AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Renault beleži snažan rast prodaje - postao je drugi najprodavaniji brend u Evropi

Renault beleži snažan rast prodaje - postao je drugi najprodavaniji brend u Evropi

U Evropi je prodaja Renaulta u prvom polugodištu 2023. godine porasla za 21 procenat na ukupno 501 985 prodatih primeraka, čime se ova francuska marka plasirala na drugo mesto na evropskom tržištu...

Zbog rata u Ukrajini, brend Renault je suspendovao svoje aktivnosti na ruskom tržištu, zbog čega je bio suočen sa snažnim padom prodaje. Međutim, čini se da se brend brzo konsolidovao i na globalnom nivou uspeo da dramatično poboljša svoju poziciju na automobilskom tržištu. Globalno, prodaja je povećana za 11 procenata, što je 771 000 prodatih automobila i lakih komercijalnih vozila.


Veliki udeo u rastu prodaje ima prodaja lakih komercijalnih vozila, koja je porasla za skoro 22 % u odnosu na isti period prethodne godine. Prodaja putničkih automobila povećana je za 9 procenata. Na tržištu lakih komercijalnih vozila, Renault je u Evropi zabeležio međugodišnji rast od 25,4 %, na 144 250 prodahih vozila. Renault Kangoo je zabeležio rast prodaje od 11,7 %, model Express (+48,9 %), Master (13,8 %) i Trafic (+36 %).


Evropsko tržište je za Renault centralno tržište. Na Starom kontinentu Renault je bio uspešan u praktično svim segmentima. U prvoj polovini godine je zabeležen međugodišnji rast od 21 % na 501 985 jedinica. Brend je zabeležio snažan rast prodaje hibridnih vozila (+40 %), na 83.000 prodatih jedinica. U elektrifikovanoj verziji prodato je više od polovine prodaje modela Austral (65 %) i Arkana (55 %). Zanimljivo je, da je prodato više od 23.000 jedinica potpuno električnog modela Megane E-Tech i upravo je ovaj automobil najprodavanije električno vozilo u svom segmentu u Francuskoj. Ono što je važno, Renault je uspeo da zadrži naklonost privatnog sektora. U navedenom periodu, gotovo svaki drugi prodati Renault u Evropi kupio je privatni klijent.


PR

Toyota predstavlja novi sistem gorivnih ćelija

Toyota predstavlja novi sistem gorivnih ćelija

Toyota Motor Corporation (Toyota) razvila je novi sistem gorivnih ćelija (FC - Fuel Cell), svoj sistem gorivnih ćelija treće generacije (3rd Gen FC System), kao deo kontinuiranih napora ka ostvarenju vodoničkog društva..

Prodaja motocikala porasla i u Evropi

Prodaja motocikala porasla i u Evropi

Ljubitelji motocikala nisu samo u Srbiji dodali gas i u 2024.  znatno više kupovali motocikle nego prethodne godine, kako je nedavno predstavljeno na Konferenciji za medije Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova...

Audi Q3 2026
Slika nedelje