AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Opel predstavlja svoju novu strategiju i dizajn komunikacije brenda. Kampanja za Opelov model Insignia predstavlja početak međunarodnog partnerstva sa novom kreativnom agencijom Scholz & Friends. Sama strategija će obuhvatati 36 zemalja i koristiće raznovrsne kanale komunikacije...

uključujući TV, štampu, Internet, tržišni kao i dialogue marketing.

 

“‘Wir leben Autos’ ostaje evropski brend,”  navodi Alan Viser, Potpredsednik Prodaje, Marketinga i Postprodaje u Adam Opel AG-u. “Želimo da jasnije pokažemo koliko je Opel prisutan u društvu. Brend nudi praktične tehničke inovacije po pristupačnim cenama, kao i pojedinačni futuristički dizajn.”

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

“Novi pristup predstavlja jasan samopouzdan način kako bi se brend uspešno komunicirao. Na ovaj način jačamo komunikaciju između naših vozila i korisnika. Opel nastoji da obezbedi praktična rešenja za realne potrebe modernih korisnika.” - navodi Tomaš Kaetano, Brend i Marketing direktor Opel/Vauxhall-a. “Opel je širokouman i odgovoran. Kroz novu strategiju komunikacije brend se ponosno predstavlja startujući dinamično sa kampanjom uspešnog Insignia modela”.

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

“Očekujemo da će nova brend komunikacija dovesti do veće vidljivosti naše ponude na tržištu i Opela u društvu.” dodaje Alan Viser.  Novi moto kampanje Insignije naglašava ovu novu notu samopouzdanja .“Naš najbolji auto ikada” Sa mnogobrojnim međunarodnim nagradama, ovaj model posebno ističe Opelov uspeh u vraćanju na pravi put.

Kao dodatak jasnim i boldiranim porukama, u elemente koji definišu novu strategiju brenda  uključuje dizajn komunikacije sa posebnim Opelovim fontom i tradicionalnim Opelovim bojama: žutom, belom i crnom.  U predstojećim mesecima, nova komunikacija Opelovog brenda će takođe biti ključni element u mnogim drugim premijerama modela. Ovo podrazumeva i dugo očekivano lansiranje električne Ampere, sledeće generacije Zafire i kompaktnog sporstskog Astra GTC kupea.

Scholz & Friends  je Opelov partner od novembra 2010. godine, kada je ova kompanija postala Opelova zvanična agencija u Evropi.

Opel

Opel nastavlja punom brzinom napred

Opel nastavlja punom brzinom napred

Opel/Vauxhall planira da uvede dodatne smene u svojim fabrikama u Gljivicama (Poljska) i Elsmir Portu (Velika Britanija) kako bi zadovoljili veliku potražnju za  modelom Astra Sports Tourer i za modelom Astra sa petoro vrata. Ukupno osam dodatnih smena po fabrici se planira u maju, junu i julu...

Mercedes-Benz Star Experience 2011 - staza NAVAK

Mercedes-Benz Star Experience 2011 - staza NAVAK

Mercedes-Benz je juče na bezbednoj stazi NAVAK, za predstavnike medija organizovao trening vožnju novih modela sa trokrakom zvezdom na masci. Svi učesnici treninga su mogli da uživaju u uzbudljivoj vožnji najnovijih i najboljih automobila, među kojima je nova generacija C-Class, C-Coupe i CLS, a vrhunac je bila vožnja AMG modela CLS 63 AMG i SL 63 AMG...

Video: Nova Subaru Impreza

Video: Nova Subaru Impreza

Četvrta generavija modela Subaru Impreza ima novi motor, lakša je i jednako velika kao prethodna generacija. Dizajn automobila je potpuno nov, ali su dimenzije gotovo identične: dužina automobila iznosi 4.414 mm (sedan: 4.580 mm), a međuosovinsko rastojanje produženo je sa 2.620 mm na 2.644 mm...

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu

Toyota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brend u 2011. godini prema, BrandZ godišnjoj listi 100 najvrednijih brendova na svetu, objavljenoj 9. maja 2011. Vrednost Toyota brenda se je povećala za 11% i sada vredi procenjenih 24.2 milijarde USD (17 milijardi €)...

Hyundai i40: Prve fotografije i informacije

Hyundai i40: Prve fotografije i informacije

U Barseloni je danas predstavljen novi sedan srednje klase, koji će Hyundai početi da prodaje krajem godine. Dva meseca posle karavan modela i40 CW, Hyundai je na Barcelona Motor Show 2011 predstavio sedan verziju ovog atraktivnog automobila...

AK Kole nagrađuje kupce

AK Kole nagrađuje kupce

Svi koji do kraja maja kupe automobil kod ovlašćenog prodavca i servisera Fiata, u Auto kući Kole u Zemunu, mogu da odaberu i vredan poklon - u ponudi su tri opcije: radio CD sa MP3 plejerom, navigacioni uređaj ili komplet obavezne opreme za automobil i uz njega i odgovarajuće patosnice...

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje