Novu Hondu Civic pokretaće motor 2,2 i-DTEC (110 kW, 350 Nm)

To da će Honda na septembarskom IAA u Frankfurtu, premijerno predstaviti devetu generaciju modela Civic, svi već dobro znamo. Juče je japanska kompanija objavila nastavak promocije novog Civica, fokusirajući se na turbodizel motor 2,2 i-DTEC...
Umesto dosadašnjih 103 kW i 340 Nm, novi agregat će razvijati 110 kW i 350 Nm. Emisija CO2 dostiže vrednost od 110 g/km. Inženjeri su napravili nekoliko važnih promena na motoru. Uljni sistem je osmišljen da minimalizuje gubitke uzrokovane cirkulacijom ulja.

Materijali koji su korišćeni prilikom izrade motora su unapređeni, sa ciljem da se smanji otpor trenja u agregatu. Svi modeli opremljeni manuelnim menjačam, biće opremljeni sistemom "Start-Stop", koji će emisiju CO2 smanjiti na 5 grama po pređenom kilometru.

Novi Civic će imati i za 12 % bolju aerodinamiku, a prema tvrdnjama japanske kompanije, značajno je povećana stabilnost pri visokim brzinama.
VIDEO:
Automagazin.rs