Dacia Duster No Limit 3,8 V6

Rumunski bolid za Pikes Peak, pripremljen u odeljenju Renault Sport, pogoniće V6 agregat iz automobila Nissan GT-R. Dacia Duster No Limit pokreće motor zapremine 3,8 litra, pripremljen u francusoj kompaniji Sodemo, i razvija "brutalnih" 850 konjskih snaga...
Za volanom rumunskog bolida, na trci "pod oblake", pojaviće se francuski vozač Jean-Philippe Dayraut. Izuzetno visoka snaga motora je nužnost, jer start trke se nalazi na 2.860 metara nadmorske visine, a cilj trke je na čak 4.300 metara iznad nivoa mora. V6 motor je uparen sa šestostepenim sekvencijalnim menjačem od firme Sadev.

Karoserija takmičarskog Dustera, izrađena je od fiberglasa, i dopunjena je aerodinamičkim paketom. "Autor" karoserije je kompanija Tork Engineering, koja priprema Duster Ice za serijal Trophee Andros. Novi detalji su dvodelni spojler na zadnjem delu i veliki splitter ispod prednjeg branika, koji su razvijeni u aerodinamičkom tunelu.

Rumunski bolid, na trci Pikes Peak će startovati u kategoriji Unlimited, koja inženjerima dozvoljava maksimalnu slobodu prilikom izrade. Ova kategorija, ne ograničava čak ni izbor pneumatika, ni maksimalnu snagu motora, ni aerodinamički paket ili masu. Rekord staze u kategoriji Unlimited iznosi 10:01,408, a 2007. godine ga je postavio Nobuhiro Tajima, u bolidu Suzuki XL7 Hill Climb Special. Cilj Dacije je da smanji vreme vožnje, ispod magične granice od 10 minuta.

Za volanom modela Duster No Limit, pojaviće se Francuz Jean-Philippe Dayraut, koji je spojio rumunsku kompaniju i Renault Sport za učešće u ovom projektu. Jean-Philippe Dayraut je dvostruki pobednik Trophee Androsa.
Podsetimo, Dacia Duster se prodaje od prošle godine, i do danas je prodato 127.000 primeraka.
Automagazin.rs