Prvo polugodište 2011: Chevrolet

Chevrolet Europa prodao je između januara i juna 2011. ukupno 251.820* automobila, što je povećanje od 18.615 automobila – ili 8% - u odnosu na isti period prošle godine (H1 2010.: 233.205 automobila). Chevroletov rast prodaje veći je od onoga u branši, koji iznosi 6%...
Chevroletov udeo na evropskom tržištu iznosi 2,4% na temelju prodaje i povećanja udela u 15 evropskih zemalja.
„Sa novim Orlandom, Captivom peterovratnom i limuzinom Aveo,u prodajnim salonima su se pojavila još četiri nova automobila, uključujući i električno vozilo Volt, koji će se uskoro naći u prodaji, vjerujemo da će sve više evropskih kupaca uvideti da Chevrolet nudi izvrsnu vrednost i priliku“, rekao je Wayne Brannon, čovek na čelu Chevroletovih evropskih operacija. „Što može biti bolje za pravi ulazak u drugo stoljeće postojanja od predstavljanja sedam novih uzbudljivih modela u našoj jubilarnoj godini. Od Sparka do Corvette i od Volta do Camara, ulazimo na nove segmente i postajemo sve važniji igrač na čitavom tržištu“, dodao je Brannon.
U prvoj polovini 2011. godine Chevrolet je zabeležio posebno jak rast prodaje u Rusiji, Nemačkoj, Turskoj, Francuskoj, Danskoj, Austriji i Hrvatskoj. U Rusiji je Chevrolet ponovno najprodavaniji strani brand sa tržišnim udelom od 6,5%.
Chevroletovo najbolje prodavano vozilo u prvih šest meseci 2011. bio je automobil iz segmenta minija – Spark, koji je prodan u 59.358. Chevrolet je zadržao svoj udeo u tom evropskom segmentu na 8% te je četvrti po prodaji.
Aveo je pre izlaska nove generacije prodan u 44.114 primeraka. Sada se u prodajnim salonima nalazi se novi Aveo, a novi 1.3 turbo dizelski motor koji emituje manje od 100 g ugljeno dioksida po kilometru biće predstavljen uskoro na putevima.
Chevroletova limuzina Cruze, koju je Autobest proglasio automobilom godine 2010. je dobila EuroNCAP-ovih pet zvezdica za sigurnost, prodala se u 36.317 primeraka i ostala je vodeća na tržištu u mnogim državama. Još uvek Chevroletov globalno najprodavaniji model, a očekuje se da će prodaja i dalje rasti, tim više što će se krajem leta u prodajnim salonima naći i sportska peterovratna varijanta.
U drugom kvartalu 2011. godine Chevrolet je u Evropi prodao 142.711 automobila što je
14.906 vozila više – ili 11,6% - u poredjenju sa istim 2010. godine. Istovremno je ostvaren tržišni udeo od 2,7%. Najbolji Chevroletovi prodajni rezultati svih vremena za drugi kvartal ostvareni su u Austriji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Danskoj, Poljskoj, Sloveniji i Turskoj.
U junu 2011. Chevrolet je prodao 49.622 automobila u Evropi što predstavlja povećanje od 5.118 vozila - ili 11,5% - u odnosu na jun 2010. te iznosi 2,5% udela na tržištu.
Chevrolet PR