Mercedes-Benz izabrao Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 za model CLS

Goodyear je objavio da je Mercedes-Benz kao originalnu opremu za svoj novi, ekskluzivni kupe CLS visokih performansi sa četvoro vrata izabrao najnoviji pneumatik Eagle F1 Asymmetric 2. Tokom razvoja ovog prvoklasnog pneumatika, Goodyear je sarađivao sa mnogim vrhunskim proizvođačima automobila...
Od trideset tekućih projekata za Eagle F1 Asymmetric 2, kao prvo je objavljeno odobrenje za Mercedes-Benz CLS. Isporuka pneumatika za nedavno lansirani Mercedes-Benz, dimenzije 255/40R18, počinje samo nekoliko nedelja posle međunarodne prezentacije pneumatika za koju je izabran upravo CLS da bi se na zahtevnoj trkačkoj stazi Monteblanco u Španiji prikazale visoke performanse ovog pneumatika.

“Ovo odobrenje je nastavak bogate tradicije programa pneumatika Goodyear Eagle F1 izabranih za prvu ugradnju na vozila visokih performansi,” kaže Xavier Fraipont, direktor tehnologije automobilskih guma za putnička vozila. “Prethodni F1 Asymmetric je bio izabran za razne modele automobila među kojima su Ferrari California, Porsche Cayman, Boxster i Panamera, Mercedes-Benz klase E i Audi modeli A7 i A8. Izbor Eagle F1 Asymmetric 2 za ovaj dinamičan, poslednji model Mercedes-Benz, i to tako brzo posle prezentacije pneumatika, dokazuje njegove izvanredne performanse i odličan kvalitet ovog najnovijeg pneumatika.”

Ali Eagle F1 Asymmetric 2 ne dobija samo odobrenja za prvu ugradnju, već od same prezentacije dalje dobija i priznanja na testovima. Ugledna nemačka revija Auto Zeitung testirala je čitav niz pneumatika vrhunskih performansi i najnoviji pneumatik Goodyeara označila kao ‘vrlo preporučljiv’. Probni vozači revije su izjavili da je novi Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 ‘dobar pri kočenju i sve vreme siguran’. Ovu izjavu potvrđuju i rezultati testova u institutu TÜV u kojima se ističe izuzetna efikasnost pneumatika pri kočenju.
Potvrđeno u institutu TÜV - kraći put zaustavljanja na mokrim i suvim putevima
Pneumatik Eagle F1 Asymmetric 2 je u decembru 2010. godine temeljito testiran u nezavisnoj organizaciji za testiranje TÜV SÜD Automotive na stazama za testiranje u Francuskoj i Nemačkoj. Pneumatik se pokazao izuzetno dobro jer je postigao tri metra kraći put zaustavljanja na mokrim putevima od proseka tri glavna konkurentna pneumatika sa kojima je upoređivan. Kad se Eagle F1 Asymmetric 2 već sasvim zaustavio, testirani konkurentni pneumatici su se još uvek kotrljali prosečnom brzinom od 22 km/h.

Pneumatik se dobro pokazao i na testovima kočenja i vodljivosti na suvoj podlozi jer se zaustavio dva metra pre od proseka tri glavna konkurenta. Testirani konkurentni pneumatici su se i na suvim putevima još uvek kotrljali, takođe prosečnom brzinom od 22 km/h, kad se Goodyear Eagle F1 već sasvim zaustavio.
Testovi u institutu TÜV SÜD Automotive su takođe potvrdili da Eagle F1 Asymmetric 2 ima prvoklasan otpor kotrljanja u svojoj kategoriji, što je za proizvođače automobila vrlo značajno jer kod svojih automobila neprestano nastoje da smanje emisije CO2.
Goodyear