Najnovije vesti iz auto industrije
Vladan Petrović o modelu Volkswagen CrossPolo
Objavljeno: 25.06.2008.
Ekskluzivno za Automagazin portal, Volkswagen CrossPolo testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske petostrukog državnog reli šampiona...
Izgled
"Zanimljiv automobil. Veliki točkovi i rubovi učinili su ga puno atraktivnijim od "običnog" Pola, i super je što je nestala ona strogost i hladnoća dizajna Pola. Automobil izaziva pažnju i izgleda atraktivno iz svih uglova." - prvi su utisci Vladana Petrovića o test automobilu.
Unutrašnjost
"CrossPolo ima interesantno rešenu unutrašnjost. Dopada mi se položaj sedenja, što postaje pozitivna odlika kod novih modela. Vozačko okruženje u CrossPolu lepše je uređeno, sa novim detaljima i materijalima, što deluje osvežavajuće u odnosu na klasičnu unutrašnjost modela Polo. U automobilu sve deluje solidnije i skuplje, iako je plastika instrument table neobično tvrda. Ono što mi se dopada u unutrašnjosti jeste nemački red i odlična ergonomija."
Motor
"Iako je automobil opremljen 17-inčnim felnama, to ne predstavlja veliki problem za motor. Motor vuče iz niskih Obrtaja, što nam dokazuje i odlična kriva obrtnog momenta. Naravno, s obzirom na karakteristike motora, jasno je da se za njega odlučuju oni koji žele štednju ili puno gradskih kilometara. Na drugu stranu, motor je sasvim dovoljan za prosečnog vozača, a posebno bih ga predložio pripadnicama lepšeg pola, jer je elastičan i ne zahteva previše rada na menjaču. Menjač je relativno katkih hodova, a promena stepena prenosa je nemački precizna i lagana." - ističe Petrović.
Ponašanje u vožnji
"CrossPolo je prvenstveno namenjen asfaltnim putevima i to nam jasno daju do znanja njegovi veliki točkovi i niskoprofilne gume (dimenzije 215/40 R17). Automobil se na asfaltnu ponaša neutalno i teško ga je iznenaditi. Ponašanje modela CrossPolo je predvidljivo, čak i kada ga u krivini naterate do granice klizanja. Ono što prijatno iznenađuje, i pored toga što CrossPolo stoji na čvrstim nogama, upadljivo udobno prelazi preko neravnina, uključujući i neprijatne gradske rupe. Ovde treba biti pažljiv, jer se felne zbog niskog profila guma može lako oštetiti. Volkswagen još jednom pokazuje zrelost i kod konstruisanja kočnica, ali kod doziranja u graničnim područjima treba biti pažljiv zbog disproporcije između malog diska i velikog točka. Što se tiče vožnje na otvorenom putu, ni tamo CrossPolo neće ići isključivo desnom trakom." - zaključuje Petrović.
Goran Sarić - Automagazin
Ekskluzivno za Automagazin portal, Kiju Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske šestostrukog državnog šampiona naše zemlje...
Korejanci već odavno nisu egzotika, a ni Kia, najstariji korejski proizvođač automobila, više nije samo proizvodna traka za licencirane modele pregažene vremenom. Kia se golemim koracima sa svakim novim modelom i u dizajnerskom smilsu približava evropskim kupcima, a model Pro Cee'd jeste još jedan model koji potvrđuje visoke ambicije Kie. Pred nama je automobil cupeovske siluete, kojeg pogoni štedljivi turbodizel agregat i koji se može pohvaliti sedmogodišnjom garancijom...
Honda Legend u rukama novopečenog šampiona Srbije u reliju pokazala je svoje pravo lice. Šestostruki državni reli šampion, ekskluzivno za Automagazin portal, otkriva svoje utiske o Hondi Legend 3.5 VTEC...
Honda Legend je automobil koji sjedinjuje performanse, udobnost, sigurnost i atletski dizajn. Petometarska limuzina, prosečno oko 15 centimetara duža od konkurenta, i u svojoj četvrtoj generaciji dolazi nam sa istom strategijom kao i kod prethodnika: jedna motorizacija i bogata oprema. Kada svemu dodamo i pogon na sve točkove, shvatamo da evropski trio (Mercedes, Audi i BMW) ima puno razloga za brigu...
Ekskluzivno za Automagazin portal, Toyotu Corollu opremljenu "Multi-mode Manual Transmission" sistemom testirao je i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske petostrukog državnog reli šampiona...
O veličini imena Corolla dovoljno govori prosta računica: Svakog dana u poslednje 42 godine prodate su prosečno 2.152 Corolle, ili svakih 40 sekundi u pomenutom periodu u svetu je prodata prosečno jedna Corolla. Ali, Japanci ne spavaju na lovorikama. "Naša" testirana Corolla bila je opremljena štedljivim 1.4 D-4D motorom i manuelnim menjačem sa više režima rada (MMT) i komandama na volanu. Baš kao što ima Jarno Trulli u svom F1 bolidu...
Ekskluzivno za Automagazin portal, Vladan Petrović nastavlja svojim stručnim komentarima da otkriva prednosti i mane testiranih automobila. Petostruki reli šampion Srbije vozio je gradski Hyundai Getz, a mi Vam prenosimo njegove najznačanije utiske...
Testirani Hyundai Getz 1.4 jeste simpatičan gradski automobil koji zaslužuje da bude češće viđen gost na našim ulicama, kako zbog svoje povoljne cene, tako i zbog odličnog kvaliteta i završne obrade. Kompaktan, snalažljiv i u svakoj situaciji agilan, maleni Getz još jednom nam pokazuje da je doba "korejskih plastikanera" daleko iza nas...
Ekskluzivno za Automagazin portal, maksimalni vozni potencijal nove Mercedesove C klase ispitao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. U višednevnoj test vožnji Petrović je ispitao mogućnosti automobila, a mi Vam prenosimo najbitnija zapažanja...