AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Ekskluzivno za Automagazin portal, svoje utiske o testiranom Hyundai i10 izneo je Vladan Petrović, šestostruki i aktuelni reli šampion naše zemlje, i najmlađi osvajač "Zlatne kacige" najznačajnijeg priznanja iz oblasti autosporta u našoj zemlji...

Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Unutrašnjost "Instrument tabla je solidno sastavljena, a položaj sedenja odgovaraće čak i visokim vozačima. Dobra ergonomija kokpita i pomalo visoka pozicija sedenja čine da se za volanom i10 osećate prijatno. Pozadi se mogu smestiti dva putnika, ali ne na veće razdaljine. Uostalom, ovaj simpatičan mališan spada u male gradske automobile, a oni nisu krivi što zbog naše jadne kupovne moći uglavnom služe kao porodični automobil, pa se pred njih postavljaju i takvi zahtevi. Plastika u unutrašnjosti deluje pomalo jeftino, ali u isto vreme veoma čvrsto i otporno. U poređenju sa prethodnikom Atosom, i10 izgleda za klasu ozbiljnije. Takođe, istakao bih izuzetnu preglednost, što će posebno značiti prilikom eksploatacije u gradskim uslovima." Motor Koncepcija motora sa dva usisna ventila i jednim izduvnim uvek je davala dobar rezultat. Motor je temperamentan i u praksi daje bolji utisak od podatka da mu do "stotke" treba 15,6 sekundi. Automobil spremno kreće na svaki pritisak papučice gasa i osigurava živahnu vožnju. Mislim da se motor najbolje "oseća" između 3.000 i 4.000 o/min, jer iznad toga postaje neprijatno bučan. Moram da pohvalim elastičnot motora u gradskoj vožnji, što obezbeđuje vožnju bez puno šaltanja. Posebnu priču zaslužuje 5-stepeni menjač. Nemački je precizan, a hodovi su sportski kratki. Iskreno, pravo zadovoljstvo je šaltati, a ponekad se osećate kao da ste u nekom sportskom automobilu, a ne u gradskom."

Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Ponašanje u vožnji "Ovde je reč o automobilu slabijih performansi, tako da se ne radi o velikom nedostatku. Čak i zbog velike visine, automobil se pristojno ponaša na putu, a veća naginjanja karoserije primetićemo samo u bržim prolascima kroz krivine. Takođe, primećujemo da su točkovi smešteni na same ivice automobila i prevesi su veoma kratki. Upravljanje je zadovoljavajuće precizno, a na istom nivou je i kočioni sistem sa diskovima na svim točkovima, što nije tako čest slučaj kod malih gradskih automobila." Goran Sarić - Automagazin

Test: Opel Corsa OPC - Lek protiv zimske dosade

Test: Opel Corsa OPC - Lek protiv zimske dosade

Pred nama je odlično sredstvo protiv zimskog neraspoloženja. Opel Corsa OPC je automobilski antidepresiv u najboljem obliku, a ko u glavi isključi ESP, u ovom automobilu može usred zime osetiti žar letnje vručine. I, zaista, dok vozi ovu malu "ljutu papričicu", čovek se nalazi u svom filmu, u svetu koji je višestruko brži od normalnog. Prvi pomisao kada sednete u ovaj automobil je: "Pa, ovo je igračka!"...
Test: Toyota Avensis 2.0 D-4D - U penziju uzdignute glave

Test: Toyota Avensis 2.0 D-4D - U penziju uzdignute glave

Za nekoliko dana u Srbiji će biti predstavljena nova generacija modela Toyota Avensis, koja će naslediti dobro poznati model predstavljen 2003. godine. Konzervativna, ali udobna, pomalo dosadna, ali štedljiva - u svakom slučaju Toyota Avensis je uvek je bila pravi izbor za promišljene kupce koji mnogo voze. Posle višednevne vožnje, možemo slobodno reći da odlazeća generacija Avensisa u penziju ide uzdignute glave i bez štapa...
Test: Seat Ibiza 1.6 16V - Nemačka tehnika, španski temperament

Test: Seat Ibiza 1.6 16V - Nemačka tehnika, španski temperament

Fanovi Seat automobila, koji su šest godina čekali na novu generaciju modela Ibiza, konačno su dočekali. Nova generacija Seat Ibize dolazi nam na potpuno novoj platformi, koju će koristiti i dolazeći, novi VW Polo. Seat za sebe tvrdi da automobile pravi srcem, a naši utisci posle višednevne vožnje govore nam da je u ovom slučaju veliku ulogu igrao i zdrav razum. I, u tome nema ništa loše, jer Ibiza je za Seat nešto posebno...
Test: Honda Accord 2.4 i-VTEC Executive - Lepotica i zver

Test: Honda Accord 2.4 i-VTEC Executive - Lepotica i zver

Savršen dizajn i idealna usklađenost svih paramatara koji obezbeđuju užitak u vožnji kod Honde se ne očekuju, već podrazumevaju. Kao što se podrazumeva da su bakini kolači najbolji na svetu, tako se sportski nastup Honde ne dovodi u pitanje. Kada svemu dodamo i početnu cenu od 24.000 Eura, shvatamo da je novi Accord velika kost u grlu Mercedesu, BMW-u i Audiju, koji primaju možda i najteži udarac u srednjoj klasi. I to, u pleksus...
Test: Hyundai i10 - Nova gradska mera

Test: Hyundai i10 - Nova gradska mera

Hyundai Atos oduvek je negovao pojam pouzdanog, povoljnog i trajnog prevoznog sredstva, namanjenog onima koje ne zanimaju trendovi. Ali, i to se promenilo. Njegov naslednik sada se zove Hyundai i10. Lepši je, a već poznatim kvalitetima pridružio se i moderan dizajn: i10 izgleda naduvano i praktično. Ako se i i10 vremenom pohvali pouzdanošću na kakvu nas je Hyundai navikao, mogao bi postati važan igrač u klasi gradskih automobila...
Vladan Petrović o Toyoti Auris 1.4 D-4D

Vladan Petrović o Toyoti Auris 1.4 D-4D

Prilikom testiranja modela Toyota Auris 1.4 D-4D, svojim savetima nesebično nam je pomogao aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Ekskluzivno za Automagazin portal, šestostruki državni reli šampion otkriva svoje utiske o testiranom automobilu...
Test: Toyota Auris 1.4 D-4D - Pogodak u Evropu

Test: Toyota Auris 1.4 D-4D - Pogodak u Evropu

Sudeći prema prodajnim rezultatima na svetskom nivou, Toyotina nova beba preskočila je neke faze u odrastanju, pa je umesto da puže, odmah počela da trči. Prostran, sa dinamičnim dizajnom i atraktivnom unutrašnjošću, Auris nas je impresionirao sa štedljivim 1.4 D-4D agregatom, koji razvija verovartno najkvalitetnijih i najefikasnijih 90 konjskih snaga trenutno na našem tržištu...
Test: Volkswagen Touareg 3.0 TDI - Drvoseča u Armani odelu

Test: Volkswagen Touareg 3.0 TDI - Drvoseča u Armani odelu

Volkswagen Touareg je zaista impozantan automobil. Masivan i visok sa izraženom muskulaturom, ali u isto vreme elegantan i skladan. Pritom, atraktivna boja test modela, zatamnjena stakla i hromirani detalji na karoseriji već unapred otklanjaju svaku nadu umetnika, estradnjaka, sportista, političara, pa i najokorelijih kriminalaca, da će se jednom naći za volanom ovog, nimalo narodnog automobila...
Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje