AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vozili smo: Saab Turbo X

Vozili smo: Saab Turbo X

U sklopu proslave 30-godišnjice predstavljanja prvog modela opremljenog turbo motorom, na tržište je stigao nabildovani Saab 9-3 sa oznakom Turbo X. Ekskluzivno za Automagazin portal, petostruki i aktuelni reli šampion države, Vladan Petrović isprobao je Saabov model kojeg pokreće turbo benzinski 2.8 V6 agregat snage 280 KS i 400 Nm Obrtnog momenta...

Vozili smo: Saab Turbo X

Tačno 100 konjskih snaga po litri zapremine pokazuje nam da se radi o automobilu izuzetnih mogućnosti, što nam je potvrdio i Vladan Petrović: “Ono što prvo možemo primetiti kod modela Saab Turbo X jeste specifičan razvoj snage, nekarakterističan za turbo motore. Kod Turbo X-a nema tzv. “napada Obrtnog momenta” kao kod većine turbo motora. Iako sam očekivao snažan potisak iz niskih obrtaja, to se nije dogoilo, već automobil ubrzava harmonično i u visokim obrtajima. Zanimljivo rešen razvoj snage, i verujem da stručnjaci u Saabu znaju šta rade. U automobilu nemate osećaj da automobil poseduje toliku ergelu konja pod haubom, jer je izuzetno udoban. Iako je opremljen točkovima prečnika 19 inča, udobnost je na pristojnom nivou, bez prevelikih truckanja. Dobar utisak na mene su ostavile i kočnice, koje ulivaju poverenje. Pohvalio bih i diferencijale, koji odlično prenose snagu. Oseća se da su u pitanju pravi diferencijali, koji permanantno prenose snagu na sve točkove, i to je jako važno za automobil ovolike snage.”

Vozili smo: Saab Turbo X

Podsetimo, model Turbo X opremljen je i aktivnim zadnjim diferencijalom, koji menja raspored snage na zadnjim točkovima i sprečava nekontrolisano zanošenje. Elektronski kontrolisana Haldex spojnica smeštena je ispred zadnjeg diferencijala i znatno je pouzdanija od klasične viskozne spojnice. Naglim pritiskom gasa na zadnje točkove prenosi se gotovo 80% snage, što je suprotno od reakcije klasičnih 4x4 pogon, koji zadnje točkove uključuju tek pošto prednji točkovi proklizaju. Podsetimo, Saab Turbo X je specijalna serija napravljena u ograničenom broju primeraka (2000 jedinica).

Vozili smo: Saab Turbo X

Saab Turbo X: - Motor: 2.792 cm3 blok i glava od aluminijuma, Twin Scroll turbo, 24 ventila, Bosch Motronic elektronika motora, 280 KS pri 5.500 o/min, 400 Nm pri 2 150 o/min. Pneumatici: 235/40 R19 Ubrzanje iz mesta do 100 km/h: 5,9 s (5,7 sedan) Goran Sarić – Automagazin

Test: Mercedes-Benz C 280 Avantgarde - Vitamin C

Test: Mercedes-Benz C 280 Avantgarde - Vitamin C

Već posle prve test vožnje, u kojoj je glavnu ulogu igrao aktuelni državni reli šampion, Vladan Petrović, možemo slobodno reći da je Mercedesovo obećanje ispunjeno: Mercedes-Benz C klasa je automobil koji oduševljava svojim dinamičkim potencijalom i predstavlja pravo "vitaminsko osveženje" za Mercedes-Benz. Elegantan i moćan, novi Mercedes-Benz C, sasvim opravdano, polako ali sigurno uvlači se pod kožu domaće elite...
Vladan Petrović o modelu Seat Leon Cupra

Vladan Petrović o modelu Seat Leon Cupra

Ekskluzivno za Automagazin portal, najsnažniji model u Seatovoj gami, Leon Cupra, testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvajamo za Vas najznačajnija zapažanja petostrukog reli šampiona naše zemlje...
Test: Seat Leon Cupra - Mačo sa viškom testosterona

Test: Seat Leon Cupra - Mačo sa viškom testosterona

Da li ste danas već zadrhtali? Ako niste, preporučujemo Vam najsnažniji serijski Seat automobil svih vremena, za čijim volanom zaista imate osećaj da možete sve. Automobil koji smo testirali očarao nas je zavodljivom formom, rasnim zvukom, erotičnom siluetom ali ponajviše sa brutalno ispaljenih 240 konjskih snaga, koje su nas često navodile na pomisao da saobraćaj oko nas stoji...
Vladan Petrović o Audiju A4 2.0 TDI

Vladan Petrović o Audiju A4 2.0 TDI

Ekskluzivno za Automagazin portal, svoje utiske o testiranom automobilu, Audi A4 2.0 TDI, izneo je petostruki reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Prenosimo Vam najznačajnija zapažanja aktuelnog državnog reli šampiona...
Test: Audi A4 2.0 TDI - 100% Audi !

Test: Audi A4 2.0 TDI - 100% Audi !

Iako nijedan detalj nije isti kao kod prethodnika, sigurno se nećete zbuniti, jer već na prvi pogled je jasno: Ovo je novi Audi A4. Dizajneri iz Ingolstadta igraju na sigurnu kartu, i iako je novi model ostao klasična trovolumenska limuzina oblih i elegantnih linija, malo više oblina jedina su veća novost u izgledu svih novijih Audija. Pomalo ljutit pogled prednjih svetala samo pojačava taj utisak...
Test: Volkswagen CrossPolo - Nastavak uspešne priče

Test: Volkswagen CrossPolo - Nastavak uspešne priče

Formula je prosta: isti model, ista klasa, dva automobila. Za dva različita tipa kupaca. Porodični ljudi izabraće Polo, a CrossPolo oduševiće mlade. Volkswagen i ne krije da model CrossPolo atakuje na tržišni segment mlađih generacija i pripadnica lepšeg pola, sa kojima je uspešno "flertovao" njegov zanimljivi prethodnik imena Polo Fun, prodat u tri puta više primeraka od planirane brojke...
Vladan Petrović o  Mercedesu B 180 CDI

Vladan Petrović o Mercedesu B 180 CDI

Sposobnosti modela Mercedes-Benz B 180 CDI sa nama je podelio i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Iskustvo i znanje petostrukog državnog reli šampiona i najmlađeg osvajača "Zlatne kacige" u istoriji našeg autosporta, potvrdilo je naše utiske o kvalitetu i sposobnostima testiranog automobila...
Test: Mercedes-Benz B 180 CDI - Od svega po malo

Test: Mercedes-Benz B 180 CDI - Od svega po malo

Monovolumen? I jeste i nije. Karavan? I jeste i nije. Compact Sports Tourer? Može i to. Zapravo, Mercedes B klase jeste zanimljiva kombinacija svega nabrojanog i nova karika u nizu dokaza da granice između klasa gube smisao. Dimenzijama B klasa spada među malo veće kompakte i popunjava "rupu" između "male" A klase i klasične limuzine kao što je C klasa...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje