AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen, muzej savremene umetnosti i MoMa PS1

	Volkswagen, muzej savremene umetnosti i MoMa PS1

Volkswagen, Muzej Savremene Umetnosti (Musem of Modern Arts - MoMA) i MoMA PS1  su sklopili dogovor o sveobuhvatnom višegodišnjem partnerstvu. Centralni tema ovog  strateškog partnerstva objavljenog u Njujorku leži u projektu sa radnim nazivom „Međunarodno otkriće“, odnosno razvoju međunarodne izložbe savremene umetnosti.

Dalji stubovi partnerstva su proširenje MoMA edukativnih programa na internetu, donacija dva dela Frencis Alis (Francis Alÿs) i sponzorstvo serije instalacija u „Abby Aldrich Rockefeller Sculpture Garden“. Ova saradnja sa Volkswagen-om je prvo partnerstvo u ovakvom obimu između prestižne kulturne institucije u Nju Jorku i vodeće internacionalne korporacije.

Pravljenje inovacija dostupnih širokom broju ljudi i preuzimanje odgovornosti za sredinu i društvo, su osnovne korporativne vrednosti grupe Volkswagen. Kopanija promoviše održivi razvoj u svim sferama života sa svojom „Misli plavo“ inicijativom. Saradnja grupe Volkswagen sa MoMA to najbolje pokazuje. „Umetnici nam daju povode za razmišljanje i omogućuju da vidimo svet iz drugačijih uglova. Muzej Savermene Umetnosti je jedna od vodećih institucija u oblasti savremene umetnosti. Sa njenim ubedljivim iskustvom i edukativnim ciljevima, ona je naš najbolji izbor za partnera. Ovo partnerstvo pre svega je znak posvećenosti naše korporacije preuzimanju odgovornosti za životnu sredinu i društvo“ rekao je prof dr Martin Vinterkorn (Martin Winterkorn), Izvršni Direktor Volkswagen Aktiengesellschaft, opisujući partnerstvo u kulturi.

„Zadovoljni smo što imamo tako snažnog partnera u Volkswagen-u, čija posvećenost inovaciji i edukaciji se u potpunosti slaže sa Muzejom i njegovim ciljevima“ rekao je Direktor Muzeja Glen D. Lovri (Glenn D. Lowry). „Ovo partnerstvo omogućava Muzeju i MoMA PS1 da ostvare dugoročne ciljeve i ambiciozne izložbe i programe.”

“Dok MoMA PS1 ima dugu tradiciju predstavljanja radova savremenih umetnika na međunarodnom nivou, ova saradnja nam daje slobodu da istražujemo, procenjujemo i predstavljamo najširi mogući spektar originalnih umetnika koji rade na celoj Zemaljskoj kugli” rekao je Klaus Bisenbah (Klaus BiesenBach), Direktor MoMA PS1 i glavni kustos u Muzeju savremenih umetnosti.

Partnerski projekat

Partnerstvo između Volkswagen-a, Muzeja i MoMA PS1 je postavljeno na četiri stuba, sa posebnim fokusom na međunarodnu potragu za novim umetničkim delima koja mogu biti predstavljena u MoMA PS1 u 2013 godini. Sa „Međunarodnim otkrićem“  (radni naslov), Klaus Bisenbah će spojiti inovativne radove koji se bave temama kao što su zaštita životne sredine, socijalna pravda, ograničenost resursa ili rast populacije, a koje stvaraju umetnici širom sveta da bi se dobio svetski pregled nove umetnosti.

Drugi stub je proširenje edukativnog programa Muzeja na internetu. Od svog osnivanja 1929. jedna od centralnih misija Muzeja je bila pomoć široj publici da razume modernu i savremenu umetnost. U tom kontekstu, tokom 2010. godine Muzej je pokrenuo uspešnu inicijativu digitalnog učenja. Uz Volkswagen-ovu podršku, program će biti značajno proširen, dajući ljudima širom sveta pristup kursevima. Još jedna komponenta ove saradnje jesu „labaratorije“ na internet prezentaciji, koje direktno uključuju posetioca u proces stvaranja umetničkog dela i koncepta.

Volkswagen takođe podržava Muzej kroz donacije umetničkih dela i sponzorstva izložbi. Kompanija je donirala i dva video snimka Francisa Alis Muzeju. Dela pod naslovom „Tornado“ i “Fatamorgana” su trenutno izložena kao deo izložbe “Francis Alis – Priča o prevari” u Muzeju i MoMA PS1 do 1. avgusta 2011 godine.

Četvrta komponenta partnerstva je podrška instalacijama u Muzejevom “Ebi Eldrih Rokfeler Bašti Skuulputra”, jednoj od najomiljenijih javnih površina u Nju Jorku.

“Misli Plavo”

Paralelno sa saradnjom sa Muzejom, Volkswagen je pokrenuo i svoju “Misli plavo” inicijativu u SAD. Sa ovom akcijom, brend namerava da da povod za razmišljanje u vezi održivih akcija u svim sferama društva. U isto vreme, Volkswagen nastavlja sa razvojem proizvoda i tehnologija koje ne zagađuju životnu sredinu u okviru svoje “Blue Motion” marke. XL1 prototip, koji je Volkswagen premijerno prikazao u Januar 2011, nudi kratak uvid u održivu mobilnost budućnosti. Sa potrošnjom od samo 0.9l/100 km, serija XL-1 emituje samo 24g/km C02. Volkswagen takođe osvaja nova mesta u proizvodnji pod kišobranom “Misli plavo”. Nova Fabrika u Čatanogi, Teksas – SAD, koja je otvorena 24. Maja 2011 je jedna od “najzelenijih” automobilskih fabrika na svetu.

Porsche SCG

Radulović Automobili - novi ovlašćeni servis kompanije Fiat Srbija

Radulović Automobili - novi ovlašćeni servis kompanije Fiat Srbija

Ovlašćena servisna mreža kompanije Fiat Automobili Srbija od 1. jula biće bogatija za još jedno mesto gde će vlasnici Fiatovih vozila imati kvalitetnu i profesionalnu uslugu. Renomirani diler FAS-a, kompanija Radulović Automobili pored prodajno-izložbenog salona otvara najsavremeniji servis, liniju tehničkog pregleda i prodavnicu originalnih delova za Fiat automobile.

Renault podržao 13. Festival Nitratnog filma

Renault podržao 13. Festival Nitratnog filma

Renault, marka koja podržava film i poznate filmske festivale, i ovog puta pomaže manifestaciju održanu u Jugoslovenskoj Kinoteci. Od 6. do 14. Juna je održan festival Nitratnog filma, jedinstvena manifestacija ove vrste u svetu, gde je Renault svesrdno pomogao rame uz Ministarstvo kulture i Skupstinu grada Beograda...

Delta Motors na Balkanskoj Minijadi

Delta Motors na Balkanskoj Minijadi

Već tradicionalna Balkanska Minijada, najveće okupljanje MINI Classic automobila, ove godine je održana u Novom Sadu, od 24. do 26. juna. Delta Motors se sa novim MINI automobilima pridružio 25. juna, u prepodnevnim časovima na Andrevlju, Fruška gora, a popodne u centru Novog Sada, na Miletićevom trgu...

Porsche 911 GT3 Snowmobile by Magnat

Porsche 911 GT3 Snowmobile by Magnat

Magnat, nemačka kompanija specijalizovana za automobilske audio sisteme, udružila je svoje snage sa kompanijom Wimmer Rennsporttechnik. Rezultat je atraktivni Porsche 911 GT3 Snowmobile. Osnova za zajedničku kreaciju dve pomenute nemačke firme, je Porsche 911 GT3...

Samo 99 g/km CO2: Najčistija, najekonomičnija Opel Astra ikada

Samo 99 g/km CO2: Najčistija, najekonomičnija Opel Astra ikada

Modeli sa posebno niskom emisijom CO2 uglavnom imaju slabe do srednje jake motore. Niska potrošnja i niska emisija obično idu ruku pod ruku sa slabim ili osrednjim performansama. Opel ima drugačiji pristup – sa moćnim ecoFLEX modelima. Dok konkurenti sa niskom emisijom CO2 u klasi kompaktnih autombila obično nude izlaznu snagu od oko 77 kW/105 HS...

Hondina nova strategija o smanjenju emisije štetnih gasova

Hondina nova strategija o smanjenju emisije štetnih gasova

Honda je donela  novu strategiju o smanjenu emisije štetnih gasova (CO2) do 2020. godine. Cilj ove strategije je smanjenje emisije štetnih gasova za 30% u odnosu na nivo iz 2000. godine. Postavljanjem visokih ciljeva u oblasti zastite životne sredine, Honda želi da promoviše značaj borbe protiv globalnih klimatskih promena...

Mazda dobila nagradu za SKYACTIV

Mazda dobila nagradu za SKYACTIV

Mazda i dalje dobija nagrade za razvoj štedljive, ekološki nastrojene tehnologije za svoje kupce. Dva Mazdina inženjera dobila su nagradu Outstanding Technical Paper (Izuzetan tehnički rad) na 61. godišnjoj prezentaciji Udruženja automobilskih inženjera Japana (Society of Automotive Engineers of Japan (JSAE)).

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje