AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

AK Kole nagrađuje kupce

AK Kole nagrađuje kupce

Svi koji do kraja maja kupe automobil kod ovlašćenog prodavca i servisera Fiata, u Auto kući Kole u Zemunu, mogu da odaberu i vredan poklon - u ponudi su tri opcije: radio CD sa MP3 plejerom, navigacioni uređaj ili komplet obavezne opreme za automobil i uz njega i odgovarajuće patosnice...

Podsećamo da se domaći Fiat Punto Classic nudi po početnoj ceni od 6.199 evra pri prodaji po sistemu „staro za novo“, uz odlične uslove kreditiranja, 24-časovnu pomoć na putu u Srbiji i inostranstvu i tri godine garancije. Pored ovog, većina ostalih Fiatovih modela ima akcijske cene, pa se njihovom kupovinom, zavisno od vozila, ostvaruju uštede i do 2.000 evra.


Auto kuća Kole

Opel nastavlja punom brzinom napred

Opel nastavlja punom brzinom napred

Opel/Vauxhall planira da uvede dodatne smene u svojim fabrikama u Gljivicama (Poljska) i Elsmir Portu (Velika Britanija) kako bi zadovoljili veliku potražnju za  modelom Astra Sports Tourer i za modelom Astra sa petoro vrata. Ukupno osam dodatnih smena po fabrici se planira u maju, junu i julu...

Mercedes-Benz Star Experience 2011 - staza NAVAK

Mercedes-Benz Star Experience 2011 - staza NAVAK

Mercedes-Benz je juče na bezbednoj stazi NAVAK, za predstavnike medija organizovao trening vožnju novih modela sa trokrakom zvezdom na masci. Svi učesnici treninga su mogli da uživaju u uzbudljivoj vožnji najnovijih i najboljih automobila, među kojima je nova generacija C-Class, C-Coupe i CLS, a vrhunac je bila vožnja AMG modela CLS 63 AMG i SL 63 AMG...

Video: Nova Subaru Impreza

Video: Nova Subaru Impreza

Četvrta generavija modela Subaru Impreza ima novi motor, lakša je i jednako velika kao prethodna generacija. Dizajn automobila je potpuno nov, ali su dimenzije gotovo identične: dužina automobila iznosi 4.414 mm (sedan: 4.580 mm), a međuosovinsko rastojanje produženo je sa 2.620 mm na 2.644 mm...

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Nova strategija komuniciranja Opelovog brenda

Opel predstavlja svoju novu strategiju i dizajn komunikacije brenda. Kampanja za Opelov model Insignia predstavlja početak međunarodnog partnerstva sa novom kreativnom agencijom Scholz & Friends. Sama strategija će obuhvatati 36 zemalja i koristiće raznovrsne kanale komunikacije...

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu

Toyota ponovo postala najvredniji automobilski brend na svetu

Toyota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brend u 2011. godini prema, BrandZ godišnjoj listi 100 najvrednijih brendova na svetu, objavljenoj 9. maja 2011. Vrednost Toyota brenda se je povećala za 11% i sada vredi procenjenih 24.2 milijarde USD (17 milijardi €)...

Hyundai i40: Prve fotografije i informacije

Hyundai i40: Prve fotografije i informacije

U Barseloni je danas predstavljen novi sedan srednje klase, koji će Hyundai početi da prodaje krajem godine. Dva meseca posle karavan modela i40 CW, Hyundai je na Barcelona Motor Show 2011 predstavio sedan verziju ovog atraktivnog automobila...

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje