AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Škoda Auto deseti put učestvuje u inicijativi „Sat za Zemlju“

Škoda Auto deseti put učestvuje u inicijativi „Sat za Zemlju“

Prošle subote Škoda Auto je od 20:30 do 21:30 ugasila svetla u 20 čeških pogona i u indijskom pogonu u Puni. Ovo je bio deseti put da je proizvođač automobila učestvovao u inicijativi „Sat za Zemlju“, međunarodnoj kampanji koju organizuje World Wide Fund for Nature (WWF)...

Škoda Auto deseti put učestvuje u inicijativi „Sat za Zemlju“

Češki proizvođač automobila time šalje poruku o zaštiti okoline i održivosti.


U ŠKODA AUTO su prošle subote svetla ugašena na jedan sat od 20:30 u sedištu kompanije u Mlada Boleslav, servisnom centru u Kosmonosy, fabrikama u Kvasiny i Vrchlabí i indijskom pogonu u Puni. Ovo je bio deseti put da je češki proizvođač automobila učestvovao u svetskom „Satu za Zemlju“, inicijativi WWF-a za održivost i zaštitu okoline.


Kompanija je ponovno značajno ojačala svoje ambiciozne ciljeve zaštite okoline kroz svoju NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030. Do kraja decenije, emisije voznog parka biće smanjene za više od 50 posto u odnosu na 2020. godinu.


Proizvođač automobila takođe se sve više usredsređuje na održivost u proizvodnji vozila; ŠKODA AUTO smanjuje uticaj na okolinu svih proizvodnih procesa po vozilu za više od 50 posto do 2025. u odnosu na 2010. Sva energija potrebnu za proizvodnju vozila i komponenti ŠKODA AUTO u Češkoj će biti CO₂ neutralna u drugoj polovini decenije. Prednjači pogon u Vrchlabí; od kraja 2020. godine, to će biti prvi proizvodni pogon ŠKODA AUTO CO₂ neutralan.


ŠKODA objedinjuje svoje ekološke aktivnosti u okviru tri stuba svoje strategije „GreenFuture”: „Green Product” usredsređuje se na razvoj efikasnih pogonskih sklopova i korišćenje materijala koji se mogu reciklirati u vozilima; „GreenRetail” se usredsređuje na ekološki prihvatljivo upravljanje zastupništvima i servisima ŠKODA AUTO; a „GreenFactory“ objedinjuje sve aktivnosti koje doprinose efikasnoj proizvodnji.


ŠKODA AUTO je jedna od prvih kompanija u Češkoj koju savetuje nezavisno Veće za eksternu održivost. Od kraja 2021. godine, pet renomiranih stručnjaka dele svoja međunarodna iskustva po pitanjima održivosti, ali i daju nove podsticaje i predloge proizvođaču automobila.


Ubuduće, ŠKODA AUTO i zaposleni uključeni su u brojne projekte posvećene pošumljavanju i biološkoj raznolikosti. Jedan primer za to je inicijativa „Jedno stablo za svaki automobil” pokrenuta 2007. godine. Za svako vozilo isporučeno u Češkoj, kompanija sadi novo stablo. Krajem oktobra prošle godine zasađeno je milionito stablo.


PR

Euro Sumar - Skuteri Sym Jet 14 i Jet X po starim cenama

Euro Sumar - Skuteri Sym Jet 14 i Jet X po starim cenama

Ograničena količina, trenutno dostupna na lageru, uz mesečnu ratu od samo 49, odnosno 40 evra. Uprkos činjenici da je u novije vreme ekologija prva tema u svim razgovorima o vozilima i saobraćaju, pri odluci o kupovini i dalje najviše uticaja imaju efikasnost i ekonomičnost prevoznog sredstva...

Skrivena blaga: tajne Renaultovih gluvih komora

Skrivena blaga: tajne Renaultovih gluvih komora

Renault Grupa raspolaže brojnim testnim i inženjerskim centrima u Francuskoj i svetu. Jedan takav centar, smešten u Aubevoyeu, je dom skrivenom blagu: gluvim komorama. U tim tajanstvenim komorama, izolovanim od zvučnih i elektromagnetnih talasa, opsežno se testiraju prototipi novih vozila...

Sajam automobila u Beogradu - za četiri dana 66.416 posetilaca

Sajam automobila u Beogradu - za četiri dana 66.416 posetilaca

DDOR BG CAR SHOW 07 i 14. MOTOPASSION su tokom četiri dana, koliko su trajali (uz novinarski dan, koji je manifestaciji prethodio) bili najveći auto-moto događaj te vrste u svetu i prva manifestacija te vrste u Evropi koja je održana nakon dvogodišnje pauze u organizaciji sajmova...

Renault predstavlja Scenic Vision - menja pojam automobila

Renault predstavlja Scenic Vision - menja pojam automobila

Svojim ciljevima, strategijom održivosti i predstavljanjem strateškog plana Renaulution, Renault Grupa i njene marke su pokrenule veliku transformaciju i trku za što većim količinama zamenile ciljem stvaranja komercijalne, ekološke i društvene vrednosti kako bi postigle ugljeničnu neutralnost u Evropi do 2040. i globalno do 2050...

Bentley Mulliner Batur (2023)
Slika nedelje