AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota Hilux osvojila internacionalnu nagradu za najbolji pik-ap

Toyota Hilux osvojila internacionalnu nagradu za najbolji pik-ap

Toyota Hilux proglašena je pobednikom 6. Međunarodnog izbora za pik-ap (International Pick-up Award - IPUA) 2022/2023. godine. Uručenje ove prestižne nagrade u konkurenciji pik-ap vozila srednje veličine obavljeno je tokom izložbe Solutrans 2021, u francuskom gradu Lionu...

„Svake druge godine, od 2009, dodeljuje se nagrada za Međunarodni pik-ap godine, najboljem pik-apu od jedne tone nosivosti, u skladu sa današnjim poslovnim potrebama“, objašnjava predsednik žirija za izbor Međunarodnog vana godine (International Van of the Year) Jarlath Sweeny, koji organizuje ovo takmičenje: „Kao višenamensko vozilo koje se proizvodi i prodaje širom sveta, i proizvod i tržište nastavljaju da se razvijaju, s mnogim brendovima koji postavljaju visoke standarde u pogledu performansi, bezbednosti i udobnosti vozača i putnika“.


Višestruko nagrađivani Hilux dobio je ovo najnovije priznanje od strane stručnog žirija Međunarodnog vana godine ne samo zbog svog novog, moćnog i uglađenog pogonskog sklopa, preciznog upravljanja i, naravno, legendarnih odlika kvaliteta, trajnosti i pouzdanosti (Quality, Durability, Reliability - QDR), nego i zbog svoje sve veće privlačnosti na rastućem svetskom tržištu vozila koje pružaju mogućnost dvostruke upotrebe – za slobodno vreme i poslovne potrebe.


Komentarišući ovaj uspeh, potpredsednik Toyote Motor Europe za prodaju, marketing i iskustvo kupaca, Didier Gambart, rekao je: „Sa više od 50 godina nasleđa, Hilux je uvek bio sinonim za izuzetan kvalitet, izdržljivost i pouzdanost, ujedno i sa veoma velikim terenskim sposobnostima. Sada, sa najnovijim Hiluxom, proširili smo ponudu motora novim 2,8-litarskim dizelom koji nudi još više prefinjenosti i snage, omogućavajući nam da zadovoljimo potrebe kupaca koji žele ne samo sirovu snagu, već i vozilo za slobodno vreme. Dakle, za nas ova nagrada predstavlja priznanje za sve suštinske kvalitete Hiluxa, koji sada nudi još više mogućnosti”.


Prva generacija Hiluxa je predstavljena 21. marta 1968. godine u Japanu, a godinu dana kasnije model je stigao na evropsko tržište. Od tada je Hilux pik-ap postao jedan od najuspešnijih modela u Toyotinoj gami.


Čuven po svom kvalitetu, izdržljivosti i pouzdanosti, nezaustavljivi Hilux je dokazivao svoju nepobedivost nebrojeno puta, osvajajući Severni pol, islandske vulkane i Antarktik, a takođe se našao i na pobedničkom podijumu “Dakar relija”.


Danas se Hilux proizvodi u šest različitih zemalja i prodaje se u 180 zemalja i regiona širom sveta. Sa ukupno više od 18 miliona prodatih vozila, to ga čini omiljenim pik-apom na svetu.


Pored titule koje je Hilux osvojio, ta nagrada će ojačati Toyotinu rešenost i napore da razvija ponudu lakih komercijalnih vozila (LCV) u Evropi. To potvrđuje i nedavna Toyotina ekspanzija LCV modela i ulazak u novi segment, sa modelom PROACE CITY, zatim novom erom komercijalnih vozila predvođenih verzijama PROACE ELECTRIC i PROACE CITY ELECTRIC, kao i obnovljenim Hiluxom, koji stiže sa pojačanim 2,8-litarskim motorom, s poboljšanim performansama na putu i van njega. Sa svim ovim impresivnim proizvodima, Toyota ima za cilj da dostigne 5% tržišnog udela LCV do 2023. godine.


PR

Euro Sumar - Skuteri Sym Jet 14 i Jet X po starim cenama

Euro Sumar - Skuteri Sym Jet 14 i Jet X po starim cenama

Ograničena količina, trenutno dostupna na lageru, uz mesečnu ratu od samo 49, odnosno 40 evra. Uprkos činjenici da je u novije vreme ekologija prva tema u svim razgovorima o vozilima i saobraćaju, pri odluci o kupovini i dalje najviše uticaja imaju efikasnost i ekonomičnost prevoznog sredstva...

Skrivena blaga: tajne Renaultovih gluvih komora

Skrivena blaga: tajne Renaultovih gluvih komora

Renault Grupa raspolaže brojnim testnim i inženjerskim centrima u Francuskoj i svetu. Jedan takav centar, smešten u Aubevoyeu, je dom skrivenom blagu: gluvim komorama. U tim tajanstvenim komorama, izolovanim od zvučnih i elektromagnetnih talasa, opsežno se testiraju prototipi novih vozila...

Sajam automobila u Beogradu - za četiri dana 66.416 posetilaca

Sajam automobila u Beogradu - za četiri dana 66.416 posetilaca

DDOR BG CAR SHOW 07 i 14. MOTOPASSION su tokom četiri dana, koliko su trajali (uz novinarski dan, koji je manifestaciji prethodio) bili najveći auto-moto događaj te vrste u svetu i prva manifestacija te vrste u Evropi koja je održana nakon dvogodišnje pauze u organizaciji sajmova...

Renault predstavlja Scenic Vision - menja pojam automobila

Renault predstavlja Scenic Vision - menja pojam automobila

Svojim ciljevima, strategijom održivosti i predstavljanjem strateškog plana Renaulution, Renault Grupa i njene marke su pokrenule veliku transformaciju i trku za što većim količinama zamenile ciljem stvaranja komercijalne, ekološke i društvene vrednosti kako bi postigle ugljeničnu neutralnost u Evropi do 2040. i globalno do 2050...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje