AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen, muzej savremene umetnosti i MoMa PS1

	Volkswagen, muzej savremene umetnosti i MoMa PS1

Volkswagen, Muzej Savremene Umetnosti (Musem of Modern Arts - MoMA) i MoMA PS1  su sklopili dogovor o sveobuhvatnom višegodišnjem partnerstvu. Centralni tema ovog  strateškog partnerstva objavljenog u Njujorku leži u projektu sa radnim nazivom „Međunarodno otkriće“, odnosno razvoju međunarodne izložbe savremene umetnosti.

Dalji stubovi partnerstva su proširenje MoMA edukativnih programa na internetu, donacija dva dela Frencis Alis (Francis Alÿs) i sponzorstvo serije instalacija u „Abby Aldrich Rockefeller Sculpture Garden“. Ova saradnja sa Volkswagen-om je prvo partnerstvo u ovakvom obimu između prestižne kulturne institucije u Nju Jorku i vodeće internacionalne korporacije.

Pravljenje inovacija dostupnih širokom broju ljudi i preuzimanje odgovornosti za sredinu i društvo, su osnovne korporativne vrednosti grupe Volkswagen. Kopanija promoviše održivi razvoj u svim sferama života sa svojom „Misli plavo“ inicijativom. Saradnja grupe Volkswagen sa MoMA to najbolje pokazuje. „Umetnici nam daju povode za razmišljanje i omogućuju da vidimo svet iz drugačijih uglova. Muzej Savermene Umetnosti je jedna od vodećih institucija u oblasti savremene umetnosti. Sa njenim ubedljivim iskustvom i edukativnim ciljevima, ona je naš najbolji izbor za partnera. Ovo partnerstvo pre svega je znak posvećenosti naše korporacije preuzimanju odgovornosti za životnu sredinu i društvo“ rekao je prof dr Martin Vinterkorn (Martin Winterkorn), Izvršni Direktor Volkswagen Aktiengesellschaft, opisujući partnerstvo u kulturi.

„Zadovoljni smo što imamo tako snažnog partnera u Volkswagen-u, čija posvećenost inovaciji i edukaciji se u potpunosti slaže sa Muzejom i njegovim ciljevima“ rekao je Direktor Muzeja Glen D. Lovri (Glenn D. Lowry). „Ovo partnerstvo omogućava Muzeju i MoMA PS1 da ostvare dugoročne ciljeve i ambiciozne izložbe i programe.”

“Dok MoMA PS1 ima dugu tradiciju predstavljanja radova savremenih umetnika na međunarodnom nivou, ova saradnja nam daje slobodu da istražujemo, procenjujemo i predstavljamo najširi mogući spektar originalnih umetnika koji rade na celoj Zemaljskoj kugli” rekao je Klaus Bisenbah (Klaus BiesenBach), Direktor MoMA PS1 i glavni kustos u Muzeju savremenih umetnosti.

Partnerski projekat

Partnerstvo između Volkswagen-a, Muzeja i MoMA PS1 je postavljeno na četiri stuba, sa posebnim fokusom na međunarodnu potragu za novim umetničkim delima koja mogu biti predstavljena u MoMA PS1 u 2013 godini. Sa „Međunarodnim otkrićem“  (radni naslov), Klaus Bisenbah će spojiti inovativne radove koji se bave temama kao što su zaštita životne sredine, socijalna pravda, ograničenost resursa ili rast populacije, a koje stvaraju umetnici širom sveta da bi se dobio svetski pregled nove umetnosti.

Drugi stub je proširenje edukativnog programa Muzeja na internetu. Od svog osnivanja 1929. jedna od centralnih misija Muzeja je bila pomoć široj publici da razume modernu i savremenu umetnost. U tom kontekstu, tokom 2010. godine Muzej je pokrenuo uspešnu inicijativu digitalnog učenja. Uz Volkswagen-ovu podršku, program će biti značajno proširen, dajući ljudima širom sveta pristup kursevima. Još jedna komponenta ove saradnje jesu „labaratorije“ na internet prezentaciji, koje direktno uključuju posetioca u proces stvaranja umetničkog dela i koncepta.

Volkswagen takođe podržava Muzej kroz donacije umetničkih dela i sponzorstva izložbi. Kompanija je donirala i dva video snimka Francisa Alis Muzeju. Dela pod naslovom „Tornado“ i “Fatamorgana” su trenutno izložena kao deo izložbe “Francis Alis – Priča o prevari” u Muzeju i MoMA PS1 do 1. avgusta 2011 godine.

Četvrta komponenta partnerstva je podrška instalacijama u Muzejevom “Ebi Eldrih Rokfeler Bašti Skuulputra”, jednoj od najomiljenijih javnih površina u Nju Jorku.

“Misli Plavo”

Paralelno sa saradnjom sa Muzejom, Volkswagen je pokrenuo i svoju “Misli plavo” inicijativu u SAD. Sa ovom akcijom, brend namerava da da povod za razmišljanje u vezi održivih akcija u svim sferama društva. U isto vreme, Volkswagen nastavlja sa razvojem proizvoda i tehnologija koje ne zagađuju životnu sredinu u okviru svoje “Blue Motion” marke. XL1 prototip, koji je Volkswagen premijerno prikazao u Januar 2011, nudi kratak uvid u održivu mobilnost budućnosti. Sa potrošnjom od samo 0.9l/100 km, serija XL-1 emituje samo 24g/km C02. Volkswagen takođe osvaja nova mesta u proizvodnji pod kišobranom “Misli plavo”. Nova Fabrika u Čatanogi, Teksas – SAD, koja je otvorena 24. Maja 2011 je jedna od “najzelenijih” automobilskih fabrika na svetu.

Porsche SCG

Video: Nova Lancia Ypsilon

Video: Nova Lancia Ypsilon

Lancia Ypsilon, prvi put u svojoj istoriji, ima dva para vrata. Četvrta generacija najmanjeg Lancia modela u Evropi, počeće da se prodaje u junu mesecu, kao Lancia Ypsilon, a od septembra meseca, u Velikoj Britaniji prodavaće se pod znakom Chryslera...

Ferrari 355 Spider parkiran u dnevnoj sobi

Ferrari 355 Spider parkiran u dnevnoj sobi

Pod uticajem svojih strasti, mnogi ljudi postaju "fanatici". Jedni neguju svoju kolekciju ekskluzivnih automobila, a drugi ekstremno "obožavaju" svoj automobil. Čovek, o kojem danas pišemo, neobično voli svoj Ferrari, za koji je obezbedio još neobičnije parking mesto...

VIDEO: Kvad u stilu modela Lamborghini Murcielago

VIDEO: Kvad u stilu modela Lamborghini Murcielago

Nemate novac za kupovinu "brutalnog" supersportskog modela Lamborghini Murcielago? Ti ne mora biti veliki problem. Kompanija Liberty Walk, pripremila je zanimljiv "kvad" u stilu Lamborghini Murcielago, koji će vam sigurno obezbediti visoku "dozu" individualnosti i stila...

Honda Srbija Fejsbuk takmičenje

Honda Srbija Fejsbuk takmičenje

Honda Srbija organizuje kreativno takmičenje „I ♥ Honda” (I love Honda) na društvenoj mreži Fejsbuk (Facebook), gde je glavna nagrada, atraktivni Hondin sportski kupe hibrid CR-Z na pet dana korišćenja. Honda Srbija Fejsbuk stranica jedna je od omiljenih kod nas, kada su automobilski brendovi u pitanju, a za godinu dana postojanja ima više od 2300 fanova.

ABS Show najavljuje 159. emisiju

ABS Show najavljuje 159. emisiju

U okviru epizode ABS Show 159, možete saznati veliki broj vesti iz sveta automobilizma. Ovoga puta, ABS Show, za vas je pripremio i zanimljive auto-sportske izveštahe: vodi vas na  prvu kružnu trku sezone u Kragujevcu, i prvu moto trku  sezone u Vršcu...

Bosch je u Srbiji u 2010. ostvario rast prometa

Bosch je u Srbiji u 2010. ostvario rast prometa

Poslovanje Boscha u Srbiji se u 2010 godini stabilizovalo. Promet vodećeg proizvođača tehnologija i usluga na tržištu  Srbije, uključujući i promet u Crnoj Gori povećao se za skoro 18 %  u odnosu na prošlu godinu i iznosi  22 miliona evra. Bosch Srbija očekuje dalji rast i u 2011. godine...

Citroen DS4 i C4 osvojili nagradu “Auto Bild” za najbolji dizajn

Citroen DS4 i C4 osvojili nagradu “Auto Bild” za najbolji dizajn

Posle dobijene titule za “Najlepsi automobile 2011. godine” na Međunarodnom automobilskom festivalu, Citroen DS4 je dobio novo priznanje,  “Auto Bild 2011”, nagradu za najbolji dizajn u svojoj kategoriji. Nagrada je dodeljena od strane čitalaca nemačkog auto magazina Auto Bild i njihovih partnerskih izdanja u Evropi. Citroen DS4 je zauzeo i treće mesto u kategoriji "Najlepši među lepima", odmah iza Mercedes Benz SLK i BMW 6...

BMW M3 GTS G-Power

BMW M3 GTS G-Power

Šta će se dogoditi, kada osmocilindrični BMW motor zapremine 4,4 litra opremite turbo kompresorom? To će nam najbolje opisati nekoliko zanimljivih brojki: 635, 630, 4.2, 11.9 i 323...

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje