AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Proglašeni pobednici takmičenja Mladi Kreativni Ševrolet za 2011. godinu

Proglašeni pobednici takmičenja Mladi Kreativni Ševrolet za 2011. godinu

Kompanija Ševrolet je pozvala studente umetnosti iz 22 evropske zemlje da pomognu Ševroletu da proslavi 100-godišnjicu postojanja ove godine. Rekordan broj od ukupno 552 projekata iz 155 škola ove godine je prijavljen u sledećih pet disciplina primenjene umetnosti: moda, muzika, fotografija, video izražaj i vizuelna umetnost...

„Ovo je veoma posebna godina za Ševrolet, ovo je godina u kojoj slavimo stogodišnjicu postojanja. Sposobnost studenata da uzmu naša uputstva i pretvore ih u nešto tako inspirišuće me zadivljuje. Njihovo emotivno razumevanje naše 100-godišnjice, njene slavljeničke prirode, tradicije našeg brenda i nasleđa, kao i negove budućnosti me zaista iznenađuje“, rekao je Vejn Brenon, predsednik i upravni direktor kompanije Chevrolet Europe.

Učesnici u modnom takmičenju trbalo je da potraže inspiraciju u 1911. godini i da ponovo osmisle stil iz tog perioda za današnje vreme. Pobednički projekat Lubice Mildeove sa STU fakulteta u Bratislavi u Slovačkoj je bila zanimljiva ponovna interpretacija „male crne haljine“, koja se najbolje može opisati kao integracija nekoliko elemenata iz perioda 1910. godine, kao što su plis, V izrez i viseći asimetričan oblik rukava. „U isto vreme je veoma moderan i mogao bi lako da bude deo aktuelne kolekcije“, rekao je Igor Todorović, član modnog žirija.

Studenti muzike trebalo je da komponuju jedinstvenu rođendansku pesmu za Ševrolet, a pobedničko delo je rad trija sa rimskog IED fakulteta. Član muzičkog žirija Sven Šeferkord je ovu pesmu opisao kao „modernu, optimističnu pesum sa dobrom strukturom, koja u isto vreme slavi godišnjicu Ševroleta, kao što je naznačeno u uputstvu.“

Kada je u pitanju fotografija, studenti su imali težak zadatak da dokumentuju 100 godina istorije u jednoj jedinoj slici. Pobednička slika Julijane Križove i Jakuba Vlčeka sa Tomaše Bati univerziteta u Češkoj uhvatila je prošlost, sadašnjost i budućnost u jednoj predivnoj fotografiji. „Ako pažljivije pogledate, naći ćete priču u svakom ćošku. Fotografija kombinuje predivnu igru svetlosti sa snažnom kompozicijom“, rekla je Kerstin Zu Pan, član fotografskog žirija.

Takmičari u domenu video sadržaja su trebali na naprave uzbudljivu pozivnicu na proslavu 100-godišnjice Ševroleta, a žiri je ove godine dodelio dve prve nagrade. „Ti projekti su bili toliko različiti da nije bilo moguće uporediti ih. Smatrali su da su oba projekta stvarno dobra, na potpuno različite načine“, objasnio je Semjuel Prat, član žirija za biranje video sadržaja. Video urađen od strane pet studenata iz Emil Kol škole u Lionu u Francuskoj odgovorio je na uputstvo da predstavi Ševroletovu liniju modela, a isto tako su se poigrali sa Ševroletovim nasleđem na veoma dinamičan, privlačan način: animirano iskustvo vožnje kroz vreme do meseca i natrag. Drugi projekat koji je osvojio prvu nagradu je prijavljen od strane tima od tri studenta sa AA&RF FUD UJEP fakulteta u Češkoj. Napravili su svež, mladalački video baziran na univerzalnoj vrednosti bliskog prijateljstva između mladih i na iskustvu koje proizilazi iz avanture putovanja avionom kroz predivnu prirodu.

Na zadatak koji je nalagao dizajniranje divnog komemorativnog plakata u disciplini vizuelnih umetnosti je najbolje odgovorila Sofija Stergiopulu sa OMIRAS fakulteta u Grčkoj. Ona je kombinovala dizajnerske nacrte ikoničnih Ševroletovih automobila sa jasnom porukom proslave stogodišnjice zarad postizanja moderne interpretacije brenda koji predstavlja 100 godina dizajna i inovacije. „Veoma je estetski urađen i 100% u skladu sa uputstvima“, rekao je Vil Hadson, član žirija za sektor vizuelnih umetnosti. „Uključivši i električni Ševrolet Volt automobil, ovaj plakat kombinuje nasleđe ikoničnog dizajna i budućnost brenda“, dodao je on.

„Mladi kreativni Ševrolet je novo mesto, puno mnogo novih ideja. Nije bilo lako odlučiti se za najbolje projekte, jer su svi oni bili na veoma visokom nivou“, rekao je Tiberio Timperi, predstavnik za medije ispred žirija.

Svi evropski pobednici će dobiti novčane nagrade. Pored toga, dobiće i ekskluzivno radno iskustvo iza scene, sa uglednim umeticima/stručnjacima tokom ovog leta. Ono što je već planirano su: video projekat sa Semjuel Pratom na Off-Courts filmskom festivalu u Truvilu u Francuskoj; pratnja fotografu na jednoj od sledećih Ševroletovih foto sesija; boravak u „It's Nice That“ dizajnerskom ateljeu i agenciji za kreativni konsalting člana žirija Vila Hadsona u Londonu.

Svim evropskim pobednicima takmičenja YCC za 2011. godinu nagrade će biti dodeljene na svečanoj ceremoniji u Londonu ove jeseni.

Chevrolet

 

NBA zvezda Blake Grifin Kijin sportski ambasador

NBA zvezda Blake Grifin Kijin sportski ambasador

Kia Motors America (KMA) ove godine se susreće sa nezapamćenim rastom – u odnosu na isti period prošle godine prodaja je porasla za 45 odsto – što je između ostalog i posledica brojnih sportskih sponzorstava, koja su u velikoj meri povećala svest potrošača o Kiji i njenim modelima.

Prvo polugodište 2011: Chevrolet

Prvo polugodište 2011: Chevrolet

Chevrolet Europa prodao je između januara  i juna 2011. ukupno 251.820* automobila, što je povećanje od 18.615 automobila – ili 8% - u odnosu na isti period prošle godine (H1 2010.: 233.205 automobila). Chevroletov rast prodaje veći je od onoga u branši, koji iznosi 6%...

Agencija za bezbednost saobraćaja: Zaustavimo stradanje pešaka

Agencija za bezbednost saobraćaja: Zaustavimo stradanje pešaka

Nаjveće strаdаnje pešаkа dogаđа se nа putevimа i ulicаmа u nаseljimа. Ovom prilikom аpelujemo nа orgаne lokаlne sаmouprаve dа formirаju LOKALNA TELA  zа bezbednost sаobrаćаjа, kojа su predviđenа novim Zаkonom o bezbednosti sаobrаćаjа i dа se u znаtno većoj meri uključe u rešаvаnje problemа bezbednosti sаobrаćаjа...

Prvo polugodište 2011 -  BMW i Audi ispred Mercedesa

Prvo polugodište 2011 - BMW i Audi ispred Mercedesa

Nemačke premium marke, ove godine beleže sve bolje prodajne rezultate, i čini se da će ova godina biti uspešna. U tabeli svetske prodaje u prvom delu godine, vodi BMW, ali sva tri nemačka premium proizvođača automobila (BMW, Mercedes-Benz i Audi), zabeležili su prodaju veću od 600 hiljada automobila...

Jaguar XF Estate: Karavan potvrđen!

Jaguar XF Estate: Karavan potvrđen!

Jaguar će veoma brzo proširiti ponudu svojih modela. Kabriolet, kupe i sedan modele, uskoro će dopuniti moderan i praktičan karavan XF Estate. Ovu informaciju, potvrdio je Andrew Whyman, šef-inženjer Jaguara, zadužen za razvoj modela XF...

Peugeot 508 RXH: Prvi allroad iz Francuske

Peugeot 508 RXH: Prvi allroad iz Francuske

Drugi dizelski hibridni model u ponudi francuskog proizvođača, biće crossover model Peugeot 508 RXH. Imaće pogon na sve točkove i kombinovanu potrošnju od samo 4,2 litra na 100 pređenih kilometara. Novi model biće predstavljen na ovogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu, a konkurisaće modelima kao što su Audi A4 Allroad i Subaru Outback. Peugeot 508 RXH biće uveden na tržište u proleće 2012...

BMW Grupa u junu dostigla rekordnu prodaju ikada zabeleženu

BMW Grupa u junu dostigla rekordnu prodaju ikada zabeleženu

BMW Grupa je isporučila više vozila u junu, nego ikada ranije u jednom mesecu. Prodato je ukupno 165 855 vozila brendova BMW, MINI i Rolls-Royce, što predstavlja porast od +15,9% u odnosu na jun prošle godine (143 156 komada prethodne god.), kao i novi dosadašnji rekord...

Audi u Mađarskoj otvara 2.100 novih radnih mesta

Audi u Mađarskoj otvara 2.100 novih radnih mesta

Nemački proizvođač automobila Audi, u okviru proširenja kapaciteta svoje fabrike u Mađarskoj, otvoriće 2.100 novih radnih mesta. To je za 300 radnih mesta više od prvobitnog plana. Ovu informacju, nedavno je potvrdio i CEO kompanije Audi AG, Rupert Stadler...

Toyota Celica: impresivna vizitka najbržeg automobila iz Goodwooda

Toyota Celica: impresivna vizitka najbržeg automobila iz Goodwooda

Najbrži automobil na 49. izadnju Festivala brzine u Goodwoodu bila je Toyota Celica! Karakteristika ove zanimljive manifestacije nije samo parada egzotičnih automobila, već i brdska trka dužine 2,57 kilometara. Na stazi dužine 2,57 kilometara, Celica je iza sebe ostavila najbrže automobila sveta, uključujući i F1 bolide...

AMG Experience 2025
Slika nedelje