Najnovije vesti iz auto industrije
Vladan Petrović o Suzuki Splash-u
Objavljeno: 12.04.2008.
Ekskluzivno za Automagazin portal, Suzuki Splash testirao je petostruki reli šampion Srbije i pobednik nedavno održanog Sajamskog relija, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnija zapažanja Vladana Petrovića o automobilu koji je premijeru u Srbiji imao na BG CAR SHOW manifestaciji...

"Što se tiče dizajna, automobil ima novokomponovani atraktivan izgled i ostavlja snažan utisak. Njuška mu je jako simpatična i privlači pažnju prolaznika. Generalno, jako fin automobil, sa sportskim detaljima. Za volanom Suzuki Splasha sedi se povišeno, i veoma brzo se pronalazi idealan položaj, čak i bez podešavanja volana po dubini. Ipak, ovde treba istaći jedan detalj koji može zasmetati, posebno višim osobama. Mislim da centralna konzola nije morala biti toliko široka. Viši vozači često će se kolenima opirati o bok središnjeg panela, a samo 3-4 centimetra uži panel rešio bi sve "probleme". Liniju sporta daje i obrtomer, rešenje koje svakako pristaje ovom automobilu. Što se tiče položaja ručice menjača, mislim da je idealna, i promena brzina za svakog će biti čista rutina. Ergonomija sedišta, takođe, zaslužuje sve pohvale, a bočno držanje tela u krivinama prijatno me je iznenadilo. Ono što sam odmah primetio jeste i odlična preglednost, zahvaljujući spretno "odrezanom" zadnjem delu automobila, ali i velikim retrovizorima."

"Ono što mi se svidelo već posle nekoliko kilometara je tišina motora. Obično su gradski automobili bučniji, bar u kabini, ali Splash očigledno ima odličnu izolaciju. S obzirom da se radi o 16-ventilskom motoru, ako želite žustriju vožnju, morate držati agregat u visokim područjima obrtaja. Ali, za jednu gradsku normalnu eksploataciju, Splash nudi sasvim dovoljno snage u svim režimima rada. Motor u leru radi veoma kultivisano i oduševljava svojom tišinom, što smo mogli i očekivati od jednog Japanca. Ubrzanja su uverljiva, a 12,3 sekunde iz mesta do "stotke" obećavaju dobru gradsku zabavu. Petostepeni menjač je precizan, a hodovi su relativno kratki. Jedino mi se kod menjača nije dopala njegova nesinhronizovanost i osećaj kašnjenja kod šaltanja, što može zasmetati kod agresivnije vožnje."

"Za razliku od njegovog prethodnika (Wagon R), Splash se ponaša fantastično. Iako možda spolja deluje visoko, čak i u žustrijoj vožnji nisam osetio bitnije naginjanje karoserije. Svaki pređeni kilometar ukazuje nam da Splash koristi sportsku platformu Swifta, jer tvrđe trimovano ogibljenje, niže i šire gume (185/60 R15) sve to uspešno kompenzuju. Automobil bespekorno izvršava svaku naredbu volanom, a ukoliko preterate, elektronski sistem stabilnosti (ESP) reaguje munjevito, što će obradovati neiskusne vozače. Dakle, eletronika ne dozvoljava velike manevre volanom, i iznenađujuće uspešno ispravlja svaku grešku vozača. Pozitivan utisak na mene ostavile su i kočnice, koje opravdavaju očekivanja."
Goran Sarić - Automagazin
Volkswagen Touareg je zaista impozantan automobil. Masivan i visok sa izraženom muskulaturom, ali u isto vreme elegantan i skladan. Pritom, atraktivna boja test modela, zatamnjena stakla i hromirani detalji na karoseriji već unapred otklanjaju svaku nadu umetnika, estradnjaka, sportista, političara, pa i najokorelijih kriminalaca, da će se jednom naći za volanom ovog, nimalo narodnog automobila...
Ekskluzivno za Automagazin portal, Kiju Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske šestostrukog državnog šampiona naše zemlje...
Korejanci već odavno nisu egzotika, a ni Kia, najstariji korejski proizvođač automobila, više nije samo proizvodna traka za licencirane modele pregažene vremenom. Kia se golemim koracima sa svakim novim modelom i u dizajnerskom smilsu približava evropskim kupcima, a model Pro Cee'd jeste još jedan model koji potvrđuje visoke ambicije Kie. Pred nama je automobil cupeovske siluete, kojeg pogoni štedljivi turbodizel agregat i koji se može pohvaliti sedmogodišnjom garancijom...
Honda Legend u rukama novopečenog šampiona Srbije u reliju pokazala je svoje pravo lice. Šestostruki državni reli šampion, ekskluzivno za Automagazin portal, otkriva svoje utiske o Hondi Legend 3.5 VTEC...
Honda Legend je automobil koji sjedinjuje performanse, udobnost, sigurnost i atletski dizajn. Petometarska limuzina, prosečno oko 15 centimetara duža od konkurenta, i u svojoj četvrtoj generaciji dolazi nam sa istom strategijom kao i kod prethodnika: jedna motorizacija i bogata oprema. Kada svemu dodamo i pogon na sve točkove, shvatamo da evropski trio (Mercedes, Audi i BMW) ima puno razloga za brigu...
Ekskluzivno za Automagazin portal, Toyotu Corollu opremljenu "Multi-mode Manual Transmission" sistemom testirao je i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske petostrukog državnog reli šampiona...
O veličini imena Corolla dovoljno govori prosta računica: Svakog dana u poslednje 42 godine prodate su prosečno 2.152 Corolle, ili svakih 40 sekundi u pomenutom periodu u svetu je prodata prosečno jedna Corolla. Ali, Japanci ne spavaju na lovorikama. "Naša" testirana Corolla bila je opremljena štedljivim 1.4 D-4D motorom i manuelnim menjačem sa više režima rada (MMT) i komandama na volanu. Baš kao što ima Jarno Trulli u svom F1 bolidu...
Ekskluzivno za Automagazin portal, Vladan Petrović nastavlja svojim stručnim komentarima da otkriva prednosti i mane testiranih automobila. Petostruki reli šampion Srbije vozio je gradski Hyundai Getz, a mi Vam prenosimo njegove najznačanije utiske...
Testirani Hyundai Getz 1.4 jeste simpatičan gradski automobil koji zaslužuje da bude češće viđen gost na našim ulicama, kako zbog svoje povoljne cene, tako i zbog odličnog kvaliteta i završne obrade. Kompaktan, snalažljiv i u svakoj situaciji agilan, maleni Getz još jednom nam pokazuje da je doba "korejskih plastikanera" daleko iza nas...