AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vozili smo novu Škoda Fabiu - prvi utisci

Vozili smo novu Škoda Fabiu - prvi utisci

Posle 1,5 miliona prodatih primeraka prve generacije, apetiti su porasli u nebo i mala Škoda postala je veća, opremljenija i sigurnija. Nova generacija Škoda Fabie domaćoj javnosti predstavljena je na sajmu automobila u Beogradu, o čemu smo već pisali, a mi Vam prenosimo prve utiske sa test vožnje koju je organzovala kompanija Autočačak...

Vozili smo novu Škoda Fabiu - prvi utisci

Iako ćemo za nekoliko dana objaviti detaljan test nove Škode Fabie, nismo mogli a da ne podelimo prve utiske vožnje ovog kvalitetnog automobila već danas. Na prvi pogled uočavamo da je nova Fabia znatno porasla u odnosu na prethodnika. Dimenzijama 3,99 x 1,64 x 1,49 metara, nova Škoda Fabia spada među najveće automobile u svom segmentu. Iako o ukusima ne treba raspravljati, teško da se novi lepotan iz Mlade Boleslave neće dopasti nekom. Jasno je da je evolucija, a ne revolucija bio recept prilikom dizajniranja nove Škode Fabie. Prednja svetlosna grupa, preuzeta od Roomstera, uliva novu dozu sampopouzdanja novom izgledu, a bočne linije su dosta mekanije i prijatnije za oko nego kod prethodnika.

Vozili smo novu Škoda Fabiu - prvi utisci

Isti osećaj pratio nas je i kada smo ušlu u automobil. Dizajn instrument table je "sazreo" i odrastao, a korišceni materijali kvalitetniji su od većine predstavnika niže klase automobila. Odmah postaje upadljiv veći broj ostava za sitnice, koje možete odložiti u prostoru naslona za ruke, kao i u centralni greben ispred ručice menjača (sa posebno predvidenim mestom za flašice i limenke). Posebnu pohvalu dizajnerima Škode upućujemo za čak dva pretinca za sitnice ispred suvozača (vazdušni jastuk pomeren je ka vetrobranskom staklu), kao i za lepa rešenja u vratima. Mnogim kupcima Škoda Fabia je jedini autmobil u porodici, i zbog toga je zapremina prtljažnog prostora povećana na 300 litara, a preklapanjem zadnje klupe zapremina raste na zavidnih 1.163 litra. Svi oni koji budu sedeli pozadu u novoj Škodi Fabiji, više se neće žaliti za nedostatak protora za kolena i siguran sam da ce uživati čak i u dužim putovanjima.

Vozili smo novu Škoda Fabiu - prvi utisci

Automobil koji smo vozili bio je opremljen benzinskim 1.4 litaskim agregatom snage 86 konjskih snaga. Agregat je tih i kultivisan, a prijatno iznenađuje elastičnost agregata pri nižim obrtajima, što ce svakako obradovati sve one koji najveći broj kilometara prelaze u gradu. Iako je u pitanju 16-ventilski agregat, nije ga potrebno "vrteti" u visoke obrtaje da bi Vas impresionirao snagom, već to čini od samog starta. Menjač je nemački precizan, a hodovi su relativno kratki. Vešanje nove Fabie predstavlja kompromis izmedu udobnosti i agilnosti. Iako u automobil stiže puno povratnih informacija sa podloge, Fabia se fantasticno pokazala na neravnom i izboranom asfaltu. Zrelost nove Fabie otkriva se i pri visokim brzinama. Bez obzira što se radi o gradskom automobilu, Fabia uliva poverenje i pri brzinama većim od 120 km/h. Redakcija Automagazin portala priprema detaljan test nove Škada Fabie, koji ćemo objaviti uskoro. Goran Sarić - Automagazin

Testirali smo: Kia Sorento 2.2 TCi 4WD 8DCT (FOTO)

Testirali smo: Kia Sorento 2.2 TCi 4WD 8DCT (FOTO)

Kia Sorento četvrte generacije dobio je detaljan facelift. S obzirom da je automobil već bio atraktivan i privlačan, facelift je bio veliki izazov za inženjere. Isprobali smo kako najnovija tehnologija od Kia funkcioniše na srpskim putevima...

123456. . .37
Hyundai i20 N Rally1 Hybrid - Thierry Neuville
Slika nedelje