Kelleners KS1-S: BMW 1 M Coupe na steroidima

Sportski orijentisani proizvodi "proverenih" marki, opremljeni turbo-benzinskim motorima, idealan su "materijal" za tjuning. BMW 1 M je jedan od takvih automobila, a ovoga puta, na njega je mnogo energije i znanja potrošila kompanija Kelleners Sport...

Imamo utisak da neki automobili, nisu proizvedeni primarno za distribuciju do krajnjih korisnika, već više služe kao sirovina za tjuning kompanije. BMW 1 M je tipičan primer, i na njega će sigurno pažnju obratiti sve svetske kompanije koje se bave modifikacijama. Među prvima, to je učinila kompanija Kelleners Sport.

400 konjskih snaga i 550 Nm - to su brojke, koje nam pokazuju koliko je Kelleners Sport uspeo da "iscedi" iz već dobro osmišljenog motora. Ali, ovde se ne radi o klasičnim izmenama "čipni ga, i pogledaj grafikon", već nešto znatno ozbiljnije.

Nemačka kompanija nije se zadovoljila promenama na motoru, pa je na model Kelleners KS1-S montirala podešavajuću amortizaciju i velike točkove, prečnika čak 20 inča! Da bismo na fotografiji videli pneumatike dimenzija 245/30 napred i 265/30 pozadi, potreban nam je veći monitor, jer se izdaleka čini kao da pneumatici ne postoje na felnama.

U okviru optičkog ulepšavanja, prednji branik je dobio novi donji spojler, kao i zanimljivo rešene usisnike za vazduh u braniku, izrađene od žice od nerđajućeg ćelika. Naravno, tu su i spoljni retrovizori u kontrasnoj boji, a u enterijeru dominiraju koža, Alcantara, kontrasne boje, pedale od aluminijuma...
Automagazin.rs