AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Renault nastavlja da raste na segmentima koji generišu veću poslovnu vrednost i odgovara na izazove elektrifikacije

Renault nastavlja da raste na segmentima koji generišu veću poslovnu vrednost i odgovara na izazove elektrifikacije

Renault potvrđuje svoju brzu preorijentaciju na elektrifikovana vozila impresivnim rastom udela prodaje električnih i hibridnih vozila od +52 % u segmentu putničkih vozila u Evropi...

Verzije E-TECH čine 30 % prodaje Renaultovih putničkih vozila u Evropi u 2021., na tržištu koje čini 26 % ukupne prodaje. U Evropi se Renault smestio na pobedničko postolje u segmentu električnih vozila: u Francuskoj je prvi, u Italiji drugi, a u Nemačkoj treći.


*dostupan u zavisnosti od tržišta

Renault nastavlja da raste na segmentima koji generišu veću poslovnu vrednost i odgovara na izazove elektrifikacije

Predstavljen 2012., Renault Zoe zadržao je snažan tržišni položaj u segmentu električnih vozila: najprodavaniji je model u Francuskoj i drugi najprodavaniji u Evropi.


Renault beleži odlične rezultate i u prodaji hibridnih putničkih vozila: Clio 19 %, Captur 24 %, Megane Conquest 56 %.


Vrednost na prvom mestu


I dalje se oseća uticaj pandemije COVID-19 i nedostatka komponenti na tržištu pa je Renault odlučio da primeni selektivnu prodajnu politiku. Na svetskom nivou je prodato 1.751.089 vozila (-6,7 % u odnosu na 2020.) sa tržišnim udelom od 4,7% (-0,6 postotnih bodova u odnosu na 2020. na tržištu koje ne uključuje Kinu i Severnu Ameriku). U Evropi je Renault ostvario tržišni udeo od 7,1 % (-0,7 postotnih bodova) sa 984.784 prodatih vozila.


Renault je 2021. uspostavio strategiju miksa ponude i optimizacije cena. Prodajni miks putničkih vozila je ostvario rast od +11 postotnih bodova između prve polovine 2021. (40 %) i druge polovine godine (50 %), uz više neto prihode po vozilu.


Renault se fokusirao na strategiju „vrednost pre količine“. To je započelo i pre nedostataka zaliha uzrokovanih pandemijom bolesti COVID-19 i predstavlja pravi napredak u razvoju strategije cene i prodajnog miksa. Za veće neto prihode po vozilu su zaslužna dva faktora: prodajni udeo tehnologije E-TECH i prodajni udeo bogatije opremljenih verzija modela Megane Conquest (verzija RS Line čini 49 % prodaje u Evropi, a verzije Intens i RS Line zajedno čak 86 % prodaje).


Ponovno osvajanje C-segmenta je uspešno započelo prodajom novog Megane Conquesta. Od izlaska na evropsko tržište u junu je prodat u više u od 60.000 primeraka, od čega 56 % sa pogonom E-TECH. Udeo vozila C-segmenta u Renaultovoj ukupnoj prodaji putničkih vozila porastao je sa 22 % na 25 %.

Renault nastavlja da raste na segmentima koji generišu veću poslovnu vrednost i odgovara na izazove elektrifikacije

Renault potvrđuje svoju globalnu strategiju


Tržišni udeo van Evrope sada čini 44 % prodaje (+2 postotna boda u odnosu na 2020.) sa većim naglaskom na dobit. Novi Renault Duster je doprineo uspehu naše strategije snažnim prodajnim rezultatima: 41.000 vozila u Rusiji (+31 %), 22.000 u Brazilu (+15 % u odnosu na 2020.), 6200 u Meksiku (+55 %) i 9100 u Kolumbiji (+34 %).
U Indiji je veliki uspeh ostvario novi Renault Kiger sa 29.000 prodatih primeraka. Sa 30 % udela u prodaji Renaultovih vozila, Kiger potvrđuje ispravnost Renaultove strategije prodaje skupljih vozila na ovom tržištu.


Renault je ponovo osvojio mesto najvećeg proizvođača LKV-a u Evropi (bez pick-upova) sa nekoliko uspešnih lansiranja modela. Našim kupcima dostupni su potpuno novi modeli LKV-a: novi Express Van i Kangoo Van. Organizatori nagrade „Međunarodni kombi godine” krunisali su novi Kangoo Van titulom međunarodnog kombija za 2022. i time odali veliko priznanje Renaultovom odeljenju za laka komercijalna vozila.
U Evropi je tržišni udeo na tržištu LKV-a dostigao 15,7 % (+1 postotnih bod u odnosu na 2020. bez pick-upova). Renault je prvi u segmentu malih kombija i drugi u segmentu srednjih/velikih kombija.


Renault ostaje neprikosnoveni predvodnik u prodaji LKV-a u Francuskoj sa tržišnim udelom od 28,8 % zahvaljujući 124.700 prodatih primeraka svojih uspešnih modela: Renault Master, Renault Trafic* i Renault Kangoo Van*.


*dostupan u zavisnosti od tržišta



Renaultov viši potpredsednik odeljenja prodaje i operacija Fabrice Cambolive je izjavio:

„Zahvaljujem našim poslovnim partnerima i prodajnim timovima na ostvarenju impresivnih rezultata uprkos teškim uslovima. Renault je uspeo da ostvari trećinu prodaje verzija E-TECH i polovinu prodaje privatnim kupcima. Odličan uspeh u 2021. Renault će iskoristiti za izgradnju puta prema ponovnom osvajanju C-segmenta u 2022., čemu će doprineti lansiranje novog Megane E-Tech 100% Electric i novog Australa. U 2022. smo spremni da odemo i korak dalje zahvaljujući snažnom portfoliju proizvoda i pristupu poslovanju.”


*uključujući hibride (HEV) i priključne hibride (PHEV) ali ne i mikro-hibride (MHEV).


Renault na srpskom tržištu


Na srpskom tržištu Renault je napravio fantastičan rezultat, zauzevši treće mesto u ukupnom plasmanu na kraju 2021. god. sa 6,81% tržišnog udela. Ovaj sjajan rezultat je postignut pre svega zahvaljujući prodaji modela Clio koji je prodat u 420 primeraka i nalazi se na trećem mestu u ukupnom rezultatu za B segment, dok je kada je reč samo o poslovnim kupcima završio na zavidnom drugom mestu u ovom segmentu. Dostizanju visokog trećeg mesta na kraju 2021.godine je doprineo i dobar rezultat na polju poslovnih kupaca gde je Renault zauzeo treće mesto kada su putnička vozila u pitanju sa ukupno 1025 prodatih automobila. Drugi pokretači ovako izvrsne prodaje su dva potpuno nova modela lanasirana u leto 2021.god, lako komercijalno vozilo Renault Express Van i vozilo C-SUV segmenta, atraktivni Megane Conquest. Za Express Van je važno napomenuti da je u pitanju model koji u poslednja dva meseca 2021.godine utrostručio svoju prodaju.


PR

Air Max Drift iskustvo - Spoj mode i adrenalina

Air Max Drift iskustvo - Spoj mode i adrenalina

Pod okriljem Tike šopa, specijalizovane prodavnice za prodaju limitiranih serija patika i garderobe, a povodom promocije najnovijih modela Nike Air Max Plus Drift patika, u Beogradu je organizovano jedinstveno adrenalinsko iskustvo...

Proizvodnja vozila u svetu u 2023. godini

Proizvodnja vozila u svetu u 2023. godini

Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova prenosi informaciju od Međunarodne organizacije proizvođača motornih vozila (OICA) koja pokazuje da je u svetu tokom prošle godine proizvedeno 93.546.599 vozila ( automobili i laka komercijalna vozila)...

123456. . .1595
2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje