AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia nastavlja da obara rekorde u Srbiji

Kia nastavlja da obara rekorde u Srbiji

Prema zvaničnim podacima Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije o broju novoregistrovanih putničkih vozila u prvih devet meseci 2021. godine u Srbiji, Kia vozila zauzela su četvrto mesto među ukupno 46 marki automobila koje su registrovane u našoj zemlji...

Ovo je do sada ubedljivo najbolji prodajni rezultat i plasman Kije u poslednjih 20 godina. Sa 1.199 prodatih novih putničkih vozila Kia se plasirala na četvrto mesto iza Škode (3.547 vozila), Fijata (2.169) i Tojote (1.286). Sa tržišnim udelom od preko 6,4% Kija u Srbiji beleži rezultat koji je čak i iznad evropskog proseka (4,2%).


U odnosu na prošlu godinu ovo je porast prodaje od 87%, dok je celo automobilsko tržište Srbije poraslo za 18%. Ako isključimo uticaj COVID-19 krize na tržište prošle godine pa prodaju uporedimo sa 2019. godinom - uspeh Kije je još veći. U odnosu na 2019. godinu Kia je uvećala svoju prodaju više nego duplo, odnosno za čak 111%, dok je ukupna prodaja svih brendova na tržištu Srbije u prvih devet meseci ove godine u odnosu na isti period 2019. godine manja za oko 10%.


Za uspeh Kije u ovoj godini najzaslužniji je model Sportage koji je zauzeo mesto ubedljivo najprodavanijeg SUV modela u Srbiji! Sa 685 isporučenih vozila Sportage ima skoro 22% tržišnog udela u SUV-C segmentu što znači da je svaki peti automobil iz ovog segmenta - Kia Sportage. Ovaj model je postao miljenik domaće publike zbog odlične kombinacije prednosti kao što su nagrađivani dizajn, vrhunska bezbednost, bogati paketi opreme, praktičnost upotrebe i ekonomičnost vožnje. Sportage je u septembru bio i drugi najprodavaniji model u Srbiji među svim putničkim automobilima (odmah iza modela Fiat 500L), a ako se posmatra svih devet meseci ove godine Kijin SUV je na četvrtom mestu liste najtraženijih automobila u Srbiji sa 685 registrovanih vozila, a ispred njega su samo modeli Škoda Fabia (1.389), Fiat 500L (1.346) i Škoda Octavia (743 vozila).


Kijin crossover Stonic zauzeo je treće mesto u B-SUV segmentu sa 249 prodatih primerka što je dva ipo više u odnosu na isti period prošle godine. Svojim dizajnom, izuzetno velikim izborom boja karoserije i personalizacijom, Stonic je prepoznat kao vrlo poželjan „trendi“ automobil, koji nudi sjajan balans gradske upotrebljivosti i porodičnog komfora.


Sve ovo još jednom dokazuje da kupci u svetu i u Srbiji prepoznaju kvalitet i pouzdanost Kia proizvoda, koji su dokazani kroz brojne nagrade i potvrđeni sedmogodišnjom fabričkom garancijom. Tu su i brojne nagrade za dizajn (iF Design Award, Red Dot Award...) i beskompromisna bezbednost (5* EuroNCAP). Kia će u narednom periodu u Srbiji nastaviti sa širenjem distributivne mreže, uz istovremeno povećanje postojećih prodajnih i servisnih kapaciteta i podizanje kvaliteta pruženih usluga.


PR

Osmrtnice

Dizajnirana u Nemačkoj: Kako nova Opel Astra budi emocije

Dizajnirana u Nemačkoj: Kako nova Opel Astra budi emocije

Nova Opel Astra svojim čistim i smelim dizajnom ima za cilj da donese visok kvalitet u svakom detalju. Šesta generacija Astre, koja je svetsku premijeru proslavila u septembru, dizajnirana je da izazove emocije i postigne „must have“ efekat na prvi pogled...

Nissan otkriva koncept Ariya Single Seater visokih performansi

Nissan otkriva koncept Ariya Single Seater visokih performansi

Nissan je predstavio svoj uzbudljivi novi koncept Nissan Ariya Single Seater – projekat istraživanja, razvoja i demonstracije visokih performansi o tome kako bi mogao da se koristi potpuno električni pogonski sklop trkačkog automobila Nissana Ariya u šasiji po meri trkačkih jednoseda...

123456. . .1523
Mercedes-Benz C-Class All-Terrain (2022)
Slika nedelje