AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Škoda Auto ulazi na tržište Saudijske Arabije, jačajući svoju prisutnost na Bliskom istoku

Škoda Auto ulazi na tržište Saudijske Arabije, jačajući svoju prisutnost na Bliskom istoku

Škoda Auto unapređuje svoju strategiju internacionalizacije ulaskom na brzorastuće saudijsko tržište u partnerstvu sa SAMACO Motors...

SAMACO Motors već više od 15 godina zastupa druge brendove Volkswagen grupe u zemlji.

 

Portfolio uključuje modele Octavia i SUV modele Kushaq, Karoq i Kodiaq. Ubrzo će im se pridružiti Superb limuzina i kombi. Gledajući prema 2026. godini, Škoda će takođe predstaviti kompaktnu limuzinu Slavia kako bi zadovoljila snažnu potražnju u tom segmentu na saudijskom tržištu. Prva dva najsavremenija maloprodajna mesta otvoriće se do kraja godine u Jeddahu i Al Khobaru, a vodeći salon u Rijadu planiran je za 2026. godinu.


Saudijska Arabija: Iskorišćavanje snažnog potencijala rasta tržišta


Škoda Auto namerava da se prvenstveno usmeri na mlade vozače i porodice u većim gradovima Saudijske Arabije. Kako bi se maksimizirale sinergije i iskoristio potencijal rasta – s obzirom na trenutni nivo od samo 156 vozila na 1000 stanovnika – Škoda Auto je osnovala predstavništvo Škoda Bliski istok kao deo Volkswagen Grupe Bliski istok (VWGME), koji vodi Škodine planove rasta i koordiniše aktivnosti brenda u regiji.

Škoda Auto ulazi na tržište Saudijske Arabije, jačajući svoju prisutnost na Bliskom istoku

Ulazak na tržište sa širokim portfoliom i jakim partnerom


Ulazak Škoda Auta u Saudijsku Arabiju označava sledeći strateški korak na Bliskom istoku. U prvoj polovini 2025. godine proizvođač automobila ušao je na tržište Omana, ponovo pokrenuo poslovanje u Kataru i otvorio dva nova, najsavremenija salona u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Sa Saudijskom Arabijom koja se sada pridružuje ovoj brzorastućoj mreži, Škoda Auto nastavlja da jača svoju prisutnost u regiji, predstavljajući sveobuhvatnu ponudu modela koja uključuje modele Octavia, Superb, Karoq i Kodiaq, zajedno sa SUV-om Kushaq i limuzinom Slavia.


Infografika | Škoda Auto ulazi na tržište Saudijske Arabije


Kako bi ostvarila svoje ambiciozne ciljeve u regiji, Škoda ulazi u strateško partnerstvo sa SAMACO Motors, članom Al Nahla Grupe. Dva izložbena salona, površine preko 1200 m², biće otvorena u Jeddahu i Al Khobaru do kraja 2025. godine. Vodeći salon u glavnom gradu Rijadu biće otvoren 2026. godine.

 

Osnovana 1930. godine, Al Nahla Group jedna je od najdugovečnijih trgovinskih kompanija u Kraljevini. SAMACO Motors, osnovan 1978. godine, vodeći je uvoznik i distributer automobila u Saudijskoj Arabiji. Više od 15 godina bio je ekskluzivni zastupnik za Audi, Volkswagen i Porsche, a nedavno je u svoj portfolio dodao Bentley i Lamborghini.


Globalna prisutnost: Škoda Auto nastavlja da se širi izvan Evrope


U 2025. godini Škoda je postala treći najprodavaniji brend u Evropi, poziciju koju namerava trajno da osigura do kraja decenije. Osim toga, proizvođač automobila se fokusirao na dalje jačanje svog čvrstog stuba izvan Evrope, prvenstveno na dinamičnim tržištima u rastu, doprinoseći svojim stručnim znanjem kako bi iskoristio potencijal rasta za celu Volkswagen grupu. Indija i Vijetnam postali su strateški ključna tržišta u Škodinim planovima internacionalizacije, pomažući kompaniji da kapitalizuje postojeće prodajne izglede u regiji ASEAN-a, Bliskom istoku, Australiji i Novom Zelandu.


PR

123456. . .1637
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje