AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Toyoti Land Cruiser V8 4.5 D-4D

Vladan Petrović o Toyoti Land Cruiser V8 4.5 D-4D

Sposobnosti jednog od najkvalitetnijih terenskih automobila današnjice sa nama je podelio i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Iskustvo i znanje petostrukog državnog šampiona u reliju potvrdilo je naše utiske o kvalitetu i sposobnostima Toyota Land Cruisera V8...

Vladan Petrović o Toyoti Land Cruiser V8 4.5 D-4D

"Zaista fascinantan terenac. Uživo deluje dosta moćnije i svežije nego na fotkama. Oduševljava me njegova pojava. Položaj za volanom je veoma lako pronaći, a posebno bih pohvalio interesantno rešenje za podešavanje volana po visini i dubini. Finkcije dugmića na stubu volana su logične i veoma lagane. Sedište se, takođe, pomera u svim mogućim smerovima, i očigledno su se japanci istinski potrudili da obezbede idealan položaj za vozača, što je jako bitno kod automobila ovog tipa. U automobilu vlada osećaj "ušuškanosti", udobnosti i luksuza. Izolacija je neverovatno dobra. Pravo je čudo kako su Japanci iz ovako "luksuzno-ispeglanog" i ogromnog terenca uspeli da izvuku najbolje off-road karakteristike, jer na prvi pogled sve izgleda kao da je podređeno luksuzu i komforu, i da se samo o tome razmišljalo do poslednjeg detalja. Impresivno, teško je rečima opisati osećaj u ovom automobilu."

Vladan Petrović o Toyoti Land Cruiser V8 4.5 D-4D

"Iznenađen sam ubrzanjem ovolikog automobila. Motor se bukvalno poigrava sa teškom karoserijom, a ubrzanja su stvarno impresivna. Osećaj vuče je kao u nekom avionu. Fascinira ubrzanje iz mesta, ali i međuubrzanja, koja prijaju u preticanjima. Mislim da nikada Land Cruiser nije išao extremno dobro "na gas" kako bi to mi sportski vozači rekli. Ovo je prvi Land koji me je fascinirao svojim ubrzanjima. Menjač funkcioniše besprekorno i ne da se zbuniti, čak i kada sam vozio u manuelnom modu. Moj finalni utisak o pogonu je pozitivan, moram priznati da nisam očekivao ovakvu eksploziju snage u terencu teškom 2,6 tone. Što se tiče udobnosti u vožni, sve pohvale za Land-a. Nema "izbijenih bubrega" i poskakivanja u kojima mogu nastradati i vratni pršljenovi. Nema one one dobro poznate krutosti vešanja teških terenaca. Bez obzira na kojoj se podlozi nalazite, na asfaltu, pesku, blatu ili ili šiljatom kamenjaru, u kabini je uvek udobno, komforno i tiho. Isto važi i za vožnju autoputem. Land je pri brzini od 180-190 km/h delovao apsolutno sigurno i tiho." "Kod pravih "rasnih" džipova ne možemo tražiti idealnu agilnost i neko posebno držanje na asfaltnim putevima. Novi Land Cruiser jeste upravljiv, ali prilikom agresivnijih manevara volanom, oseća se njegova glomaznost i velika masa, što možemo i očekivati od ovog automobila. Mislim da je Toyota napravila uspešan kompromis između sigurnog ponašanja na putu i ekstremno velikih mogućnosti u terenskim uslovima. Land Cruiser V8 izlazi tamo gde nam sa nekim terencima ne bi palo na pamet da se uputimo. Čak i u serijskom režimu rada, bez redukcije prenosa i blokade diferencijala, V8 ima neverovatne mogućnosti. Za vreme testa, pomenuta off-road pomagala skoro da nam nisu ni trebala. A, sa uključenom blokadom i redukcijom imam osećaj da Land može preći preko zgrade. Mislim da veliku ulogu u ovako dobrim sposobnostima na velikim usponima igra Obrtni moment od 650 Nm. Tamo gde pomislite da će stati, Land krupnim koracima grabi napred. Uz sve to prisutan je osećaj sigurnosti i potpune kontrole. Sistem KDSS (sistem kinetičko dinamičnog ogibljenja) obezbeđuje veliku agilnost i prilagodljivost svim podlogama. Čak i prilikom velikih razlika u visini prijanjanja točkova, karoserija stoji ravno, što možemo videti i na fotkama. Impresivno, nema šta i pitam se gde je granica. Koliko ovaj automobil zaista može? Gde je kraj? Kada bi automobil bio opremljen i off-road pneumaticima, njegove granične mogućnosti bismo morali ispitivati verovatno na Himalajima." - šaljivo zaključuje Petrović. Goran Sarić - Automagazin

Test: Kia Pro Ceed 2.0 CRDi Sport - Go, Korea, Go !!!

Test: Kia Pro Ceed 2.0 CRDi Sport - Go, Korea, Go !!!

Korejanci već odavno nisu egzotika, a ni Kia, najstariji korejski proizvođač automobila, više nije samo proizvodna traka za licencirane modele pregažene vremenom. Kia se golemim koracima sa svakim novim modelom i u dizajnerskom smilsu približava evropskim kupcima, a model Pro Cee'd jeste još jedan model koji potvrđuje visoke ambicije Kie. Pred nama je automobil cupeovske siluete, kojeg pogoni štedljivi turbodizel agregat i koji se može pohvaliti sedmogodišnjom garancijom...
Vladan Petrović o Hondi Legend 3.5 VTEC

Vladan Petrović o Hondi Legend 3.5 VTEC

Honda Legend u rukama novopečenog šampiona Srbije u reliju pokazala je svoje pravo lice. Šestostruki državni reli šampion, ekskluzivno za Automagazin portal, otkriva svoje utiske o Hondi Legend 3.5 VTEC...
Test: Honda Legend 3,5 VTEC - Legenda o japanskoj lepoti

Test: Honda Legend 3,5 VTEC - Legenda o japanskoj lepoti

Honda Legend je automobil koji sjedinjuje performanse, udobnost, sigurnost i atletski dizajn. Petometarska limuzina, prosečno oko 15 centimetara duža od konkurenta, i u svojoj četvrtoj generaciji dolazi nam sa istom strategijom kao i kod prethodnika: jedna motorizacija i bogata oprema. Kada svemu dodamo i pogon na sve točkove, shvatamo da evropski trio (Mercedes, Audi i BMW) ima puno razloga za brigu...
Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Vladan Petrović o Toyoti Corolli 1.4 D-4D MMT

Ekskluzivno za Automagazin portal, Toyotu Corollu opremljenu "Multi-mode Manual Transmission" sistemom testirao je i aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske petostrukog državnog reli šampiona...
Test: Toyota Corolla 1.4 D-4D MMT - Kraljica diskretnosti

Test: Toyota Corolla 1.4 D-4D MMT - Kraljica diskretnosti

O veličini imena Corolla dovoljno govori prosta računica: Svakog dana u poslednje 42 godine prodate su prosečno 2.152 Corolle, ili svakih 40 sekundi u pomenutom periodu u svetu je prodata prosečno jedna Corolla. Ali, Japanci ne spavaju na lovorikama. "Naša" testirana Corolla bila je opremljena štedljivim 1.4 D-4D motorom i manuelnim menjačem sa više režima rada (MMT) i komandama na volanu. Baš kao što ima Jarno Trulli u svom F1 bolidu...
Vladan Petrović o Hyundai Getzu 1.4

Vladan Petrović o Hyundai Getzu 1.4

Ekskluzivno za Automagazin portal, Vladan Petrović nastavlja svojim stručnim komentarima da otkriva prednosti i mane testiranih automobila. Petostruki reli šampion Srbije vozio je gradski Hyundai Getz, a mi Vam prenosimo njegove najznačanije utiske...
Test: Hyundai Getz 1.4 Active - Get´s go!

Test: Hyundai Getz 1.4 Active - Get´s go!

Testirani Hyundai Getz 1.4 jeste simpatičan gradski automobil koji zaslužuje da bude češće viđen gost na našim ulicama, kako zbog svoje povoljne cene, tako i zbog odličnog kvaliteta i završne obrade. Kompaktan, snalažljiv i u svakoj situaciji agilan, maleni Getz još jednom nam pokazuje da je doba "korejskih plastikanera" daleko iza nas...
Vladan Petrović o Mercedes-Benzu C 280 Avantgarde

Vladan Petrović o Mercedes-Benzu C 280 Avantgarde

Ekskluzivno za Automagazin portal, maksimalni vozni potencijal nove Mercedesove C klase ispitao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. U višednevnoj test vožnji Petrović je ispitao mogućnosti automobila, a mi Vam prenosimo najbitnija zapažanja...
2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje