Pringles kreću na festivalsku Turneju u modelima Campervan

“Uhvati taj festivalski osećaj” – je slogan za kampanju brenda Pringles, koja počinje ovog leta od strane Procter&Gamble grupe – i to je kampanja koja će biti pomalo različita od dosadašnjih. Kao ključni vizuelni element za kampanju, drugim rečima glavni motiv, kompanija je izabrala čuveni Volksawagen Campervan...

Ideja je da četiri Campervan-a u Pringles bojama, crvenim i belim, putuju na muzičke festivale tokom čitavog leta, radi promocije čuvenog čipsa iz tube.

Volkswagen Bus će takođe biti u centru svih štampanih materijala za Pringles, kao i na izložbenim površinama u supermarketima.
“Tražili smo ideju za kampanju koja bi bila bliska ciljnoj grupi Pringles na snažnom emocionalnom nivou, i najviše nam se dopao Volkswagen Campervan, kao simbol slobode, muzike i dugih letnjih putovanja ispunjenih suncem i zabavom.” - objašnjava Garet Maguire, Brend Menadžer za Pringles Evropu, Bliski istok i Afriku. U pitanju je Zerotwonine Agencija u Frankfurtu koja je došla na ideju.

Pošto nije jednostavno naći četiri restaurirana Campervan-a u savršenom stanju, sa potrebnim bojama, Agencija je otišla pravo u mesto rođenja svih Campervan-ova, Volkswagen privredna vozila u Hanoveru.
“Bili smo veoma uzbuđeni sa idejom koja je stajala iza ove ukrštene marketing kampanje, zato što je Festivalski Osećaj, drugim rečima zabavni faktor I opušteni, bez-stresa imidž, upravo ono kako se Campervan doživljava. I to je razlog zašto se kao simbol pojavljuje iznova i iznova u sličnim momentima.” - kaže Ramsis Moussa, rukovodilac Marketinga u Volkswagen privrednim vozilima.”

Zato je tim iz Volkswage privrednih vozila – Oldtajmeri pošao da potraži Campervanove, i sa ljubavlju ih restaurirao u skladu sa partnerovim specifikacijama, uključujući i brendiranje i adekvatne pokrivače za sedišta. Ugrađeno na krov svakog Kampera nalazi se veliki model Pringles tube. Planira se kampanja koja će ponuditi degustacije na ukupno 17 festivala, u 13 zemalja. Između ostalih tu su Skive festival od 1. do 4. Juna u Danskoj, Isle of Wight Festival u Velikoj Britaniji od 10. do 12. Juna, Oxegen Festival od 7. do 10. Juna i Heineken Jammin’ Festival u Veneciji 9. do 11. Juna.
Porsche SCG