AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vozili smo: Saab Turbo X

Vozili smo: Saab Turbo X

U sklopu proslave 30-godišnjice predstavljanja prvog modela opremljenog turbo motorom, na tržište je stigao nabildovani Saab 9-3 sa oznakom Turbo X. Ekskluzivno za Automagazin portal, petostruki i aktuelni reli šampion države, Vladan Petrović isprobao je Saabov model kojeg pokreće turbo benzinski 2.8 V6 agregat snage 280 KS i 400 Nm Obrtnog momenta...

Vozili smo: Saab Turbo X

Tačno 100 konjskih snaga po litri zapremine pokazuje nam da se radi o automobilu izuzetnih mogućnosti, što nam je potvrdio i Vladan Petrović: “Ono što prvo možemo primetiti kod modela Saab Turbo X jeste specifičan razvoj snage, nekarakterističan za turbo motore. Kod Turbo X-a nema tzv. “napada Obrtnog momenta” kao kod većine turbo motora. Iako sam očekivao snažan potisak iz niskih obrtaja, to se nije dogoilo, već automobil ubrzava harmonično i u visokim obrtajima. Zanimljivo rešen razvoj snage, i verujem da stručnjaci u Saabu znaju šta rade. U automobilu nemate osećaj da automobil poseduje toliku ergelu konja pod haubom, jer je izuzetno udoban. Iako je opremljen točkovima prečnika 19 inča, udobnost je na pristojnom nivou, bez prevelikih truckanja. Dobar utisak na mene su ostavile i kočnice, koje ulivaju poverenje. Pohvalio bih i diferencijale, koji odlično prenose snagu. Oseća se da su u pitanju pravi diferencijali, koji permanantno prenose snagu na sve točkove, i to je jako važno za automobil ovolike snage.”

Vozili smo: Saab Turbo X

Podsetimo, model Turbo X opremljen je i aktivnim zadnjim diferencijalom, koji menja raspored snage na zadnjim točkovima i sprečava nekontrolisano zanošenje. Elektronski kontrolisana Haldex spojnica smeštena je ispred zadnjeg diferencijala i znatno je pouzdanija od klasične viskozne spojnice. Naglim pritiskom gasa na zadnje točkove prenosi se gotovo 80% snage, što je suprotno od reakcije klasičnih 4x4 pogon, koji zadnje točkove uključuju tek pošto prednji točkovi proklizaju. Podsetimo, Saab Turbo X je specijalna serija napravljena u ograničenom broju primeraka (2000 jedinica).

Vozili smo: Saab Turbo X

Saab Turbo X: - Motor: 2.792 cm3 blok i glava od aluminijuma, Twin Scroll turbo, 24 ventila, Bosch Motronic elektronika motora, 280 KS pri 5.500 o/min, 400 Nm pri 2 150 o/min. Pneumatici: 235/40 R19 Ubrzanje iz mesta do 100 km/h: 5,9 s (5,7 sedan) Goran Sarić – Automagazin

Test: Kia Pro Ceed 2.0 CRDi Sport - Go, Korea, Go !!!

Test: Kia Pro Ceed 2.0 CRDi Sport - Go, Korea, Go !!!

Korejanci već odavno nisu egzotika, a ni Kia, najstariji korejski proizvođač automobila, više nije samo proizvodna traka za licencirane modele pregažene vremenom. Kia se golemim koracima sa svakim novim modelom i u dizajnerskom smilsu približava evropskim kupcima, a model Pro Cee'd jeste još jedan model koji potvrđuje visoke ambicije Kie. Pred nama je automobil cupeovske siluete, kojeg pogoni štedljivi turbodizel agregat i koji se može pohvaliti sedmogodišnjom garancijom...
Vladan Petrović o Hondi Legend 3.5 VTEC

Vladan Petrović o Hondi Legend 3.5 VTEC

Honda Legend u rukama novopečenog šampiona Srbije u reliju pokazala je svoje pravo lice. Šestostruki državni reli šampion, ekskluzivno za Automagazin portal, otkriva svoje utiske o Hondi Legend 3.5 VTEC...
Test: Honda Legend 3,5 VTEC - Legenda o japanskoj lepoti

Test: Honda Legend 3,5 VTEC - Legenda o japanskoj lepoti

Honda Legend je automobil koji sjedinjuje performanse, udobnost, sigurnost i atletski dizajn. Petometarska limuzina, prosečno oko 15 centimetara duža od konkurenta, i u svojoj četvrtoj generaciji dolazi nam sa istom strategijom kao i kod prethodnika: jedna motorizacija i bogata oprema. Kada svemu dodamo i pogon na sve točkove, shvatamo da evropski trio (Mercedes, Audi i BMW) ima puno razloga za brigu...
Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Ekskluzivno za Automagazin portal, Toyotu Corollu opremljenu "Multi-mode Manual Transmission" sistemom testirao je i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske petostrukog državnog reli šampiona...
Test: Toyota Corolla 1.4 D-4D MMT - Kraljica diskretnosti

Test: Toyota Corolla 1.4 D-4D MMT - Kraljica diskretnosti

O veličini imena Corolla dovoljno govori prosta računica: Svakog dana u poslednje 42 godine prodate su prosečno 2.152 Corolle, ili svakih 40 sekundi u pomenutom periodu u svetu je prodata prosečno jedna Corolla. Ali, Japanci ne spavaju na lovorikama. "Naša" testirana Corolla bila je opremljena štedljivim 1.4 D-4D motorom i manuelnim menjačem sa više režima rada (MMT) i komandama na volanu. Baš kao što ima Jarno Trulli u svom F1 bolidu...
Vladan Petrović o Hyundai Getzu 1.4

Vladan Petrović o Hyundai Getzu 1.4

Ekskluzivno za Automagazin portal, Vladan Petrović nastavlja svojim stručnim komentarima da otkriva prednosti i mane testiranih automobila. Petostruki reli šampion Srbije vozio je gradski Hyundai Getz, a mi Vam prenosimo njegove najznačanije utiske...
Test: Hyundai Getz 1.4 Active - Get´s go!

Test: Hyundai Getz 1.4 Active - Get´s go!

Testirani Hyundai Getz 1.4 jeste simpatičan gradski automobil koji zaslužuje da bude češće viđen gost na našim ulicama, kako zbog svoje povoljne cene, tako i zbog odličnog kvaliteta i završne obrade. Kompaktan, snalažljiv i u svakoj situaciji agilan, maleni Getz još jednom nam pokazuje da je doba "korejskih plastikanera" daleko iza nas...
Vladan Petrović o Mercedes-Benzu C 280 Avantgarde

Vladan Petrović o Mercedes-Benzu C 280 Avantgarde

Ekskluzivno za Automagazin portal, maksimalni vozni potencijal nove Mercedesove C klase ispitao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. U višednevnoj test vožnji Petrović je ispitao mogućnosti automobila, a mi Vam prenosimo najbitnija zapažanja...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje