AutoMAGAZIN - Testovi

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Toyoti Auris 1.4 D-4D

Vladan Petrović o Toyoti Auris 1.4 D-4D

Prilikom testiranja modela Toyota Auris 1.4 D-4D, svojim savetima nesebično nam je pomogao aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Ekskluzivno za Automagazin portal, šestostruki državni reli šampion otkriva svoje utiske o testiranom automobilu...

Vladan Petrović o Toyoti Auris 1.4 D-4D

Izgled: "Auris je, u dizajnerskom smislu, pravo osveženje iz Toyote. Izdužen nos i maska spojena sa masivnim branikom čine Auris veoma atraktivnim automobilom. Isto tako bokovi i zadnji deo su dinamični i izazivaju poglede prolaznika. Zanimjiv dizajn." Unutrašnjost: "Položaj vozača je odličan i veoma lako se može prilagoditi različitim načinima sedenja. Zahvaljujući podešavanju volana i sedišta svako će veoma lako pronaći sebi idealan položaj sedenja. Komande su ergonomski organizovane. Ono što je posebno kod Aurisa jeste izdignuta centralna konzola i menjač koji je smešten na centralnom "mostu". Iako na prvi pogled deluje da ručica menjača nije na dobroj poziciji, već prvi pređeni kilometri otkrili su nam prednosti ovog zanimljivog rešenja. Ručica odlično leži u ruci i posle duže vožnje ne zamara, što je prednost u odnosu na klasično rešenje. Prostor za vozača je veoma veliki, što važi i za odlično oblikovana sedišta koja čvrsto drže telo u krivinama. Kvalitet materijala mogao bi biti bolji, bar kao što je onaj u Corolli devete generacije, ali zato je završna obrada filigranski precizna i kvalitetna."

Vladan Petrović o Toyoti Auris 1.4 D-4D

Motor: U gradskoj vožnji Auris opremljen ovim motorom je prilično snalažljiv. Kratak menjač odlično je odlično je usaglašen sa motorom. Ali, "poteškoće" nastaju ako želite agresivniju vožnju ili neka žustrija preticanja. Tada postaje jasno da je ovo samo 1.4 turbo-dizel i osnovni dizel motor u ponudi. Ali, kod ovog motora primetio sam nešto što nije karakteristično za savremene turbodizel motore. To je linearan razvoj snage, koji više podseća na atmosferski nego na turbo motor. Kod Aurisa obično kretanje ili saobraćaj iziskuje više obrtaja, a ukoliko se uputite u brda, ponekad je potrebno i preko 3.000 obrtaja ukoliko želite optimalnu snagu."

Vladan Petrović o Toyoti Auris 1.4 D-4D

Ponašanje u vožnji: "Auis je odličan za vožnju, bez obzira na rešenje polukrute zadnje osovine. Vešanje je podešeno tako da je automobil veoma dugo neutralan, a ako i krene da proklizava, promena se blagovremeno oseti i daje vremena za reakciju i korekciju putanje. Na naglu promenu pravca, automobil se veoma brzo stabilizuje i bez ESC sistema, što uliva isgurnost i ohrabruje pasivne vozače da se ponekad upuste u agresivniju vožnju. Zbog malenog motora u nosu, klizanje "preko nosa" može uspeti samo onima sa neodlučnom nogom na gasu, što važi i za zanošenje automobila. Ako moram nešto da zamerim kod ponašanja u vožnji, to je visina karoserije koje rezultira izraženije naginjanje karoserije." Goran Sarić - Automagazin

Test: Mercedes-Benz A 160 CDI - Isti, a puno bolji

Test: Mercedes-Benz A 160 CDI - Isti, a puno bolji

Redizajnirana i unapređena Mercedes-Benz A klasa tiho je stigla i na naše tržište. Najveće promene su tehnološke, tako da pogled spolja ne otkriva opsežan posao koji su napravili Mercedesovi inženjeri. Spoljne izmene jedva su vidljive, i vlasnici dosadašnjih modela neće imati osećaj da je njihov ljubimac naglo ostario. Veća dinamičnost postignuta je ugradnjom nove maske i svetlosnih grupa, kao i potpuno novih retrovizora...
Test: Opel Corsa OPC - Lek protiv zimske dosade

