1. jul - Dan odluke za Maybach

Maybach će nestati, ili će raditi na razvoju druge generacije superluksuznog sedana, zajedno sa kompanijom Aston Martin. Ne postoji druga alternativa. Ovo je na nedavno održanoj press konferenciji otkrio šef Daimlera, Dieter Zetsche...
Verovatno će biti izabrana druga mogućnost, jer već duže vreme se govori o saradnji marki Maybach i britanskog Aston Martina. Ukoliko se saradnja obistini, ove dve prestižne marke, deliće motore, platforme i hibridne sisteme, a zajednički razvoj će podrazumevati i luksuznu limuzinu i crossover model. Novi sedan, prodavaće se, ne samo kao naslednik modela Maybach 57/62, već i sa amblemom Lagonde. Aston Martin ima u planu da koristi nemačke motore V8 i V12, kao i sedmostepeni automatski menjač.
Koncept sledeće generacije sedana Maybach, prema rečima Dietera Zetschea, već se nalazi u fazi razvoja, ali na drugu stranu, Nemac je priznao moguću grešku: "Daimler je uložio više od milijardu dolara u razvoj marke Maybach, ali investicija u vozilo koje će se jednokratno proizvoditi, nije dobra."
Prošle godine, proizvedeno je 157 primeraka ovog luksuznog automobila. Ako uzmemo u obzir činjenicu da je konkurentski Rolls-Royce u istom periodu proizveo 2.000 primeraka (13 puta više!), stvari su mnogo jasnije. Podsetimo, u Sttutgartu su planirali godišnju proiuvodnju ovog automobila od 1.500 primeraka. Glavni "minus" za Maybach je previsoka cena, za automobil koji javnost posmatra kao luksuzniji Mercedes-Benz S prethodne generacije (W220).
U sudbini Maybacha, biće odlučeno 1. jula!
Automagazin.rs