Najnovije vesti iz auto industrije
Vladan Petrović o Hyundai Getzu 1.4
Objavljeno: 30.08.2008.
Ekskluzivno za Automagazin portal, Vladan Petrović nastavlja svojim stručnim komentarima da otkriva prednosti i mane testiranih automobila. Petostruki reli šampion Srbije vozio je gradski Hyundai Getz, a mi Vam prenosimo njegove najznačanije utiske...

Izgled
"Automobil na prvi pogled deluje prilično sveže i zanimljivo. Ono što mi odmah upada u oči jeste filozofija "točak na svaki ćošak" koja me raduje, jer najavljuje puno uzbuđenja u vožnji. Točkovi su smešteni u same krajeve karoserije što ga čini pravom malom "kompaktnom kutijicom."
Unutrašnjost
Da je ergonomija na visini zadatka, potvrdio nam je i Petrović: "Čim sednete za volan primećuje se pomalo "jeftina" i "plastična" unutrašnjost, što je možda karakteristično za ovu cenovnu klasu automobila. Ipak, primećujem da je završna obrada odlična. Sve deluje utegnuto i kompaktno bez nepoželjnih zvukova, čak i u extremnim situacijama. Položaj volana i njegov oblik je odličan, ali malo smeta prenisko postavljena ručica menjača, bar dok se naviknete. Pozitivne ocene dao bih i preglednosti, a parking senzori skoro da nisu ni potrebni, jer uvek imate osećaj gde se nalaze ivice automobila. Sigurno važna stavka za osobe nežnijeg pola, koje neće puno energije trošiti na parkiranja u gradskim gužvama, što za neke automobile ne možemo reći."

Motor
"Motor je zaista odličan, što važi i za menjač. Hodovi su kratki, a jedino je malo zasmetala tvrdoća menjača, što je usporavalo kretanje ručice. Sve to malo smeta ako želite Getza da "poterate" malo brže. Primetio sam i malo veću buku motora prilikom kretanja visokim brzinama, ali za to može biti kriva i lošija izolacija. Ipak, testirani Getz teži nešto manje od 1.200 kilograma, pa od takvog automobila i ne možemo očekivati previše."

Ponašanje u vožnji
"Za one koji žele žustriju vožnju u Getzu, treba imati u vidu na uzak trag točkova i visoku karoseriju, kao i masu od skoro 1.200 kilograma. Sve ovo u brzim krivinama rezultuje nešto izraženijim naginjanjem karoserije. Jednostavno, trap nije sposoban da odgovori na zahteve sportske vožnje. Ali, ovo je automobil namenjen gradskoj upotrebi, pa u toj konotaciji treba da ocenjujemo i njegove karakteristike. Vešanje je dovoljno udobno i za naše puteve prepune neravnina. Jedino na poprečnim neravninama automobil izraženije poskakuje, a prilikom prebrzog ulaska u krivinu pre će proklizati prednji kraj, nego zadnji. Pohvalio bih i kočioni sistem, kočnice zaustavljaju sasvim korektno i koliko nisu sklone pregrevanju."
Goran Sarić - Automagazin
Volkswagen Touareg je zaista impozantan automobil. Masivan i visok sa izraženom muskulaturom, ali u isto vreme elegantan i skladan. Pritom, atraktivna boja test modela, zatamnjena stakla i hromirani detalji na karoseriji već unapred otklanjaju svaku nadu umetnika, estradnjaka, sportista, političara, pa i najokorelijih kriminalaca, da će se jednom naći za volanom ovog, nimalo narodnog automobila...
Ekskluzivno za Automagazin portal, Kiju Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske šestostrukog državnog šampiona naše zemlje...
Korejanci već odavno nisu egzotika, a ni Kia, najstariji korejski proizvođač automobila, više nije samo proizvodna traka za licencirane modele pregažene vremenom. Kia se golemim koracima sa svakim novim modelom i u dizajnerskom smilsu približava evropskim kupcima, a model Pro Cee'd jeste još jedan model koji potvrđuje visoke ambicije Kie. Pred nama je automobil cupeovske siluete, kojeg pogoni štedljivi turbodizel agregat i koji se može pohvaliti sedmogodišnjom garancijom...
Honda Legend u rukama novopečenog šampiona Srbije u reliju pokazala je svoje pravo lice. Šestostruki državni reli šampion, ekskluzivno za Automagazin portal, otkriva svoje utiske o Hondi Legend 3.5 VTEC...
Honda Legend je automobil koji sjedinjuje performanse, udobnost, sigurnost i atletski dizajn. Petometarska limuzina, prosečno oko 15 centimetara duža od konkurenta, i u svojoj četvrtoj generaciji dolazi nam sa istom strategijom kao i kod prethodnika: jedna motorizacija i bogata oprema. Kada svemu dodamo i pogon na sve točkove, shvatamo da evropski trio (Mercedes, Audi i BMW) ima puno razloga za brigu...
Ekskluzivno za Automagazin portal, Toyotu Corollu opremljenu "Multi-mode Manual Transmission" sistemom testirao je i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske petostrukog državnog reli šampiona...
O veličini imena Corolla dovoljno govori prosta računica: Svakog dana u poslednje 42 godine prodate su prosečno 2.152 Corolle, ili svakih 40 sekundi u pomenutom periodu u svetu je prodata prosečno jedna Corolla. Ali, Japanci ne spavaju na lovorikama. "Naša" testirana Corolla bila je opremljena štedljivim 1.4 D-4D motorom i manuelnim menjačem sa više režima rada (MMT) i komandama na volanu. Baš kao što ima Jarno Trulli u svom F1 bolidu...
Testirani Hyundai Getz 1.4 jeste simpatičan gradski automobil koji zaslužuje da bude češće viđen gost na našim ulicama, kako zbog svoje povoljne cene, tako i zbog odličnog kvaliteta i završne obrade. Kompaktan, snalažljiv i u svakoj situaciji agilan, maleni Getz još jednom nam pokazuje da je doba "korejskih plastikanera" daleko iza nas...
Ekskluzivno za Automagazin portal, maksimalni vozni potencijal nove Mercedesove C klase ispitao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. U višednevnoj test vožnji Petrović je ispitao mogućnosti automobila, a mi Vam prenosimo najbitnija zapažanja...