Mercedes-Benz SLK 250 CDI: Turbodiesel zvanično u roadsteru

Odmah nakon otkrivanja na sajmu automobila u Frankfurtu nad Majnom, počeće prodaja dizelske verzije model Mercedes-Benz SLK. Prvi dizelski roadster na svetu, Mercedes-Benz SLK 250 CDI, pogoniće 4-cilindarski motor zapremine 2,1 litra, koji dobro poznajemo iz drugih serija nemačkog proizvođača...
Mercedes-Benz SLK 250 CDI pokretaće najsnažnija verzija, koja razvija 204 konjske snage i čak 500 Nm. Standardno će biti opremljen sedmostepenim automatskim menjačem 7G-Tronic Plus i sistemom automatskog gašenja motora prilikom zaustavljanja Eco Start/Stop.

Nemački AutoBild najavljuje da će u ponudi biti i šestostepeni manuelni menjač, ali tek u drugom kvartalu sledeće godine. Maksimalna brzina modela Mercedes-Benz SLK 250 CDI iznosi 243 km/h, a ubrzanje iz mesta do 100 km/h traje samo 6,7 sekundi, što su performanse slične onime koje beleži SLK 250 BE. Prosečna potrošnja dizelske verzije iznosi 4,9 l/100 km, a emisija CO2 128 g/km.

SLK 250 CDI u Nemačkoj će koštati 41.000 evra, a za benzinski 4-cilindarski je potrebno izdvojiti SLK 250 BlueEfficiency (150 kW) košta 44.000 evra. Podsetimo, prve informacije o novoj motorizaciji modela SLK, protekle nedelje je objavio nemački Auto Motor und Sport. U ekskluzivnom videu, za volanom ovog automobila se pojavila bivša takmičarka DTM serije Ellen Lohr. Na mokroj stazi Hockenheimring, ona je izazvala svog nekadašnjeg kolegu iz DTM serije, Rolanda Aschea. Bivši trkač je bio iznenađen turbodizelom ispod haube malog roadstera. Sledeće iznenađenje je usledilo kada je LSK 250 CDI, na stazi nadmašio sportsku legendu, model Mercedes-Benz 190 E 2,5-16 Evo.
VIDEO:
Automagazin.rs