AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota nastavlja snažan rast u Evropi

Toyota nastavlja snažan rast u Evropi

Toyota Motor Europe (TME) u prva tri kvartala 2021. godine prodala je ukupno 864.904 vozila marke Toyota i Lexus, beležeći tako rast od 21% u odnosu na isti period prošle godine, kao i 3% veću prodaju u odnosu na 2019...

Toyota nastavlja snažan rast u Evropi

U ovom periodu TME je nadmašio ukupan rast zabeležen na automobilskom tržištu, zadržavajući snažan zamah kojim je njen tržišni udeo dostigao rekordnih 6,7%, što je povećanje od 0,6 procentnih poena u odnosu na prošlu godinu. Prodaja multitehnološke, elektrifikovane game modela TME-a beleži još veće povećanje plasmana, pri čemu je prodaja hibridno-električnih vozila porasla za 36%, dostigavši 59% ukupne prodaje. Toyota je zadržala svoju poziciju drugog najprodavanijeg brenda putničkih automobila u Evropi, s tržišnim udelom od 6,4%, što je rast od 0,7 procentnih poena u odnosu na isti period 2020. godine.


„Ovi rezultati pokazuju da imamo snažan trend rasta. Predstavljanjem Yaris Cross Hybrida i Lexus NX Hybrida, kao i Plug-in Hybrida, nastavili smo da širimo našu elektrifikovanu gamu modela s niskim emisijama. Porudžbine su i dalje na rekordno visokom nivou, ali nismo imuni na poremećaje u snabdevanju s kojima se suočava globalna automobilska industrija. Naš izazov je da pokušamo da zadovoljimo potražnju za koju znamo da postoji za našim proizvodima” - istakao je Matt Harrison, predsednik i izvršni direktor Toyota Motor Europe.

Toyota nastavlja snažan rast u Evropi

Brendovi i rezultati po modelima


Obim prodaje Toyote porastao je za 21%, na 805.181 u periodu januar - septembar 2021. godine, čime je dostignuto učešće na tržištu putničkih automobila od 6,4%, uz rast na godišnjem nivou od 0,7 procentnih poena. Najprodavaniji modeli marke su Yaris, vozila Corolla game i RAV4, koji predstavljaju 57% ukupnog plasmana, uz učešće hibridno-električnih modela od 78%. Ukupan Toyotin obim prodaje hibridnih automobila povećan je za +38% u odnosu na isti period prošle godine, na 470.712, čineći 59% ukupne prodaje brenda.


Lexus je u ovom periodu prodao 59.723 automobila, što je povećanje od +17% u odnosu na prošlu godinu. Bogata ponuda SUV-ova s modelima RX, NX, UX, GX i LX predstavljala je 86% ukupne prodaje, s učešćem SUV hibrida od 60%. Najveći međugodišnji rast prodaje ostvarili su LC (+113%), LS (+41%) i UX (+40%), koji je dobio novu verziju UX 300e s potpuno električnim pogonom. Gama modela ovog brenda dodatno je proširena aktuelnim lansiranjem novog SUV-a s oznakom NX, u hibridno-električnoj i Plug-in hibridno-električnoj verziji.


Toyota Motor Europe (TME) - rezultati u periodu januar-septembar 2021:


• Ukupna prodaja: 864.904 (+21% u odnosu na isti period prethodne godine)
• Tržišno učešće: 6,7% (+0,6 u odnosu na isti period prethodne godine)
• Ukupna prodaja hibrida: 507.987 (+36% u odnosu na isti period prethodne godine)
• Odnos prodaje hibrida: Zapadna Evropa: 70% - Istočna Evropa*: 28% - TTL: 59%


Toyota - rezultati u periodu januar-septembar 2021:


• Ukupna prodaja Toyote: 805.181 (+21% u odnosu na isti period prethodne godine)
• Najprodavaniji modeli: Corolla gama (163.872); Yaris (162.078); RAV4 (130.630)
• Najprodavaniji hibridni modeli: Yaris Hybrid (130.986); Corolla Hybrid gama (129.895); Toyota C-HR Hybrid (91.454)
• Ukupna prodaja hibrida: 470.712 (+38% u odnosu na isti period prethodne godine)
• Odnos prodaje hibrida: Zapadna Evropa: 69% - Istočna Evropa*: 28% - TTL: 58%


Lexus - rezultati u periodu januar-septembar 2021:


• Ukupna prodaja Lexusa: 59.723 (+17% u odnosu na isti period prethodne godine)
• Najprodavaniji modeli: NX gama (16.931); UX gama (16.839); RX gama (14.431)
• Najprodavaniji hibridni modeli: UX Hybrid (14.394); NX Hybrid (12.090); RX Hybrid (4.713)
• Ukupna prodaja hibrida: 37.266 (+14% u odnosu na isti period prethodne godine)
• Odnos prodaje hibrida: Zapadna Evropa: 93% - Istočna Evropa*: 8% - TTL: 62%


Toyota Motor Europe zadužena je za države Zapadne, Centralne i Istočne Evrope, uključujući Tursku i Rusiju, kao i Izrael, uz neka centralno-azijska tržišta (Jermenija, Azerbejdžan, Gruzija i Kazahstan).


* Istočna Evropa obuhvata Rusiju, Kazahstan, Kavkaz, Ukrajinu, Tursku i Izrael.


PR

Dizajnirana u Nemačkoj: Kako nova Opel Astra budi emocije

Dizajnirana u Nemačkoj: Kako nova Opel Astra budi emocije

Nova Opel Astra svojim čistim i smelim dizajnom ima za cilj da donese visok kvalitet u svakom detalju. Šesta generacija Astre, koja je svetsku premijeru proslavila u septembru, dizajnirana je da izazove emocije i postigne „must have“ efekat na prvi pogled...

Nissan otkriva koncept Ariya Single Seater visokih performansi

Nissan otkriva koncept Ariya Single Seater visokih performansi

Nissan je predstavio svoj uzbudljivi novi koncept Nissan Ariya Single Seater – projekat istraživanja, razvoja i demonstracije visokih performansi o tome kako bi mogao da se koristi potpuno električni pogonski sklop trkačkog automobila Nissana Ariya u šasiji po meri trkačkih jednoseda...

123456. . .1523
Mercedes-Benz C-Class All-Terrain (2022)
Slika nedelje