AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Slavna Mazda Red

Slavna Mazda Red

Mazda Motor Corporation je uspešno primenila sopstvenu tehnologiju bojenja Takuminuri[i] i razvila posebnu boju Artisan Red Premium...

Ovu boju je prošle godine predstavila kao premium dodatak nekim vozilima iz svoje trenutne ponude, na primer kod posebnog izdanja za 20. godišnjicu Mazde6, a biće dostupna i na budućim modelima iz grupe Large proizvoda.


Mazda veruje da je boja ključni element onoga što daje oblik vozilu. Usmeravamo naše napore na razvoj boja koje naglašavaju dinamičan i delikatan izraz u skladu sa Kodo – dušom pokreta – temom dizajna. Artisan Red Premium, četvrta Takuminuri boja razvijena je kako bi se proširio raspon načina na koji svet gleda na crvenu, jednu od boja koje simbolizuju Mazdu, kao vrhunac Takuminuri evolucije kojom se obeležava 10. godina otkako je prva boja Soul Red Premium ugledala svetlo dana.


Artisan Red Premium prenosi konotaciju crvene boje koju su stvorili vešti majstori. Ova izvanredna crvena koju su proizveli Mazdini dizajneri, inženjeri i zanatski stručnjaci manifestuje zreli izgled koji je prefinjeniji i sofisticiraniji od prethodnih posebnih boja. Koncept temeljnog dizajna bio je stvoriti crveno koje se oslikava u zrelom vinu i koje je izrađeno nenadmašnom zanatskom veštinom. Artisan Red Premium naglašava snagu i lepotu oblika koji poprima oblik, a istaknuti delovi obasjani svetlom prikazuju fino zrnastu prozirnu crvenu koja jarko sija, a dominantna nijansa proizvodi duboku dubinu i bogatstvo, stvarajući visoki kontrast.


[i] Takuminuri, što se može prevesti kao "majstorsko bojenje" je Mazdina tehnologija bojenja koja omogućava postizanje precizne i visokokvalitetne završne obrade, kao da ju je ručno naneo vešti zanatlija i to kod cele proizvodne linije automobila

Slavna Mazda Red

 

Takođe, slično kao Soul Red Crystal[i], Artisan Red Premium sastoji se od tri sloja: bistrog prozirnog sloja boje i reflektujućeg/upijajućeg sloja. Kombinuje izvanredan estetski izgled sa smanjenim uticajem na okolinu. Za prozirni sloj boje korišćen je pigment visoke hromatike koji ljudi doživljavaju kao najcrveniji od svih crvenih, pigment koji se takođe koristi za Soul Red Crystal. Za reflektujući/upijajući sloj primenili smo tehnologiju koja glatko izravnjava aluminijumske ljuskice u pravilnim intervalima. To je takođe iskorišćeno za treću Takuminuri boju Rhodium White Premium. Osim toga, poboljšali smo crni pigment, koji daje nijansu u drugoj boji Machine Gray. Ova kombinacija tehnologija razvijanih tokom perioda od 10 godina prenosi svetlinu u istaknute delove proizvedene snažnom refleksijom i bogatstvo nijansi koje nastaju kada se svetlost solidno apsorbuje kako bi se postigla ravnoteža između prozirnosti i zrele dubine.

U uverenju da je „boja element oblika", Mazda će nastaviti da traga za novim izrazima boja i tehnologijama bojenja kako bi poboljšala atraktivnost naših proizvoda, sa ciljem da bude kompanija koja deli posebnu vezu sa kupcima.


U celoj SMG regiji[ii] ova boja je vrlo popularna – u proseku 33% kupaca odabralo je ovu boju pri kupovini Mazde u poslednjih 10 godina. Češka ovde postavlja rekord među zemljama regiona sa 45% Mazdinih automobila prodatih u ovoj boji, a slede je Rumunija i Slovačka sa 40%.


[i] Soul Red Crystal je još jedno dodatno usavršavanje već poznate Soul Red Premium boje, a ujedno i posebna boja razvijena uz pomoć inovativne Takuminuri tehnologije bojenja

[ii] Grupa Mazda Selected Markets sastoji se od (abecednim redom): Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Hrvatske, Kipra, Češke, Grčke, Mađarske, Irske, Kosova, Malte, Moldavije, Crne Gore, Severne Makedonije, Portugala, Rumunije, Srbije, Slovačke, Slovenije i Turske.


PR

Putevi Srbije - U tunelu nismo sami

Putevi Srbije - U tunelu nismo sami

JP „Putevi Srbije" nastavlja u kontinuitetu da sprovodi  aktivnosti u vezi sa unapređenjem bezbednosti saobraćaja i sistemski deluje na podizanje nivoa svesti učesnika u saobraćaju...

Subaru lansira potpuno novi Forester e-Boxer u Evropi

Subaru lansira potpuno novi Forester e-Boxer u Evropi

Forester je ključni model u Subaru portfoliju još od prvog lansiranja u februaru 1997. godine. S više od 5 miliona prodatih vozila na globalnom nivou u poslednjih 27 godina, i trenutno treći najprodavaniji Subaru model u Evropi, potpuno novi Forester nastavlja nasleđe…

Jubilej legende - 50.rođendan Volkswagen Golfa

Jubilej legende - 50.rođendan Volkswagen Golfa

U Beogradu je svečano obeležen 50. rođendan legende automobilskog sveta – Volkswagen Golfa. Na događaju, kojem je prisustvovao veliki broj ljubitelja marke, vernih klijenata i predstavnika medija, specijalno mesto zauzeli su legendarni muzičari sa prostora bivše Jugoslavije...

123456. . .1608
Kalle Rovanpera - Toyota GR Yaris Hybrid Rally1
Slika nedelje