Lynk & co jača svoju maloprodajnu mrežu i postavlja temelje za novu eru rasta

Nakon prelomne godine obeležene širenjem maloprodaje, lansiranjem dugo isčekivanog Lynk & Co 08 modela i rastom na tržištu, Lynk & Co ulazi u novo poglavlje...
Brend prelazi iz faze rasta u fazu dugoročne stabilnosti – sa jasnijim fokusom na maloprodaju, inovacije i održivu ekspanziju.
2025: Od rasta ka evoluciji
2025. godina predstavlja ključnu prekretnicu u razvoju Lynk & Co brenda – prelazak iz faze brzorastućeg izazivača do uspostavljenog brenda mobilnosti sa čvrstim evropskim prisustvom.
U 2024. godini, Lynk & Co je napravio prvi korak ka maloprodaji. Sada, godinu dana kasnije, transformacija je ozbiljno ubrzana: brend je porastao sa 11 salona na više od 125 potvrđenih prodajnih mesta širom Evrope, od kojih 80 zastupnika već aktivno prodaje vozila, dok se još 35 prodajnih mesta otvara na drugim tržištima. Ovo proširenje kupcima omogućava pristup i više od 350 ovlašćenih servisa širom Evrope, čineći servisiranje i održavanje praktičnijim nego ikada.

Kako bi se osigurala jasna diferencijacija brenda, Lynk & Co je uveo poseban koncept korporativnog identiteta (CI) za svoje maloprodajne prostore – osmišljen da stvori sveobuhvatno iskustvo brenda koje odražava moderni i povezujući duh brenda. U zavisnosti od tržišta, maloprodajni prostori se kreću od 200 do 550 m², sa kompletnim fasadama, logotipima i enterijerima Lynk & Co. Odziv partnera je bio izuzetno pozitivan, a očekuje se da će do kraja 2025. godine biti potvrđeno više od 150 maloprodajnih partnera.
„Širenje naše maloprodaje je transformisalo poslovanje i učinilo da Lynk & Co bude vidljiviji i pristupačniji nego ikada pre", rekao je Nicolas Lopez Appelgren, izvršni direktor Lynk & Co International. ,,Ova evolucija predstavlja obostrano korisnu situaciju za kupce, zastupnike kao i za sam brend – šireći na taj način naš uticaj, učvršćujući naša partnerstva i jačajući naš model poslovanja."

Jedan od ključnih trenutaka ove godine bio je lansiranje Lynk & Co 08, vodećeg plug-in hibridnog SUV-a koji predstavlja sledeću fazu evolucije brenda. Kombinujući smeli dizajn, vrhunski kvalitet i naprednu tehnologiju, 08 nudi do 200 km dometa u potpuno električnom režimu (WLTP) i podržava DC brzo punjenje – prvi takav slučaj među plug-in hibridima u Evropi. Rani recenzenti hvale ga zbog premijum dizajna, komfora i povezivosti sledeće generacije. Model 08 čvrsto pozicionira Lynk & Co u segmentu premijum plug-in hibrida, nadovezujući se na uspeh unapređenog Novog Lynk & Co 01 i potpuno električnog Lynk & Co 02 lansiranog 2024. godine.
Lynk & Co nastavlja da ubrzava razvoj svoje pionirske Car-sharing tehnologije. Potpuno integrisana u vozilo i Lynk & Co aplikaciju, ova platforma pretvara svaki automobil u povezano mobilno rešenje – koje se može deliti, pristupati i upravljati njime u samo nekoliko dodira. Ova inovacija čini mobilnost fleksibilnijom i više održivom, a takođe, potvrđuje Lynk & Co kao lidera u digitalnoj povezanosti i korisnički orijentisanom dizajnu proizvoda.
Od lansiranja 2021. godine, korisnici su realizovali više od 30.000 potvrđenih rezervacija, a vlasnicima je vraćeno više od 1,7 miliona evra – što jasno pokazuje kako vizija Lynk & Co za pametnijom, zajednički vođenom mobilnošću odjekuje širom Evrope.
U isto vreme, Lynk & Co nastavlja da širi svoje prisustvo u Evropi, ulazeći 2025. godine na tri nova tržišta: Austriju, Švajcarsku i Češku. Svako tržište ima strateški značaj: Austrija i Češka jačaju prisustvo brenda u centralnoj Evropi, dok Švajcarska nudi veliki potencijal za premijum i elektrifikovana vozila. Uz podršku maloprodajne mreže Volvo Cars i pristup „wholesale-first" modelu, ova lansiranja obezbeđuju brzinu, obim i konzistentno iskustvo brenda na svim dodirnim tačkama.
Sve ove inicijative označavaju novu fazu za Lynk & Co – kombinacija širenja maloprodaje, inovacija proizvoda i rasta tržišta pozicionira brend da pređe iz uloge izazivača u stabilnog igrača, jačajući vidljivost, dostupnost i dugoročno prisustvo širom Evrope.
2026: Od brzine ka snazi
Gledajući unapred, 2026. godina označava još jednu važnu promenu u strategiji Lynk & Co – prelazak sa brze ekspanzije na održivu snagu brenda. Kompanija će se fokusirati na jačanje maloprodajnog modela, osiguravanje stabilnog poslovanja i nastavak isporuke proizvoda koji su poželjni široj bazi korisnika širom Evrope.
Novi poslovni model za novu eru
U 2026. godini Lynk & Co će nastaviti da daje prioritet svojoj maloprodajnoj mreži kao osnovi svog poslovanja. Produbljivanjem saradnje i unapređenjem korisničkog iskustva, brend gradi skalabilne temelje spremne za budućnost. Kao deo ove evolucije, Lynk & Co će postepeno ukinuti svoj model pretplate – što je prirodan korak ka jačanju pristupa zasnovanog na maloprodaji i obezbeđivanju dugoročne održivosti poslovanja.
Relevantan i poželjan asortiman proizvoda
Lynk & Co nastavlja da jača svoj proizvodni portfolio uz jasnu posvećenost uvođenju barem jednog novog ili unapređenog modela svake godine. Nakon uspešnih lansiranja potpuno električnog Lynk & Co 02 modela, unapređenog Lynk & Co 01 u 2024. godini, kao i značajnog predstavljanja modela Lynk & Co 08 u 2025. godini, brend ulazi u 2026. godinu osiguravajući da njegova ponuda ostane relevantna, poželjna i usklađena sa promenljivim potrebama kupaca širom Evrope.
Pametno i selektivno širenje
Kako rast napreduje, Lynk & Co će se fokusirati na strateško i ciljano širenje. Brend će jačati prisustvo na postojećim tržištima, dok istovremeno istražuje nove mogućnosti širom Evrope – osiguravajući dosledan identitet brenda i premijum pozicioniranje gde god posluje.
Samouverena budućnost
Skoro deset godina od osnivanja, Lynk & Co nastavlja da izaziva tradicionalni automobilski pejzaž smelim dizajnom, naprednom tehnologijom i modernim pristupom mobilnosti. Kako kompanija evoluira, fokus ostaje na inovacijama, korisničkom iskustvu i izgradnji održivog puta ka budućnosti.
„2025. godina je pokazala da je Lynk & Co tu da ostane", dodao je Nicolas. „U 2026. nastavićemo da radimo na povećanju vidljivosti brenda i jačanju čvrste osnove koju smo izgradili. Sledeće poglavlje se tiče pretvaranja brzine u snagu – rastu koji je pametniji, povezaniji i samouvereniji nego ikad, a sve u cilju pružanja još boljeg i besprekornijeg iskustva našim kupcima i činimo sve da naši automobili i usluge budu dostupniji svima."
PR