AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Predstavljen novi Jeep® Compass - rođen da iznenadi

Predstavljen novi Jeep® Compass - rođen da iznenadi

Antonela Bruno, šef brenda Jeep® za Evropu, predstavila je novi model Compass, što je ujedno bila i  prva premijera jednog Jeep terenca u Evropi za grupu Stellantis. Premijera predstavlja veliki korak za brend širom sveta, a posebno u Evropi...

Predstavljen novi Jeep® Compass - rođen da iznenadi

Novi Compass razvijen je tako na način da je više usmeren Evropljanima razlikama primetnim zahvaljujući unapređenom kvalitetu završne obrade i naprednoj tehnologiji unutar vozila. Predstavlja i bitne nove karakteristike koje na lestvici kvaliteta podižu ocenu kada je reč o dizajnu, bezbednosti, tehnologiji i funkcionalnosti. Gde se krije njegova tajna? U kombinaciji dve duše brenda Jeep, a to je – terenski i gradski duh – kako bi se zadovoljile potrebe kupaca u C-SUV segmentu. Racionalni, razboriti ljudi su takođe fascinirani mogućnošću da pobegnu od svoje dnevne rutine: zovemo ih “pragmatični sanjari”.


Novi model ima snažan estetski karakter, pojačan prefinjenim i prepoznatljivim stilom – koji ostaje veran stilskim osobinama brenda, odličnom dinamikom vožnje i još inovativnijim rešenjima za bezbednost i povezanost. Sve je krunisano poznatom 4x4 sposobnošću brenda Jeep, karakteristikom koja je usavršavana tokom preko 80 godina liderstva u terenskoj vožnji.

Predstavljen novi Jeep® Compass - rođen da iznenadi

Ukratko, bilo da je u pitanju briga o pragmatičnoj potrebi za mobilnošću ili želja da se iskuse uzbudljive svakodnevne “avanture”, odgovor leži u novom modelu Compass, koji nudi balans između performansi i emocija, racionalnog korišćenja i snova o slobodi i avanturi. Sve u ime motoa brenda: “Idi bilo gde, radi bilo šta”. Jer, 80 godina kasnije, Jeep ostaje Jeep.


Predstavljanjem prve generacije 2017. godine, Jeep Compass je označio povratak brenda u C-SUV segment, i bio je prvi Jeep specijalno dizajniran za svetske puteve. Ovo je postavilo čvrste temelje za uspeh ovog modela: sa preko 200.000 primeraka prodatih od premijere u Evropi, kompaktni Jeep terenac je pokretač komercijalnih rezultata brenda i čini preko 40% njegove prodaje, potvrđujući svoju poziciju kao jednog od Jeep modela koji se najviše kod evropskih kupaca i jednog od natraženijih u konfiguraciji 4xe sa plug-in hibridnom tehnologijom. Otprilike je svaki četvrti model Compass prodat u Evropi 4xe verzija. Verzija 4xe je najprodavaniji plug-in hibridni model u Italiji.
Novi Compass dolazi sa širokim izborom efikasnih SUS i plug-in hibridnih motora, koji su svi usklađeni sa standardom Euro 6D Final, i paletom najnaprednijih aktivnih i pasivnih bezbednosnih sistema koji unapređuju dinamično ponašanje i poznate 4x4 sposobnosti Jeep vozila.**


Izbor motora je proširen sa novim GSE 4-cilindričnim 1,3-litarskim turbo benzinskim motorom, dizajniranim da pruži odlične performanse, istovremeno proužajući odličnu udobnost tokom vožnje i efikasnost, pri čemu su potrošnja i emisije CO2 smanjenje za do 27% (WLTP ciklus) u poređenju sa prethodnim benzinskim modelom. Sve ovo je učinjeno još fascinantnijim predstavljanjem verzije sa plug-in hibridnom tehnologijom za 100% električnu vožnju bez emisija – kombinacija 4xe sposobnosti i održive mobilnosti: viđenje elektrifikacije brenda Jeep.

Predstavljen novi Jeep® Compass - rođen da iznenadi

Uz Renegade, Compass je bio prvi model sa 4xe logoom, koji identifikuje sva Jeep 4x4 vozila koja nude unapređenu hibridnu sposobnost i performanse, pružajući najbolji mogući balans između efikasnosti, zabave u vožnji i brige o životnoj okolini.


Novi model ima osvežen visokotehnološki profil, zadržavajući svoj poznati urbani, moderni, sofisticirani i ekološki duh. Elegantniji i moderniji, ima potpuno novu kabinu, dizajniranu da unapredi udobnost i život unutar vozila, i da učini iskustvo vožnje po gradu pametnijim. Glavne stavke uključuju potpuno HD digitalni 10,25-inčni klaster instrumenata, DAB radio, Uconnect 5 sistem sa ekranima osetljivim na dodir od 8,4 inča do 10,1 inča, pomerenih na sredinu kontrolne table na izdignutu poziciju, kako bi vozač mogao da ostane fokusiran na put, pet puta brži procesor, Android operativni sistem sa bežičnom Apple CarPlay i Android Auto integracijom pametnih telefona, interaktivnu 3D TomTom navigaciju i prepoznavanje prirodnog govora i Uconnect usluge.

Predstavljen novi Jeep® Compass - rođen da iznenadi

Unutrašnjost je napravljena još funkcionalnijom sa novim raspoderom centralne konzole i povećanim prostorom tovarnog prostora (pružajući skoro 4,4 litra dodatnog prostora – trostruko povećanje naspram 2,8 litara u prethodnoj verziji, sada sa ukupno 7,2 litre). Takođe, nudi moderniji i prepoznatljiviji stil, zahvaljujući novoj kontrolnoj tabli, centralnom tunelu, volanu i panelima vrata, sa premijum materijalima i finišima.
Novi Compass je prvo Jeep vozilo u Evropi koje nudi autonomnu vožnju 2. nivoa opremljeno najnovijom generacijom sistema za pomoć vozaču (ADAS), kao delom standarne opreme, u celoj gami. Ovo uključuje: Traffic Sign Recognition, sistem koji čita i tumači saobraćajne znakove; Intelligent Speed Assist, sistem za automatsko održavanje vozila unutar okvira dozvoljene brzine; Drowsy Driver Alert, koji upozorava vozače kada im opadne pažnja ili ukoliko detektuje da su umorni; i Automatic Emergency Braking sistem sa prepoznavanjem pešaka i biciklista, koji usporava vozilo do stanja mirovanja, kao bi izbegao (ili ublažio) potencijalne nezgode. Međutim glavni novitet je Highway Assist, prilagodljivi tempomat i sistem za držanje saobraćajne trake, kako bi automatski prilagodio brzinu i putanju vozila. Vozilo stoga automatski ostaje u sredini trake, na razumnoj udaljenosti od vozila ispred, za iskustvo u vožnji sa totalnim mirom (dostupan u drugoj polovini godine).

Predstavljen novi Jeep® Compass - rođen da iznenadi

Najzad, novi Jeep Compass se sada nudi u novoj gami, koja se sastoji od pet paketa opreme (Sport, Longitute, Limited, S, i Trailhawk)*, sa pet različitih kombinacija pogonskih sistema – benzinski, dizel i plug-in hibridni**, tri menjača (6-stepeni ručni, automatski Dual Dry Clutch Transmission (DDCT) ili 6-stepeni automatski) – i prednjim ili pogonom na sva četiri točka. Benzinska verzija ima i 1,3-litarski GSE motor sa 130 KS uparen sa ručnim menjačem ili 150 KS uparen sa DDCT menjačem, oba sa prednjim pogonom.

Kompletirajući izbor motora sa unutrašnjim sagorevanjem, dolazi 1,6-litarski dizel motor sa 130 KS uparen sa 6-stepenim ručnim menjačem i pogonom na prednje točkove. Plug-in hibridni motori se nude u dva nivoa snage – 190 KS i 240 KS, upareni sa 6-stepenim automatskim menjačem i eAWD pogonom na četiri točka.


PR

Toyota Beyond Zero

Toyota Beyond Zero

Dan planete Zemlje prava je prilika da se podsetimo da je Toyotino putovanje ka nultoj emisiji započelo pre više od 20 godina lansiranjem Priusa, prvog hibridnog električnog automobila na svetu...

Renault E-Tech i Lego - epizoda 1

Renault E-Tech i Lego - epizoda 1

Kombinacija dugogodišnjeg iskustva u razvoju električnih vozila i Formuli 1 kao, entuzijazma i strasti vlastitih inženjera kao i razvojnih i kontrolnih timova pomogli su Renaultu da razvije inovativni hibridni motor E-TECH...

Nissan X-TRAIL – sledećeg leta stiže u Evropu

Nissan X-TRAIL – sledećeg leta stiže u Evropu

Kao dopuna Nissanovoj paleti upečatljivih crossovera, sledećeg leta (2022.) biće predstavljen potpuno novi SUV X-Trail. On je svoju svetsku premijeru doživeo juče na međunarodnoj izložbi automobilske industrije u Šangaju (Auto Shanghai 2021.)...

123456. . .1499
Audi A6 e-tron concept
Slika nedelje