od 11. do 13. maja...

Alfa Romeo 4C Concept na paradi „Mille Miglia 2011”

Alfa Romeo 4C Concept na paradi „Mille Miglia 2011”

Na tradicionalnoj paradi „Mille Miglia”, koja je održana od 11. do 15. maja u Breši, predstavljena je nova Alfa Romeo 4C Concept. Ovaj kompaktni sportski automobil ima prepoznatljive odlike tog brenda: izuzetne performanse, italijanski dizajn, besprekornu izradu i vozne karakteristike koje obezbeđuju vrhunsko uživanje i maksimalnu bezbednost...

Subaru u Crnoj Gori

Subaru u Crnoj Gori

Jedan od najpoznatijih japanskih automobilskih brendova u svetu, Subaru,  najzad je zvanično zastupljen i u Crnoj Gori. Posredstvom kompanije „Nicos C.Kattamis S&M Ltd“ koja je ovlašćeni uvoznik i distributer Subarua u našem regionu i najstariji diler ovog premijum brenda na svetu, mnogobrojni sadašnji i budući vlasnici ovih automobila u Crnoj Gori moći će da ih kupe i servisiraju u svojoj zemlji...

VIDEO: Mitsubishi na najopasnijem putu na svetu

VIDEO: Mitsubishi na najopasnijem putu na svetu

Kompanija Mitsubishi, izabrala je netradicionalan način za demonstraciju kvaliteta svojih automobila. Japanski proizvođač je, povodom uvođenja svojih novih modela Outlander i Outlander Sport na tržište Severne Amerike, prikazao veoma zanimljiv video...

Počela akcija NIS-a za potrošače - Izaberi svoj put

Počela akcija NIS-a za potrošače - Izaberi svoj put

Nаftnа industrijа Srbije (NIS) pokrenulа je аkciju „Izаberi svoj put” u okviru progrаmа lojаlnosti zа potrošаče, kojа će trаjаti do 10. julа 2011. godine. Akcijom se redovnim potrošаčimа dаje mogućnost dа osvoje i određene grаtis količine izаbrаnog gorivа...

Video: zanimljiva reklama za BMW serije 5

Video: zanimljiva reklama za BMW serije 5

Sigurno se sećate reklame kompanije Shell, u kojoj se Formula 1 bolid u pokretu, napaja gorivom iz aviona. U BMW-u su nam pripremili nešto slično, ali menadžer koji sedi u automobilu želi nešto drugo...

Mazda CX-5 2026
Slika nedelje