Najnovije vesti iz auto industrije
Vladan Petrović o modelu Seat Leon Cupra
Objavljeno: 16.07.2008.
Ekskluzivno za Automagazin portal, najsnažniji model u Seatovoj gami, Leon Cupra, testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvajamo za Vas najznačajnija zapažanja petostrukog reli šampiona naše zemlje...
Spoljašnji izgled
"Seat Leon izgleda odlično, ali model Cupra trebali su više odvojiti od "običnih" modela. Leon izleda odlično već u standardnoj verziji, što se može očekivati od Seata. Agresivno i sportski. Ali, Cupra bi trebala biti malo više drugačija. Razlika na karoseriji nema, što je prava šteta za automobil sa ovako velikim sportskim potencijalom. Mislim da nije u redu da neki FR TDI modeli izgledaju agresivnije i moćnije od Cupre, koja je najjači serijski Seat ikada napravljen."

Unutrašnjost
"Položaj za volanom je odličan i tipično sportski. U automobilu se sedi izraženo nisko, a robusna i izbačena instrument tabla daje osećaj kompaktnosti. Položaj sedenja lako je podesiti i višim osobama, a menjač i središnja konzola nalaze se na idealnoj udaljenosti. Volan je podesiv po visini i dubini, a posebno bih pohvalio funkciju podešavanja volana preko dugmte na stubu. Ručica menjača urađena je u sportskom duhu, ali bi bilo boje da je malo manjih dimenzija. Izgled sportskog kožnog volana je za desetku, i ruke se prosto lepe za njega."

Motor
"Odličan motor, sa dobrom krivom razvoja snage. Mislim da je linearan razvoj snage bio jedino rešenje da se 240 KS prenese na podlogu bez previše rasipanja. Cupra odlično vuče iz niskih obrtaja, a ako hoćemo da izvučemo maksimum, možemo slobodno šaltati u zoni oko crvenog područja obrtaja, jer se 2.0 TFSI ne ponaša kao ostali turbobenzinci. Motor se ponašao kao "atmosferac" i ako hoćemo maksimum moramo ga držati u visokim područjima obrtaja. I, ne samo to. Mislim da je malo turbobenzinaca koji raspolažu sa ovolikom snagom, a u isto vreme mogu se voziti bez nervoze i preteranog napora u normalnom saobraćaju. Menjač je krathih hodova, ali bi distanca između treće i pete brzine mogla biti malo jasnija."

Ponašanje u vožnji
"Automobil raspolaže sa velikom snagom, ali treba biti pažljiv i ne treba preterivati. Jer, ne treba zaboraviti da visok Obrtni moment ponekad zavrti točkove u prazno kada to ne očekujemo. U brzim krivinama, kada se motor nalazi u visokim područjima obrtaja prednji točkovi mogu se zavrteti u prazno zbog velike snage, i naglo proširiti putanju kretanja. Ali, i prosečni vozači sigurno će biti zadovoljni ponašanjem automobila, jer je jako agilan i okretan u sporim krivinama, a uz umeren gas pruža puno zadovoljstva u brzim krivinama. Takođe, volan je jako dobro podešen, jer pruža adekvatan otpor u brzoj vožnji, dok u normalim uslovima vožnje omogućava lako manevrisanje i lako parkiranje. Dodatnu sigurnost u vožnji ulivaju i odlične kočnice koje lagano zaustavljaju Cupru. Ako tražimo manu, onda je to možda malo brutalniji odziv kočnice za prosečnog vozača. Ali, period privikavanja je sigurno minimalan."
Goran Sarić - Automagazin
Ekskluzivno za Automagazin portal, maksimalni vozni potencijal nove Mercedesove C klase ispitao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. U višednevnoj test vožnji Petrović je ispitao mogućnosti automobila, a mi Vam prenosimo najbitnija zapažanja...
Već posle prve test vožnje, u kojoj je glavnu ulogu igrao aktuelni državni reli šampion, Vladan Petrović, možemo slobodno reći da je Mercedesovo obećanje ispunjeno: Mercedes-Benz C klasa je automobil koji oduševljava svojim dinamičkim potencijalom i predstavlja pravo "vitaminsko osveženje" za Mercedes-Benz. Elegantan i moćan, novi Mercedes-Benz C, sasvim opravdano, polako ali sigurno uvlači se pod kožu domaće elite...
Da li ste danas već zadrhtali? Ako niste, preporučujemo Vam najsnažniji serijski Seat automobil svih vremena, za čijim volanom zaista imate osećaj da možete sve. Automobil koji smo testirali očarao nas je zavodljivom formom, rasnim zvukom, erotičnom siluetom ali ponajviše sa brutalno ispaljenih 240 konjskih snaga, koje su nas često navodile na pomisao da saobraćaj oko nas stoji...
Ekskluzivno za Automagazin portal, svoje utiske o testiranom automobilu, Audi A4 2.0 TDI, izneo je petostruki reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Prenosimo Vam najznačajnija zapažanja aktuelnog državnog reli šampiona...
Iako nijedan detalj nije isti kao kod prethodnika, sigurno se nećete zbuniti, jer već na prvi pogled je jasno: Ovo je novi Audi A4. Dizajneri iz Ingolstadta igraju na sigurnu kartu, i iako je novi model ostao klasična trovolumenska limuzina oblih i elegantnih linija, malo više oblina jedina su veća novost u izgledu svih novijih Audija. Pomalo ljutit pogled prednjih svetala samo pojačava taj utisak...
Ekskluzivno za Automagazin portal, Volkswagen CrossPolo testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske petostrukog državnog reli šampiona...
Formula je prosta: isti model, ista klasa, dva automobila. Za dva različita tipa kupaca. Porodični ljudi izabraće Polo, a CrossPolo oduševiće mlade. Volkswagen i ne krije da model CrossPolo atakuje na tržišni segment mlađih generacija i pripadnica lepšeg pola, sa kojima je uspešno "flertovao" njegov zanimljivi prethodnik imena Polo Fun, prodat u tri puta više primeraka od planirane brojke...
Sposobnosti modela Mercedes-Benz B 180 CDI sa nama je podelio i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Iskustvo i znanje petostrukog državnog reli šampiona i najmlađeg osvajača "Zlatne kacige" u istoriji našeg autosporta, potvrdilo je naše utiske o kvalitetu i sposobnostima testiranog automobila...
Monovolumen? I jeste i nije. Karavan? I jeste i nije. Compact Sports Tourer? Može i to. Zapravo, Mercedes B klase jeste zanimljiva kombinacija svega nabrojanog i nova karika u nizu dokaza da granice između klasa gube smisao. Dimenzijama B klasa spada među malo veće kompakte i popunjava "rupu" između "male" A klase i klasične limuzine kao što je C klasa...