Test: Opel Corsa OPC - Lek protiv zimske dosade

Pred nama je odlično sredstvo protiv zimskog neraspoloženja. Opel Corsa OPC je automobilski antidepresiv u najboljem obliku, a ko u glavi isključi ESP, u ovom automobilu može usred zime osetiti žar letnje vručine. I, zaista, dok vozi ovu malu "ljutu papričicu", čovek se nalazi u svom filmu, u svetu koji je višestruko brži od normalnog. Prvi pomisao kada sednete u ovaj automobil je: "Pa, ovo je igračka!"...
Test: Toyota Avensis 2.0 D-4D - U penziju uzdignute glave

Test: Toyota Avensis 2.0 D-4D - U penziju uzdignute glave

Za nekoliko dana u Srbiji će biti predstavljena nova generacija modela Toyota Avensis, koja će naslediti dobro poznati model predstavljen 2003. godine. Konzervativna, ali udobna, pomalo dosadna, ali štedljiva - u svakom slučaju Toyota Avensis je uvek je bila pravi izbor za promišljene kupce koji mnogo voze. Posle višednevne vožnje, možemo slobodno reći da odlazeća generacija Avensisa u penziju ide uzdignute glave i bez štapa...
Test: Seat Ibiza 1.6 16V - Nemačka tehnika, španski temperament

Test: Seat Ibiza 1.6 16V - Nemačka tehnika, španski temperament

Fanovi Seat automobila, koji su šest godina čekali na novu generaciju modela Ibiza, konačno su dočekali. Nova generacija Seat Ibize dolazi nam na potpuno novoj platformi, koju će koristiti i dolazeći, novi VW Polo. Seat za sebe tvrdi da automobile pravi srcem, a naši utisci posle višednevne vožnje govore nam da je u ovom slučaju veliku ulogu igrao i zdrav razum. I, u tome nema ništa loše, jer Ibiza je za Seat nešto posebno...
Test: Honda Accord 2.4 i-VTEC Executive - Lepotica i zver

Test: Honda Accord 2.4 i-VTEC Executive - Lepotica i zver

Savršen dizajn i idealna usklađenost svih paramatara koji obezbeđuju užitak u vožnji kod Honde se ne očekuju, već podrazumevaju. Kao što se podrazumeva da su bakini kolači najbolji na svetu, tako se sportski nastup Honde ne dovodi u pitanje. Kada svemu dodamo i početnu cenu od 24.000 Eura, shvatamo da je novi Accord velika kost u grlu Mercedesu, BMW-u i Audiju, koji primaju možda i najteži udarac u srednjoj klasi. I to, u pleksus...
Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Vladan Petrović o modelu Hyundai i10

Ekskluzivno za Automagazin portal, svoje utiske o testiranom Hyundai i10 izneo je Vladan Petrović, šestostruki i aktuelni reli šampion naše zemlje, i najmlađi osvajač "Zlatne kacige" najznačajnijeg priznanja iz oblasti autosporta u našoj zemlji...
Test: Hyundai i10 - Nova gradska mera

Test: Hyundai i10 - Nova gradska mera

Hyundai Atos oduvek je negovao pojam pouzdanog, povoljnog i trajnog prevoznog sredstva, namanjenog onima koje ne zanimaju trendovi. Ali, i to se promenilo. Njegov naslednik sada se zove Hyundai i10. Lepši je, a već poznatim kvalitetima pridružio se i moderan dizajn: i10 izgleda naduvano i praktično. Ako se i i10 vremenom pohvali pouzdanošću na kakvu nas je Hyundai navikao, mogao bi postati važan igrač u klasi gradskih automobila...
Test: Toyota Auris 1.4 D-4D - Pogodak u Evropu

Test: Toyota Auris 1.4 D-4D - Pogodak u Evropu

Sudeći prema prodajnim rezultatima na svetskom nivou, Toyotina nova beba preskočila je neke faze u odrastanju, pa je umesto da puže, odmah počela da trči. Prostran, sa dinamičnim dizajnom i atraktivnom unutrašnjošću, Auris nas je impresionirao sa štedljivim 1.4 D-4D agregatom, koji razvija verovartno najkvalitetnijih i najefikasnijih 90 konjskih snaga trenutno na našem tržištu...
Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje